سامانه های مالی و سرمایه

اینترنت بانک صنعت و معدن

سامانه دیجیتال فرآیندی (سدف) یا همان اینترنت بانک صنعت و معدن یکی از اقدامات مهم بانک صنعت و معدن برای کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شعب این بانک است. اینترنت بانک مذکور امکانات و خدمات مختلفی که برای مشتریان این بانک بسیار کاربردی هستند را به صورت غیر حضوری در اختیار مشتریانی قرار می دهد که نسبت به دریافت رمز عبور اینترنت بانک خود اقدام کرده اند.

سامانه سدف بانک صنعت و معدن سامانه به روز شده و گسترش یافته اینترنت بانک است، به همین دلیل امکانات بیشتر و متنوع تری را در اختیار مشتریان این بانک قرار می دهد. باتوجه به اهمیت خدمات ارائه شده در این سامانه، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف اینترنت بانک صنعت و معدن بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

ورود به اینترنت بانک صنعت و معدن

ورود به اینترنت بانک صنعت و معدن

به دلیل گسترش بسترهای الکترونیکی و آنلاین در کشور سایت ها و سامانه های اینترنتی مختلفی برای خدمت رسانی به مردم راه اندازی شده اند. در این میان مراکز دولتی اعم از بانک ها، ادارات، ارگان ها و… در راستای کاهش مراجعات حضوری و افزایش رفاه و رضایت مخاطبان، تا حد امکان اکثر خدمات خود را به صورت غیر حضوری در اختیار مردم قرار می دهند.

بانک صنعت و معدن نیز به عنوان یکی از بانک های گسترده کشور بخشی از خدمات خود را در قالب اینترنت بانک در اختیار مشتریان قرار داده است. اینترنت بانک صنعت و معدن با عنوان سامانه سدف (سامانه دیجیتال فرآیندی) نیز شناخته می شود زیرا نمونه گسترش یافته و به روز شده بانکداری الکترونیک است.

در حال حاضر امکانات و خدمات بانکی که برای عموم مردم کاربردی هستند و تقریبا به صورت مکرر از آن ها استفاده می شود درکنار چندین خدمت جدید دیگر از طریق ورود به سامانه اینترنت بانک در اختیار مشتریان بانک صنعت و معدن قرار گرفته اند.

لازم به ذکر است مشتریان بانک صنعت و معدن برای ورود به سامانه دیجیتال فرآیندی ابتدا باید به یکی از شعب این بانک مراجعه کرده و بعد از ثبت درخواست کتبی، نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت کنند.

برای اطلاع از بخش های سایت بانک سینا بر روی لینک کلیک کنید.

باتوجه به توضیحات گفته شده چنانچه قصد ورود به اینترنت بانک صنعت و معدن ا دارید باید نشانی اینترنتی modern.bim.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی سایت برای شما نمایش داده شود، سپس مطابق با تصویر زیر نام کاربری و رمز عبور خود را در قسمت های مربوطه درج و بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

وارد شدن به اینترنت بانک صنعت و معدن

برای اطلاع از امکانات سایت بانک دی بر روی لینک کلیک کنید.

راهنمای ثبت نام در اینترنت بانک صنعت و معدن modern.bim.ir

امروزه بسیاری از موضوعات مانند امورات بانکی از طریق سامانه های اینترنتی قابل انجام هستند، با فعال سازی چنین امکاناتی از اتلاف وقت، انرژی و هزینه های اضافی جلوگیری به عمل آمده و سرعت انجام امورات تسریع می یابند.

در همین راستا سامانه سدف یا همان اینترنت بانک صنعت و معدن راه اندازی شده تا از این طریق اکثر امورات مورد نیاز مشتریان این بانک به صورت غیر حضوری انجام شوند.

برای اطلاع از نحوه ورود به اینترنت بانک دی بر روی لینک کلیک کنید.

لازم به ذکر است ورود به سامانه دیجیتال فرآیندی مختص مشتریان بانک صنعت و معدن می باشد و در عین حال مشتریان این بانک برای استفاده از خدمات سامانه سدف باید در سایت اینترنت بانک نیز ثبت نام کنند.

به همین منظور چنانچه قصد ثبت نام در اینترنت بانک صنعت و معدن را دارید باید از طریق نشانی اینترنتی modern.bim.ir وارد صفحه اصلی سایت شده و مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک نمایید.

ثبت نام در اینترنت بانک صنعت و معدن

با ورود به مرحله جدید ابتدا باید کد ملی و شماره کارت بانک صنعت و معدن را در قسمت های مربوطه درج کرده و گزینه “ادامه” را انتخاب کنید.

فعال سازی اینترنت بانک
  • در مرحله جدید به منظور احراز شماره موبایلی که در بانک صنعت و معدن ثبت کرده اید، کد تاییدی ارسال می شود که باید آن را در سامانه وارد کنید.
  • سپس با تایید اطلاعات بانکی و مشخصات کاربری، امکان تعیین نام کاربری و… برای شما فراهم خواهد شد.

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه سهام عدالت بر روی لینک کلیک کنید.

فراموشی رمز اینترنت بانک modern.bim.ir

باتوجه به اینکه در حال حاضر اغلب مردم از سامانه های مختلفی برای انجام امورات شغلی و شخصی خود استفاده می کنند، گاهی اوقات ممکن است رمز عبور برخی از سامانه ها فراموش شود. بانک صنعت و معدن برای رفع مشکل فراموشی رمز عبور اینترنت بانک مشتریان خود امکان بازیابی رمز را به صورت غیر حضوری فراهم کرده است.

بنابراین چنانچه رمز عبور اینترنت بانک صنعت و معدن را فراموش کرده اید، حال باید به صفحه اصلی این سایت وارد شده و مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟” کلیک نمایید.

فراموشی رمز اینترنت بانک صنعت و معدن

در مرحله جدید ابتدا باید کد ملی و شماره کارت بانک صنعت و معدن را در قسمت های مربوطه درج کرده و گزینه “ادامه” را انتخاب کنید.

بازیابی رمز اینترنت بانک
  • سپس برای انجام احراز شماره موبایلی که در بانک صنعت و معدن ثبت کرده اید کد تاییدی ارسال می شود که باید آن را در مرحله جدید وارد کنید.
  • در نهایت با تایید اطلاعات بانکی و سپس مشخصات کاربری، رمز جدید در اختیار شما قرار می گیرد.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام وام ازدواج بر روی لینک کلیک کنید.

سایر امکانات اینترنت بانک صنعت و معدن

در قسمت های قبلی همین مقاله به بررسی اهداف راه اندازی سامانه سدف بانک صنعت و معدن پرداختیم، همچنین نحوه ثبت نام و بازیابی رمز عبور اینترنت بانک را نیز بیان کردیم. به دلیل گسترده بودن خدمات اینترنت بانک صنعت و معدن قصد داریم در ادامه مطلب به تعدادی از امکانات این سامانه اشاره کنیم:

  • مدیریت چک های صیادی
  • انتقال وجه پایا و ساتنا
  • مدیریت حساب و کارت
  • پرداخت اقساط و قبوض مختلف
  • مسدودی کارت بانکی
  • مدیریت تسهیلات
  • انتقال وجه به روش کارت به کارت
  • مشاهده گردش و موجودی حساب
  • خدمات بازار سرمایه
  • ذخیره مشخصاتی مانند شماره کارت و شبا
  • تغییر رمز عبور اینترنت بانک
  • گزارش های دوره ای

برای اطلاع از خدمات سامانه ساد بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توان به اینترنت بانک صنعت و معدن وارد شد؟

برای ورود به سایت مذکور باید از نشانی اینترنتی modern.bim.ir استفاده کنید و مطابق با توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا امکان بازیابی رمز عبور سامانه سدف بانک صنعت و معدن وجود دارد؟

بله، نحوه بازیابی رمز عبور سامانه سدف در همین مقاله توضیح داده شده است.

آیا عموم مردم می توانند به سایت اینترنت بانک متعلق به بانک صنعت و معدن وارد شوند؟

خیر، ورود به سایت مذکور مختص مشتریان بانک صنعت و معدن است.

آیا امکان مدیریت چک های صیادی در سامانه سدف فراهم شده است؟

بله، یکی از خدمات مهم سامانه سدف بانک صنعت و معدن، مدیریت چک های صیادی است.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *