سامانه های مالی و سرمایه

اینترنت بانک کشاورزی ib.bki.ir

امکان استفاده از خدمات بدون لاگین در کنار سایر امکانات اینترنت بانک کشاورزی، برای مشتریان این بانک فراهم شده است. بانک کشاورزی همانند سایر بانک های دولتی و خصوصی کشور بسیاری از خدمات خود را به صورت غیر حضوری در اختیار مشتریان قرار می دهد. ارائه و استفاده از خدمات غیر حضوری سبب تسریع روند انجام امورات بانکی و در نتیجه رفاه و رضایت مشتریان می شود. در همین راستا بانک کشاورزی، اینترنت بانک خود را راه اندازی کرده و بخشی مجزا به نام خدمات بدون لاگین را نیز فعال کرده است.

مواردی که جزء خدمات بدون لاگین هستند برای تمامی مشتریان بانک کشاورزی کابردی بوده و به همین علت استفاده از امکانات این بخش با استقبال مردم مواجه شده است. با توجه به اهمیت استفاده از خدمات غیر حضوری برای مردم، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف اینترنت بانک کشاورزی بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

آشنایی با اینترنت بانک کشاورزی

معرفی اینترنت بانک کشاورزی

راه اندازی سامانه ها، سایت ها و برنامه های آنلاین که خدمات اداری مورد نیاز مردم را ارائه می دهند در حال گسترش هستند. خوشبختانه استفاده از چنین بسترهایی دارای مزیت های متعددی است که به طور کلی سبب افزایش رفاه و رضایت مردم شده اند. بانک کشاورزی در کنار وب سایت و همراه بانک خود، اقدام به راه اندازی اینترنت بانک نیز کرده است تا از این طریق دسترسی مشتریان به خدمات این بانک راحت تر شود.

اینترنت بانک کشاورزی ارائه دهنده خدمات گسترده، متنوع و کاربردی برای مردم می باشد، البته خدمات این سایت به دو دسته نیاز به رمز عبور و بدون نیاز به لاگین، تقسیم می شوند. بنابراین افرادی که قصد استفاده از خدمات نیازمند رمز عبور را دارند ابتدا باید نسبت به افتتاح حساب در بانک کشاورزی و سپس فعال سازی اینترنت بانک خود اقدام کنند.

برای اطلاع از امکانات اینترنت بانک ملت بر روی لینک کلیک کنید.

ورود به اینترنت بانک کشاورزی ib.bki.ir

بانک کشاورزی سامانه اینترنت بانک خود را به منظور کاهش مراجعات حضوری به شعب این بانک راه اندازی کرده و بسیاری از خدمات کاربردی و حتی ویژه و منحصر به فرد را نیز از طریق اینترنت بانک در اختیار مشتریان خود قرار داده است. ورود به این سامانه نیازمند ثبت نام و دریافت رمز عبور است، چنانچه قبلا مراحل ثبت نام را به انجام رسانده و حال قصد ورود به اینترنت بانک را دارید باید نشانی اینترنتی ib.bki.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی سایت برای شما نمایش داده شود، سپس نام کاربری و رمز عبور را در قسمت های مربوطه درج کرده و بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

ورود به اینترنت بانک کشاورزی
  • توجه داشته باشید رمز عبور اینترنت بانک کشاورزی از سه طریق قابل دریافت است. در روش اول باید به صورت حضوری به یکی از شعب بانک کشاورزی مراجعه کرده و بعد از تکمیل فرم های مربوطه، رمز ثابت و دستگاه توکن سخت افزاری (رمزساز) را دریافت کنید.
  • در روش دوم برای فعال سازی توکن موبایلی نیز باید به یکی از شعب بانک کشاورزی مراجعه کرده و بعد از تکمیل فرم مربوطه، رمز ثابت را دریافت کرده و از طریق سایت اینترنت بانک، توکن موبایلی را دانلود کنید.
  • و در نهایت براساس روش سوم (پروفایل همراه) باید از طریق مراجعه حضوری به شعب بانک کشاورزی و فعال سازی همراه بانک، نسبت به دریافت رمز اینترنت بانک اقدام کنید.

برای اطلاع از خدمات اینترنت بانک مرکزی بر روی لینک کلیک کنید.

معرفی خدمات بدون لاگین بانک کشاورزی

در قسمت های قبلی همین مقاله توضیح دادیم که خدمات بانک کشاورزی در قالب اینترنت بانک به دو دسته نیاز به رمز عبور و بدون لاگین، تقسیم می شوند. منظور از خدمات بدون لاگین این است که مشتریان بانک کشاورزی بدون فعال سازی اینترنت بانک و دریافت رمز عبور، می توانند از خدمات بانکی غیر حضوری استفاده کنند.

از جمله خدمات بدون لاگین می توان به استعلام اصالت ضمانت نامه، سه شارژ آخر خریداری شده، سامانه ثبت و پیگیری مغایرت های کارتی، مهر آسمانی، سامانه پیوند بانک مرکزی، سامانه صیاد بانک کشاورزی، انتقال وجه به روش کارت به کارت، دریافت شماره شبا، میانگین حساب های متصل به کارت و… اشاره کرد.

چنانچه قصد مشاهده لیست خدمات بدون لاگین بانک کشاورزی و استفاده از آن ها را دارید باید بعد از ورود به صفحه اصلی اینترنت بانک کشاورزی، بر روی گزینه “خدمات بدون لاگین” کلیک نمایید.

خدمات بدون لاگین اینترنت بانک کشاورزی

برای اطلاع از نحوه ورود به اینترنت بانک سپه بر روی لینک کلیک کنید.

دسترسی سریع به خدمات بدون لاگین بانک کشاورزی ib.bki.ir

بانک کشاورزی شرایطی را از طریق اینترنت بانک برای مشتریان خود فراهم کرده تا راحت تر به خدمات بدون لاگین و پرکاربرد غیر حضوری، دسترسی پیدا کنند. بخش دسترسی سریع اینترنت بانک، ارائه دهنده تعدادی از خدمات پرکاربرد اینترنت بانک کشاورزی است که استفاده از آن ها نیازی به رمز عبور اینترنت بانک ندارند.

از جمله این خدمات می توان به مدیریت توکن، همزمان سازی توکن، پرداخت قبض کارتی، استعلام رسیدهای پرداخت، ایجاد پروفایل همراه، غیر فعال سازی پروفایل همراه، انتقال وجه به روش کارت به کارت، پرداخت اقساط، سامانه صیاد، مشاهده شماره شبا و… اشاره کرد.

حال چنانچه قصد استفاده از این خدمات را دارید باید بعد از ورود به صفحه اصلی سایت اینترنت بانک کشاورزی بر روی گزینه “دسترسی سریع” کلیک نمایید.

بخش دسترسی سریع ib.bki.ir

با ورود به مرحله بعدی لیست خدمات پرکاربرد بدون لاگین برای شما نمایش داده خواهد شد.

لیست خدمات بدون لاگین اینترنت بانک کشاورزی

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در اینترنت بانک تجارت بر روی لینک کلیک کنید.

سایر امکانات اینترنت بانک کشاورزی

اینترنت بانک کشاورزی در راستای ارائه خدمات غیر حضوری به مشتریان این بانک راه اندازی شده است. در قسمت های قبلی همین مقاله نحوه ورود به اینترنت بانک و انواع روش های دریافت رمز عبور این سامانه را توضیح دادیم، حال قصد داریم در ادامه مطلب به تعدادی از خدمات اینترنت بانک کشاورزی اشاره کنیم:

  • مشاهده موجودی حساب
  • دریافت میانگین حساب
  • خرید شارژ سیم کارت
  • پرداخت قبوض
  • پرداخت اقساط تسهیلات
  • مدیریت چک های صیادی
  • انتقال وجه به روش پایا، ساتنا، کارت به کارت
  • مشاهده مشخصات و اطلاعات حساب
  • مسدودی کارت
  • مشاهده شماره شبا

با توجه به اینکه استفاده از خدمات مذکور مختص مشتریان بانک کشاورزی است، بنابراین ابتدا باید نسبت به افتتاح حساب در این بانک اقدام کنید.

برای اطلاع از خدمات اینترنت بانک پاسارگاد بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توانیم به اینتنرت بانک کشاورزی وارد شویم؟

برای ورود به سایت مذکور باید از نشانی اینترنتی ib.bki.ir استفاده کنید و مطابق با توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا بدون دریافت رمز عبور اینترنت بانک می توانیم از خدمات بدون لاگین بانک کشاورزی استفاده کنیم؟

بله، استفاده از خدمات بدون لاگین بانک کشاورزی نیازی به رمز عبور اینترنت بانک ندارد.

ثبت نام مشتریان بانک کشاورزی در اینترنت بانک به صورت غیر حضوری انجام می شود؟

خیر، برای ثبت نام در اینترنت بانک باید به صورت حضوری به یکی از شعب بانک کشاورزی مراجعه کنید.

آیا می توانیم در بخش خدمات بدون لاگین بانک کشاورزی، انتقال وجه انجام دهیم؟

بله، انتقال وجه با روش کارت به کارت در بخش خدمات بدون لاگین بانک کشاورزی قابل انجام است.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *