سامانه های مالی و سرمایه

اینترنت بانک مهر ایران ib.qmb.ir

بسیاری از خدمات غیر حضوری بانکی از طریق سایت اینترنت بانک مهر ایران در اختیار مشتریان بانک مذکور قرار گرفته اند. اینترنت بانک یکی از خدمات بانکداری اینترنتی است که با ارائه خدمات گسترده به مشتریان هر بانک از میزان مراجعات حضوری به شعب بانک های مختلف کاسته است. بانک مهر ایران نیز به عنوان یکی از بانک های قرض الحسنه کشور برخی از خدمات خود را در قالب اینترنت بانک در اختیار مشتریان قرار می دهد. باتوجه به اهمیت خدمات غیر حضوری بانکی برای اغلب مردم، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف سایت اینترنت بانک متعلق به بانک مهر ایران بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

آشنایی با اینترنت بانک مهر ایران

معرفی اینترنت بانک مهر ایران

بانک مهر ایران یکی از بانک های قرض الحسنه کشور است که در کنار سایر خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهد، وام های قرض الحسنه با عناوین و شرایط مختلف را نیز در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار می دهد. بانک قرض الحسنه مهر ایران همانند سایر بانک های کشور خدمات و امورات بانکی را به عموم مردم از طریق افتتاح حساب در این بانک ارائه می دهد، بنابراین خدمات غیر حضوری اینترنت بانک مهر ایران مختص مشتریان همین بانک هستند.

برای اطلاع از خدمات اینترنت بانک پست بانک بر روی لینک کلیک کنید.

در حال حاضر اکثر خدمات بانک مهر ایران مانند پرداخت اقساط تسهیلات، انتقال وجه، امورات چک های صیادی، پرداخت قبوض، مدیریت سپرده و… از طریق ورود به اینترنت بانک قابل دریافت هستند. البته ورود به این سایت و استفاده از خدمات آن مختص افرادی است که علاوه بر افتتاح حساب در بانک مهر ایران، درخواست فعال سازی اینترنت بانک را نیز در شعب این بانک به ثبت رسانده و نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت کرده اند.

نحوه ورود به اینترنت بانک مهر ایران ib.qmb.ir

بانک مهر ایران در راستای کاهش مراجعات حضوری به شعب مختلف این بانک، جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان خود و در نتیجه افزایش میزان رفاه و رضایت آنان اقدام به راه اندازی سایت اینترنت بانک مهر ایران کرده است. مشتریان بانک مذکور از طریق ورود به اینترنت بانک می توانند از خدمات غیر حضوری بانک مهر ایران استفاده کنند.

البته برای ورود به این سایت درج نام کاربری و رمز عبور الزامی است، بنابراین مشتریان بانک مهر ایران باید به یکی از شعب این بانک مراجعه کرده و درخواست دریافت نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک را به ثبت برسانند.

برای اطلاع از نحوه ورود به اینترنت بانک کارآفرین بر روی لینک کلیک کنید.

باتوجه به توضیحات گفته شده چنانچه قصد ورود به اینترنت بانک مذکور را دارید ابتدا باید نشانی اینترنتی ib.qmb.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی سایت برای شما نمایش داده شود، سپس مطابق با تصویر زیر نام کاربری، رمز عبور و کد امنیتی را در قسمت های مربوطه درج کرده و بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

ورود به اینترنت بانک مهر ایران

برای اطلاع از امکانات اینترنت بانک سینا بر روی لینک کلیک کنید.

خدمات اینترنت بانک مهر ایران ib.qmb.ir

در قسمت های قبلی همین مقاله به برخی از خدمات ارائه شده در سایت اینترنت بانک مهر ایران اشاره کردیم. همچنین نحوه دریافت رمز عبور و روش ورود به اینترنت بانک را نیز توضیح دادیم. حال قصد داریم در ادامه مطلب به تعداد بیشتری از خدمات اینترنت بانک مهر ایران اشاره کنیم:

انتقال وجه

مشتریان بانک مهر ایران می توانند برای انجام انواع انتقال وجه عادی (انتقال به حساب های دیگر)، انتقال وجه مستمر (پرداخت مبلغی مشخص در تاریخ های تعیین شده) و انتقال وجه دسته ای (پرداخت وجه به چند حساب به صورت هم زمان) به سایت اینترنت بانک وارد شوند.

مدیریت سپرده ها

در بخش مدیریت سپرده های اینترنت بانک امکان بررسی جزئیات سپرده ها برای مشتریان بانک مهر ایران به صورت غیر حضوری فراهم شده است.

برای اطلاع از خدمات سامانه فام بر روی لینک کلیک کنید.

مدیریت تسهیلات

مشتریان بانک مهر ایران با ورود به سامانه اینترنت بانک می توانند در مورد انواع تسهیلات اطلاعات کسب کرده و اقساط تسهیلات دریافتی خود را مورد بررسی قرار دهند.

مدیریت کارت

چنانچه به عنوان مشتری بانک مهر ایران قصد انجام انتقال وجه به روش کارت به کارت و یا مسدود کردن کارت بانکی خود را دارید، بهتر است از اینترنت بانک برای انجام امورات نامبرده استفاده کنید.

پرداخت قبوض

یکی دیگر از امکانات اینترنت بانک مهر ایران، پرداخت انواع قبوض به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعات حضوری است.

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه بام بانک ملی بر روی لینک کلیک کنید.

مدیریت چک های صیادی

براساس قوانین مربوط به چک های جدید صیادی، افراد صادر کننده و دریافت کننده این چک ها باید به هنگام صدور، انتقال و دریافت چک، اطلاعات آن را در سامانه صیاد بانک ها به ثبت برسانند. در همین راستا بانک مهر ایران دسترسی به سامانه صیاد را از طریق ورود به اینترنت بانک خود فراهم کرده است.

چگونه می توان به اینترنت بانک مهر ایران وارد شد؟

برای ورود به سایت اینترنت بانک باید از نشانی اینترنتی ib.qmb.ir استفاده کنید و مطابق با توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا می توان در اینترنت بانک متعلق به بانک مهر ایران به صورت غیر حضوری ثبت نام کرد؟

خیر، برای ثبت نام در این سایت و دریافت نام کاربری و رمز عبور باید به صورت حضوری به یکی از شعب بانک مهر ایران مراجعه کنید.

چگونه می توان اقساط تسهیلات دریافتی از بانک مهر ایران را به صورت غیر حضوری پرداخت کرد؟

برای پرداخت تسهیلات به صورت غیر حضوری می توانید از سایت اینترنت بانک استفاده کنید.

آیا در اینترنت بانک متعلق به بانک مهر ایران امکان بازیابی رمز ورود فراهم است؟

بله، این امکان در سایت مذکور وجود دارد.

5/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *