سامانه های مالی و سرمایه

اینترنت بانک پارسیان ipb.parsian-bank.ir

یکی از سایت های کاربردی و ارائه دهنده خدمات غیر حضوری، اینترنت بانک پارسیان است. مشتریان این بانک می توانند با ورود به سایت اینترنت بانک از خدمات گسترده غیر حضوری استفاده کرده و خود را از مراجعات حضوری به شعب بانک پارسیان بی نیاز کنند. در حال حاضر خدماتی همچون انتقال وجه، مدیریت تسهیلات، مسدودی کارت، پرداخت قبوض، خدمات چک های صیادی و… برای مشتریان بانک پارسیان از طریق ورود به اینترنت بانک، قابل دریافت هستند.

البته مشتریان بانک پارسیان برای استفاده از خدمات نامبرده نیاز به یکبار مراجعه حضوری و فعال سازی اینترنت بانک از طریق شعب بانک پارسیان دارند. با توجه به اهمیت امکان دسترسی به خدمات گسترده ای که نام بردیم، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف اینترنت بانک پارسیان بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

آشنایی با اینترنت بانک پارسیان

آشنایی با اینترنت بانک پارسیان

بانک پارسیان دومین بانک خصوصی کشور است که همانند سایر بانک ها خدمات متنوع بانکی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. با توجه به گسترش بسترهای الکترونیکی و آنلاین در کشور، تمامی بانک ها اقدام به ارائه خدمات غیر حضوری به مشتریان خود کرده اند. یکی از بسترهای ارائه دهنده خدمات بانکی به مشتریان بانک پارسیان، اینترنت بانک است.

در حال حاضر خدمات کارآمد و گسترده ای از طریق ثبت نام و سپس ورود به اینترنت بانک در اختیار مشتریان بانک پارسیان قرار می گیرند. بنابراین چنانچه قصد استفاده از خدمات غیر حضوری بانکی را دارید ابتدا باید نسبت به افتتاح حساب در بانک پارسیان اقدام کنید.

برای اطلاع از خدمات سامانه آی کاپ بانک رسالت بر روی لینک کلیک کنید.

ورود به اینترنت بانک پارسیان اینترنت بانک پارسیان ipb.parsian-bank.ir

چنانچه به عنوان یکی از مشتریان بانک پارسیان قصد دریافت خدمات غیر حضوری در زمینه مدیریت سپرده ها، انتقال وجه، مسدودی کارت، پرداخت قبوض و… را داشته و در سامانه اینترنت بانک نیز ثبت نام کرده اید، حال باید نشانی اینترنتی ipb.parsian-bank.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی اینترنت بانک برای شما نمایش داده شود. سپس مطابق با تصویر زیر نام کاربری، رمز عبور و عبارت امنیتی را در قسمت های مربوطه درج کرده و بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

ورود به اینترنت بانک پارسیان

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه دریافت کد بورسی بر روی لینک کلیک کنید.

ثبت نام در اینترنت بانک پارسیان اینترنت بانک پارسیان ipb.parsian-bank.ir

مشتریان بانک پارسیان برای استفاده از خدمات اینترنت بانک ابتدا باید به صورت حضوری به یکی از شعب بانک پارسیان مراجعه کرده و فرم فعال سازی اینترنت بانک را تکمیل کنند. بعد از انجام بررسی و تایید مدیر شعبه، اینترنت بانک برای مشتریان فعال شده و رمز عبور به صورت محرمانه در اختیارشان قرار می گیرد.

توجه داشته باشید بعد از اولین مرتبه ورود به اینترنت بانک باید رمز عبور خود را تغییر دهید، همچنین اولین خدمتی که برای شما نمایش داده می شود، لیست سپرده هاست. در همین راستا چنانچه رمز عبور از طریق شعب بانک در اختیار شما قرار گرفته، حال باید به صفحه اصلی اینترنت بانک مراجعه کرده و بر روی گزینه “کاربر جدید هستم” کلیک نمایید.

ثبت نام در اینترنت بانک پارسیان

در مرحله جدید باید کد ملی و عبارت امنیتی را در قسمت های مربوطه درج کرده و گزینه “مرحله بعد” را انتخاب کنید.

مراحل ثبت نام در ipb.parsian-bank.ir

سپس باید شماره موبایل و شماره کارت بانک پارسیان خود را به تایید رسانده، با توافق نامه اینترنت بانک موافقت کنید و در نهایت خدمات مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه استعلام اینترنتی چک صیاد بر روی لینک کلیک کنید.

بازیابی رمز عبور در اینترنت بانک پارسیان ipb.parsian-bank.ir

افزایش تعداد سامانه های آنلاینی که از آن ها استفاده می کنیم، سبب فراموشی رمز عبور برخی از آن ها می شود. بانک پارسیان برای رفع این مشکل، امکان بازیابی رمز عبور اینترنت بانک خود را فراهم کرده است. برای انجام این کار باید به صفحه اصلی اینترنت بانک وارد شده و مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “رمز عبور خود را فراموش کرده ام” کلیک نمایید.

فراموشی رمز عبور اینترنت بانک پارسیان

در مرحله جدید باید کد ملی و عبارت امنیتی را در قسمت های مربوطه درج کرده و گزینه “مرحله بعد” را انتخاب کنید.

بازیابی رمز عبور اینترنت بانک پارسیان

در مراحل بعدی از شما خواسته می شود شماره موبایل و شماره کارت بانک پارسیان خود را به تایید رسانده و رمز جدید را فعال کنید.

برای اطلاع از امکانات اینترنت بانک گردشگری بر روی لینک کلیک کنید.

سایر امکانات اینترنت بانک پارسیان

در قسمت های قبلی همین مقاله به چند مورد از امکانات و خدمات اینترنت بانک که در اختیار مشتریان بانک پارسیان قرار می گیرند، اشاره کردیم. با توجه به کاربردی بودن امکانات اینترنت بانک پارسیان برای مشتریان این بانک، قصد داریم در ادامه مطلب به چند مورد دیگر از امکانات اینترنت بانک اشاره کنیم:

  • مشاهده لیست تمامی سپرده های ارزی و ریالی
  • نمایش روز شمار مالی
  • افتتاح انواع سپرده ها
  • امکان دریافت گزارش تراکنش های مالی
  • مدیریت چک های صیادی
  • مدیریت تسهیلات
  • مدیریت کارت

با توجه به توضیحات گفته شده استفاده از خدمات اینترنت بانک، راهی برای کاهش مراجعات حضوری به شعب بانک و در نتیجه تسریع روند انجام امورات بانکی است.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در سامانه پلکان کارگزاری مفید بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توانیم به اینترنت بانک پارسیان وارد شویم؟

برای ورود به این سامانه باید از نشانی اینترنتی ipb.parsian-bank.ir استفاده کنید و مطابق با توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا می توانیم به صورت غیر حضوری در اینترنت بانک متعلق به بانک پارسیان ثبت نام کنیم؟

مراحل اولیه ثبت نام و فعال سازی اینترنت بانک به صورت حضوری و از طریق مراجعه به شعب بانک پارسیان قابل انجام می باشند.

آیا امکان بازیابی رمز عبور اینترنت بانک برای مشتریان بانک پارسیان وجود دارد؟

بله، این امکان در سایت اینترنت بانک مذکور فراهم شده است.

آیا می توانیم با ورود به اینترنت بانک متعلق به بانک پارسیان، قبوض خدماتی را پرداخت کنیم؟

بله، پرداخت قبوض یکی از خدمات پرکاربرد اینترنت بانک نامبرده است.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *