سامانه های مالی و سرمایه

اینترنت بانک پاسارگاد ib.bpi.ir

دسترسی به خدمات بانکداری مجازی و غیر حضوری از طریق اینترنت بانک پاسارگاد برای مشتریان این بانک فراهم شده است. امروزه تعداد خدمات بانکی که برای عموم مردم نیز کاربردی هستند، گسترش یافته است، به همین علت میزان مراجعات حضوری به شعب بانک ها نیز افزایش یافته و در نتیجه اتلاف وقت بیشتری صورت می گیرد. در همین راستا گسترش تکنولوژی به کمک خدمات بانکی آمده و با راه اندازی اینترنت بانک، دریافت خدمات غیر حضوری بانکی، امکان پذیر شده است.

بانک پاسارگاد نیز همانند سایر بانک های کشور، بخش گسترده ای از خدمات خود را از طریق اینترنت بانک در اختیار مشتریان قرار می دهد. با توجه به اهمیت خدمات غیر حضوری ارائه شده توسط بانک پاسارگاد، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف اینترنت بانک پاسارگاد بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

آشنایی با اینترنت بانک پاسارگاد

آشنایی با اینترنت بانک پاسارگاد

پاسارگاد یکی از بانک های خصوصی کشور است که همانند سایر بانک ها، خدمات گسترده ای را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. گسترش بسترهای الکترونیکی و آنلاین سبب شده تا بانک پاسارگاد با راه اندازی اینترنت بانک پاسارگاد، اقدام مهمی را در راستای افزایش رفاه و رضایت مشتریان خود انجام دهد.

برای اطلاع از نحوه ورود و ثبت نام در سایت کارگزاری بانک پاسارگاد، بر روی لینک کلیک کنید.

اینترنت بانک که در سیستم بانک پاسارگاد با عنوان بانکداری مجازی نیز شناخته می شود، امکانات کاربردی از قبیل مدیریت چک های صیادی، انتقال وجه، پرداخت قبوض، خرید شارژ سیم کارت، مدیریت تسهیلات و… را به صورت غیر حضوری در اختیار مشتریان این بانک قرار دهد. بنابراین امکان ورود افرادی که در بانک پاسارگاد، افتتاح حساب نکرده اند، به اینترنت بانک وجود ندارد.

ورود به اینترنت بانک پاسارگاد ib.bpi.ir

مشتریان بانک پاسارگاد می توانند با ورود به اینترنت بانک، اکثر امورات بانکی مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن به انجام برسانند. بنابراین استفاده از خدمات اینترنت بانک، سبب صرفه جویی در وقت و هزینه رفت و آمد نیز می شود. برای ورود به اینترنت بانک مذکور باید دو اقدام مهم را انجام دهید، ابتدا در بانک پاسارگاد افتتاح حساب کرده و سپس با مراجعه حضوری به یکی از شعب این بانک، نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک خود را دریافت کنید.

برای اطلاع از نحوه ثبت، تائید و انتقال چک در سامانه صیاد بانک پاسارگاد بر روی لینک کلیک کنید.

بعد از طی کردن مراحل نامبرده، حال باید از طریق نشانی اینترنتی ib.bpi.ir به صفحه اصلی اینترنت بانک وارد شوید، سپس نام کاربری، رمز عبور و عبارت امنیتی را در قسمت های مربوطه درج کرده، شیوه ورود را انتخاب کنید و بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

ورود به اینترنت بانک پاسارگاد

توجه داشته باشید سه شیوه ورود برای وارد شدن به اینترنت بانک از جانب بانک پاسارگاد فعال شده است: استفاده از رمز ثابت، شناسایی دو عاملی (sms) و شناسایی دو عاملی (کد دستوری و همراه بانک)، بنابراین براساس تمایل خود باید یکی از سه روش نامبرده را انتخاب کرده تا امکان ورود به اینترنت بانک برای شما فراهم شود.

برای اطلاع از امکانات سامانه آی کاپ بانک رسالت بر روی لینک کلیک کنید.

ثبت نام در اینترنت بانک پاسارگاد ib.bpi.ir

همانطور که در قسمت های قبلی همین مقاله بیان کردیم، فقط مشتریان بانک پاسارگاد امکان ورود به اینترنت بانک مذکور را دارند. چنانچه در این بانک افتتاح حساب کرده اید، حال برای ثبت نام در اینترنت بانک باید به یکی از شعب بانک پاسارگاد مراجعه کرده و نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت کنید. توجه داشته باشید امکان ثبت نام غیر حضوری در اینترنت بانک پاسارگاد وجود ندارد.

چنانچه قصد افتتاح حساب در این بانک را دارید می توانید از طریق مراجعه به سایت بانک پاسارگاد از بخش افتتاح حساب مجازی، مراحل اولیه را به انجام رسانده و سپس به یکی از شعب بانک پاسارگاد مراجعه کنید. در نهایت با تکمیل مراحل افتتاح حساب، امکان ثبت نام در اینترنت بانک نیز برای شما فراهم خواهد شد.

برای اطلاع از نحوه ورود به اینترنت بانک اقتصاد نوین بر روی لینک کلیک کنید.

بازیابی رمز عبور در اینترنت بانک پاسارگاد ib.bpi.ir

گسترش ارائه خدمات غیر حضوری و ثبت نام در سامانه های آنلاین مختلف، سبب فراموشی رمز عبور برخی از سایت ها و سامانه ها شده است. چنانچه رمز عبور اینترنت بانک خود در بانک پاسارگاد را فراموش کرده اید، نیازی به مراجعات حضوری نداشته و دریافت غیر حضوری رمز عبور برای شما فراهم است. به همین منظور باید به صفحه اصلی اینترنت بانک وارد شده و بر روی گزینه “فراموشی رمز عبور” کلیک نمایید.

فراموشی رمز عبور اینترنت بانک پاسارگاد

با ورود به صفحه جدید باید کد ملی و شماره موبایل خود را در قسمت های مربوطه درج کرده و گزینه “ادامه” را انتخاب کنید.

بازیابی رمز عبور در ib.bpi.ir

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه استعلام اینترنتی چک صیاد بر روی لینک کلیک کنید.

سایر امکانات اینترنت بانک پاسارگاد

همانطور که گفتیم اینترنت بانک متعلق به بانک پاسارگاد به منظور ارائه خدمات غیر حضوری به مشتریان این بانک راه اندازی شده است. خوشبختانه تعداد امکانات اینترنت بانک مذکور بسیار زیاد بوده و مشتریان را در اغلب موارد از مراجعات حضوری بی نیاز می کند. به همین علت در ادامه مطلب به چند مورد از امکانات اینترنت بانک پاسارگاد اشاره می کنیم:

  • ثبت درخواست افتتاح حساب
  • دریافت شماره شبا
  • مدیریت چک های صیادی
  • مسدودی کارت
  • پرداخت قبوض
  • پرداخت اقساط
  • خرید شارژ سیم کارت
  • مدیریت سپرده
  • ثبت درخواست صدور کارت
  • مدیریت تسهیلات
  • دریافت گزارش تراکنش
  • اعلام موجودی حساب
  • تعیین سقف انتقال از کارت
  • انواع روش های انتقال وجه

با توجه به توضیحات گفته شده چنانچه قصد استفاده از این امکانات را دارید، ابتدا باید نسبت به افتتاح حساب در بانک پاسارگاد و سپس ثبت نام در اینترنت بانک، اقدام نمایید.

برای اطلاع از امکانات اینترنت بانک گردشگری بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توانیم به اینترنت بانک پاسارگاد وارد شویم؟

برای ورود به اینترنت بانک مذکور باید از نشانی اینترنتی ib.bpi.ir استفاده کنید و مطابق با توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا می توانیم به صورت غیر حضوری در اینترنت بانک ثبت نام کنیم؟

خیر، چنانچه مشتری بانک پاسارگاد هستید باید به صورت حضوری به یکی از شعب بانک پاسارگاد مراجعه کنید.

آیا امکان ثبت چک های صیادی بانک پاسارگاد در اینترنت بانک آن وجود دارد؟

بله، این امکان برای مشتریان بانک پاسارگاد فراهم است.

آیا می توانیم مجددا رمز عبور اینترنت بانک خود را به صورت غیر حضوری دریافت کنیم؟

بله، امکان بازیابی رمز عبور به صورت غیر حضوری فراهم است.

4.4/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *