سامانه های مالی و سرمایه

درگاه پرداخت نوین سیمرغ

یکی از بسترهای امن پرداخت اینترنتی جهت خریدهای غیر حضوری، درگاه پرداخت نوین سیمرغ است. نوینو پرداخت یا همان درگاه نوین سیمرغ با ایجاد بستری امن امکانی را فراهم کرده تا افرادی که قصد انجام خریدهای اینترنتی دارند با خیالی آسوده اقدام به پرداخت وجه کرده و نگرانی از بابت انجام تراکنش نداشته باشند.

بنابراین صاحبان کسب و کارهای مجازی می توانند از طریق همکاری با شرکت نوین سیمرغ، امکانات کسب و کار خود را گسترش داده و مشتریان بیشتری جذب کنند. با توجه به گسترش کسب و کارهای اینترنتی، تمایل عموم مردم برای انجام خریدهای غیر حضوری و در عین حال وجود نگرانی از بابت کلاهبرداری های مالی، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف درگاه پرداخت اینترنتی نوین سیمرغ بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

آشنایی با درگاه پرداخت نوین سیمرغ

معرفی درگاه پرداخت نوین سیمرغ

قبل از اینکه به صورت اختصاصی با درگاه پرداخت اینترنتی نوین سیمرغ یا همان نوینو پرداخت آشنا شویم بهتر است توضیحاتی را به صورت کلی درمورد درگاه های پرداخت بیان کنیم. گسترش کسب و کارهای مجازی و افزایش میزان تمایل مردم برای انجام خریدهای اینترنتی سبب شده اند تا کسب اطمینان در مورد کسب و کارهای مختلف با احتیاط بیشتری انجام شود.

یکی از راه هایی که به صاحبان کسب و کارهای مجازی برای جذب مشتری و ایجاد اطمینان خاطر کمک می کند، استفاده از درگاه های پرداخت اینترنتی می باشد. درگاه پرداخت بستر و فضایی است که کاربران سامانه های مختلف برای پرداخت وجه آنلاین به آن وارد می شوند.

برای اطلاع از خدمات اینترنت بانک پست بانک بر روی لینک کلیک کنید.

به عبارتی دیگر از طریق استفاده از درگاه های پرداخت مانند درگاه پرداخت نوین سیمرغ، مشتریان دریافت کالا و خدمات به جای انجام انتقال وجه به روش کارت به کارت، بعد از مشاهده نام فروشگاه و شماره فاکتور و… با اطمینان خاطر نسبت به پرداخت وجه اقدام می کنند. درگاه پرداخت اینترنتی نوین سیمرغ یکی از بسترهای امن جهت پرداخت آنلاین وجه بوده و امکانات مختلفی را در اختیار صاحبان کسب و کار نیز قرار می دهد.

برای اطلاع از نحوه ورود به اینترنت بانک کارآفرین بر روی لینک کلیک کنید.

نحوه ورود به درگاه پرداخت نوین سیمرغ novinsimorgh.ir

نوین سیمرغ یکی از درگاه های پرداخت اینترنتی است که با ایجاد بستر و فضایی امن سبب ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان دریافت کالا و خدمات به صورت اینترنتی شده است. علاوه بر این موضوع، به همان میزان که اطمینان مشتریان از پرداخت وجه در بستر نوینو پرداخت بیشتر شود، کسب و کارهای اینترنتی نیز رونق پیدا کرده و گسترش می یابند.

برای اطلاع از امکانات اینترنت بانک سینا بر روی لینک کلیک کنید.

لازم به ذکر است در سایت نوینو پرداخت امکان ایجاد حساب کاربری و در نتیجه ارائه خدمات به صورت اختصاصی به افراد مختلف فراهم شده است. بنابراین چنانچه نام کاربری و رمز عبور درگاه پرداخت نوین سیمرغ را در اختیار دارید برای ورود به پنل کاربری خود باید نشانی اینترنتی novinsimorgh.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید، سپس با ورود به صفحه اصلی سایت از کادر بالایی صفحه بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

ورود به درگاه پرداخت نوین سیمرغ

در صفحه جدید باید نام کاربری و رمز عبور خود را در قسمت های مربوطه درج کرده و گزینه “ورود به پنل” را انتخاب کنید.

ورود به پنل کاربری درگاه پرداخت نوین سیمرغ

راهنمای ایجاد حساب جدید

همانطور که در قسمت قبلی همین مقاله توضیح دادیم درگاه پرداخت اینترنتی نوین سیمرغ امکاناتی را به صورت اختصاصی در اختیار افرادی قرار می دهد که در سایت نوینو پرداخت حساب کاربری ایجاد کنند. به همین منظور چنانچه قصد ثبت نام در این سایت را دارید باید بعد از ورود به صفحه اصلی سایت از کادر بالایی صفحه بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک نمایید.

ثبت نام در درگاه پرداخت نوین سیمرغ

سپس با ورود به مرحله جدید مطابق با تصویر زیر گزینه “ثبت نام” را انتخاب کنید.

ایجاد پنل کاربری

در نهایت وارد صفحه ای خواهید شد که باید مشخصات خواسته شده را به همراه رمز عبور دلخواه در قسمت های مربوطه درج کرده، تیک مربوط به پذیرش قوانین را به تایید برسانید و بر روی گزینه “ثبت اطلاعات و عضویت” کلیک نمایید.

عضویت در درگاه پرداخت نوین سیمرغ

برای اطلاع از خدمات سامانه فام بر روی لینک کلیک کنید.

دانلود اپلیکیشن درگاه پرداخت نوین سیمرغ novinsimorgh.ir

طی چند سال اخیر گسترش بسترهای اکترونیکی و آنلاین سبب شده تا اغلب مردم تمایل داشته باشند به جای استفاده از نسخه تحت وب سایت ها و سامانه های مختلف، اپلیکیشن های مورد نیاز خود را بر روی گوشی های تلفن همراه هوشمند نصب کنند.

نوینو پرداخت نیز به منظور افزایش میزان رفاه و رضایت کاربران خود اپلیکیشن درگاه پرداخت نوین سیمرغ را فعال کرده و در دسترس کاربران قرار داده است. اپلیکیشن آوا همان برنامه درگاه پرداخت اینترنتی نوین سیمرغ است که امکانات گسترده ای همچون پرداخت قبوض، خرید اینترنتی، انتقال وجه، خرید بلیط، رزرو هتل، خرید شارژ سیم کارت و… را در اختیار کاربران قرار می دهد.

برای دانلود فایل اپلیکیشن آوا بر روی لینک کلیک کنید.

سایر امکانات درگاه پرداخت نوین سیمرغ

در قسمت های قبلی همین مقاله در مورد هدف طراحی نوینو پرداخت، نحوه ایجاد حساب کاربری و ورود به سایت نوینو صحبت کردیم، همچنین به تعدادی از امکانات درگاه پرداخت اینترنتی نوین سیمرغ نیز اشاره کردیم. باتوجه به گسترده بودن امکانات درگاه پرداخت نامبرده قصد داریم در ادامه مطلب به برخی دیگر از امکانات آن اشاره کنیم:

  • پرداخت عوارض سالیانه خودرو
  • انتقال وجه و شارژ کیف پول دیجیتال در اپلیکیشن آوا
  • پرداخت هزینه پارک خودرو
  • رزرو هتل
  • استعلام و پرداخت خلافی خودرو
  • خرید بلیط قطار و هواپیما
  • پرداخت انواع قبوض
  • خرید شارژ سیم کارت و بسته های اینترنتی

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه بام بانک ملی بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توان به سایت درگاه پرداخت نوین سیمرغ وارد شد؟

برای ورود به سایت نامبرده باید از نشانی اینترنتی novinsimorgh.ir استفاده کنید و مطابق با توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا امکان ثبت نام در سایت نوینو پرداخت و ایجاد پنل کاربری وجود دارد؟

بله، امکان ثبت نام در سایت نوینو پرداخت به صورت غیر حضوری فراهم می باشد.

آیا درگاه پرداخت اینترنتی نوین سیمرغ، اپلیکیشن نیز دارد؟

بله، اپلیکیشن آوا همان برنامه قابل نصب درگاه پرداخت اینترنتی نوین سیمرغ است.

چگونه می توان از طریق نوینو پرداخت، انتقال وجه انجام داد؟

برای انجام انتقال وجه به صورت کارت به کارت باید از اپلیکیشن آوا استفاده کنید.

5/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *