سامانه های مالی و سرمایه

اینترنت بانک شهر ebank.shahr-bank.ir

دریافت خدمات بانکی غیر حضوری از طریق ثبت نام و ورود به اینترنت بانک شهر برای مشتریان این بانک امکان پذیر شده است. در حال حاضر خدماتی همچون مدیریت چک های صیادی، انتقال وجه درون و بین بانکی، پرداخت قبوض، اعلام موجودی و… از طریق ورود به اینترنت بانک برای افرادی که در بانک شهر افتتاح حساب کرده اند، قابل دریافت هستند. بنابراین در اولین اقدام برای استفاده از خدمات مذکور باید یک حساب در بانک شهر افتتاح کنید.

بدون شک استفاده از خدمات غیر حضوری بانکی سبب تسریع روند انجام امورات مورد نظر، جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی مشتریان می شود. با توجه به اهمیت استفاده از خدمات غیر حضوری بانکی، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف اینترنت بانک شهر بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

آشنایی با اینترنت بانک شهر

آشنایی با اینترنت بانک شهر

گسترش بسترهای الکترونیکی و آنلاین سبب افزایش تعداد سامانه های اینترنتی و در نتیحه افزایش خدمات غیر حضوری شده است. بانک های کشور به عنوان یکی از دستگاه های خدمت رسان به عموم مردم، بسیاری از خدمات خود را به صورت غیر حضوری ارائه می دهند. در این میان بانک شهر به عنوان یکی از بانک های خصوصی و نوین کشور، در کنار سایر خدمات و سامانه های آنلاین خود، اینترنت بانک را نیز راه اندازی کرده است.

ورود به اینترنت بانک و استفاده از خدمات آن، مختص مشتریان بانک شهر است. بنابراین افتتاح حساب در این بانک، امکان استفاده از خدمات متنوع غیر حضوری را برای عموم مردم فراهم می کند. خدماتی که در اینترنت بانک شهر ارائه شده اند بسیار کاربردی بوده و اکثر مردم به صورت روزمره از آن ها استفاده می کنند.

برای اطلاع از نحوه ورود به اینترنت بانک ملت بر روی لینک کلیک کنید.

ورود به اینترنت بانک شهر ebank.shahr-bank.ir

مشتریان بانک شهر برای دریافت خدمات غیر حضوری همچون پرداخت اقساط تسهیلات، اعلام موجودی حساب، مسدودی کارت، تغییر رمز دوم، انتقال وجه، دریافت گزارش تراکنش و… می توانند به سامانه اینترنت بانک وارد شوند. چنانچه به عنوان مشتری بانک شهر در اینترنت بانک ثبت نام کرده و حال قصد ورود به این سایت را دارید باید نشانی اینترنتی ebank.shahr-bank.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی سایت برای شما نمایش داده شود، سپس نام کاربری، رمز عبور و عبارت امنیتی را در قسمت های مربوطه درج کرده و بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

ورود به اینترنت بانک شهر

توجه داشته باشید برای ورود به اینترنت بانک شهر علاوه بر رمز ثابت می توانید از رمز یکبار مصرف نیز استفاده کنید.

برای اطلاع از امکانات اینترنت بانک مرکزی بر روی لینک کلیک کنید.

ثبت نام در اینترنت بانک شهر ebank.shahr-bank.ir

امکان استفاده از اینترنت بانک، زمانی برای مشتریان بانک شهر فراهم می شود که نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام کنند. ثبت نام در اینترنت بانک نیز به صورت غیر حضوری و از طریق همین سایت انجام می شود. با توجه به توضیحات گفته شده چنانچه قصد ثبت نام در اینترنت بانک مذکور را دارید باید به صفحه اصلی آن وارد شده و بر روی گزینه “ثبت نام در اینترنت بانک” کلیک نمایید.

ثبت نام در اینترنت بانک شهر

در مرحله جدید باید کد ملی و شماره کارت بانک شهر خود را در قسمت های مربوطه درج کرده و گزینه “ادامه” را انتخاب کنید.

مراحل ثبت نام در ebank.shahr-bank.ir

در مرحله بعدی باید با توافقنامه اینترنت بانک موافقت کرده و بعد از احراز هویت شماره موبایل و شماره کارت خود، اطلاعات کاربری مورد نظر را در سامانه ثبت کنید.

برای اطلاع از خدمات اینترنت بانک سپه بر روی لینک کلیک کنید.

بازیابی رمز عبور در اینترنت بانک شهر ebank.shahr-bank.ir

یکی از امکانات مهم و کاربردی که بانک شهر از طریق اینترنت بانک خود برای مشتریان در دسترس قرار داده است، امکان بازیابی رمز عبور می باشد. فراموشی رمز عبور سامانه های آنلاین موضوعی دور از انتظار نیست، بنابراین چنانچه رمز عبور اینترنت بانک خود را در اختیار ندارید برای بازیابی مجدد آن باید به صفحه اصلی اینترنت بانک شهر وارد شده و بر روی گزینه “رمز عبور خود را فراموش کرده ام” کلیک نمایید.

بازیابی رمز عبور اینترنت بانک شهر

در مرحله جدید کد ملی و شماره کارت بانک شهر خود را در قسمت های مربوطه درج کرده و گزینه “ادامه” را انتخاب کنید.

فراموشی رمز عبور اینترنت بانک شهر

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در اینترنت بانک تجارت بر روی لینک کلیک کنید.

خدمات اینترنت بانک شهر

در قسمت های قبلی همین مقاله هدف از راه اندازی اینترنت بانک را توسط بانک شهر بیان کردیم. همچنین نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه را نیز توضیح دادیم، حال قصد داریم در ادامه مطلب به چند مورد از خدمات و امکانات اینترنت بانک شهر، اشاره کنیم:

  • مسدودی کارت
  • تغییر رمز دوم کارت
  • اعلام موجودی
  • دریافت گزارش تراکنش
  • انتقال وجه
  • پرداخت قبوض
  • خرید شارژ سیم کارت
  • مدیریت چک های صیادی
  • پرداخت اقساط تسهیلات

تمامی خدمات نامبرده در اختیار مشتریانی از بانک شهر قرار می گیرند که نسبت به ثبت نام در اینترنت بانک اقدام کنند.

برای اطلاع از امکانات اینترنت بانک پاسارگاد بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توانیم به اینترنت بانک شهر وارد شویم؟

برای ورود به سامانه مذکور باید از نشانی اینترنتی ebank.shahr-bank.ir استفاده کنید و مطابق با توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا مشتریان بانک شهر برای ثبت نام در اینترنت بانک باید به شعب بانک شهر مراجعه کنند؟

خیر، مراحل ثبت نام در اینترنت بانک به صورت غیر حضوری به انجام می رسند.

آیا امکان بازیابی رمز عبور اینترنت بانک برای مشتریان بانک شهر فراهم است؟

بله، این امکان در اختیار مشتریان بانک شهر قرار گرفته است.

آیا می توانیم از طریق اینترنت بانک، گزارش تراکنش های حساب بانک شهر خود را دریافت کنیم؟

بله، امکان دریافت گزارش تراکنش ها در اینترنت بانک فراهم می باشد.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *