سامانه های مالی و سرمایه

اینترنت بانک سپه www.ebanksepah.ir

دسترسی به خدمات غیر حضوری بانکی از طریق راه اندازی اینترنت بانک سپه، برای مشتریان این بانک فراهم شده است. طی چند سال اخیر 5 بانک کشور با بانک سپه ادغام شده اند، در حال حاضر تمامی مشتریان بانک های ادغامی و همچنین مشتریان بانک سپه، امکان استفاده از خدمات اینترنت بانک را دارند. خدماتی همچون پرداخت قبوض، مدیریت تسهیلات، ثبت چک های صیادی، دریافت گزارش تراکنش و… از طریق ورود به اینترنت بانک برای مشتریان بانک سپه قابل دسترس هستند. با توجه به اهمیت خدمات بانکی غیر حضوری و استقبال مردم از امکانات اینترنت بانک، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف اینترنت بانک سپه بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

آشنایی با اینترنت بانک سپه

آشنایی با اینترنت بانک سپه

گسترش بسترهای الکترونیکی و آنلاین در کشور سبب افزایش ارائه خدمات غیر حضوری از جانب دستگاه های مختلف دولتی و در عین حال استقبال مردم از دریافت این خدمات شده است. بانک های کشور نیز از این مورد مستثنی نبوده و بسیاری از خدمات خود را به صورت غیر حضوری و از طریق اینترنت بانک در اختیار مشتریان قرار می دهند. اینترنت بانک سپه یکی از سایت های گسترده بانکی کشور است که خدمات گسترده ای را در اختیار جمعیت بسیار زیادی از مردم قرار می دهد، زیرا در حال حاضر 5 بانک قوامین، انصار، حکمت، کوثر و مهر اقتصاد با بانک سپه ادغام شده اند.

بنابراین استفاده از خدمات غیر حضوری اینترنت بانک مذکور سبب کاهش میزان بسیار زیادی از مراجعات حضوری به شعب بانک سپه می شود. خدمات اینترنت بانک متعلق به سپه به دو دسته بدون نیاز به لاگین و با استفاده از رمز عبور تقسیم می شوند. بنابراین افرادی که قصد استفاده از همه خدمات غیر حضوری بانک سپه را دارند باید نسبت به فعال سازی و دریافت رمز عبور اینترنت بانک اقدام کنند.

ورود به اینترنت بانک سپه www.ebanksepah.ir

در حال حاضر خدمات غیر حضوری گسترده ای از جمله مدیریت تسهیلات، مدیریت کارت، دسترسی به سامانه صیاد، انتقال وجه با روش های مختلف، پرداخت قبوض، دریافت گزارش تراکنش، خرید شارژ سیم کارت، دریافت شماره شبا و… از طریق ورود به اینترنت بانک برای مشتریان بانک سپه، قابل دریافت هستند.

چنانچه مشتری بانک سپه هستید و قبلا نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک خود را دریافت کرده اید، حال برای ورود به این سایت باید نشانی اینترنتی www.ebanksepah.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی سایت برای شما نمایش داده شود، سپس نام کاربری، رمز عبور و عبارت امنیتی را در قسمت های مربوطه درج کرده و بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

ورود به اینترنت بانک سپه

برای اطلاع از نحوه ورود به اینترنت بانک تجارت بر روی لینک کلیک کنید.

فعال سازی اینترنت بانک سپه www.ebanksepah.ir

ثبت نام در اینترنت بانک سپه، فعال سازی، دریافت نام کاربری و رمز عبور این سایت برای دسترسی به بخش گسترده ای از امکانات آن ضروری است. فعال سازی اینترنت بانک مذکور به صورت حضوری و از طریق مراجعه به شعب بانک سپه امکان پذیر است. در حال حاضر هیچ روش غیر حضوری برای ثبت نام مشتریان بانک سپه در اینترنت بانک وجود ندارد. بنابراین با در دست داشتن کارت بانکی و کارت ملی خود به یکی از شعب بانک سپه مراجعه کرده و فرم فعال سازی اینترنت بانک را تکمیل کنید.

برای اطلاع از امکانات اینترنت بانک پاسارگاد بر روی لینک کلیک کنید.

کد فعال سازی اینترنت بانک سپه www.ebanksepah.ir

همانطور که گفتیم ثبت نام و فعال سازی اینترنت بانک برای مشتریان بانک سپه از طریق مراجعات حضوری به شعب این بانک و تکمیل فرم مربوطه انجام می شود. به هنگام ثبت اطلاعات فرم اینترنت بانک در سایت بانک سپه، یک کد فعال سازی برای شماره موبایل شما ارسال خواهد شد. به محض دریافت کد فعال سازی، آن را در اختیار کارمند بانک قرار داده تا مراحل ثبت نام در اینترنت بانک به پایان برسد.

برای اطلاع از خدمات اینترنت بانک پارسیان بر روی لینک کلیک کنید.

دانلود اینترنت بانک همراه سپه www.ebanksepah.ir

بانک سپه به منظور افزایش خدمت رسانی به مشتریان خود در کنار نسخه تحت وب اینترنت بانک، برنامه قابل نصب بر روی گوشی های تلفن همراه هوشمند را نیز در دسترس قرار داده است. تمامی امکانات اینترنت بانک از طریق ورود به همراه بانک سپه نیز قابل دریافت هستند. البته در حال حاضر نسخه اندروید این برنامه در دسترس بوده و مشتریانی که گوشی تلفن همراه آنان سیستم عامل iOS دارد باید از نسخه تحت وب اینترنت بانک استفاده کنند.

حال چنانچه قصد دریافت فایل برنامه همراه بانک سپه را دارید باید بعد از ورود به صفحه اصلی سایت اینترنت بانک از قسمت خدمات بدون لاگین، بر روی گزینه “دریافت نرم افزار همراه بانک سپه” کلیک نمایید.

دانلود همراه بانک سپه

به منظور دسترسی راحت تر به فایل همراه بانک سپه، لینک دانلود آن را در ادامه مطلب قرار می دهیم:

برای دانلود برنامه همراه بانک سپه بر روی لینک کلیک کنید.

نحوه دریافت نام کاربری و رمز عبور همراه بانک سپه

استفاده از خدمات همراه بانک سپه نیز همانند اینترنت بانک مستلزم دریافت نام کاربری و رمز عبور است. انجام این کار برای مشتریان بانک سپه و افرادی که مشتری بانک های ادغامی بوده و قبلا همراه بانک آن ها را فعال کرده اند، متفاوت است. به همین علت در ادامه مطلب نحوه دریافت نام کاربری و رمز عبور این دو دسته را به صورت مجزا توضیح خواهیم داد:

فعال سازی همراه بانک سپه برای مشتریان بانک های ادغامی که قبلا همراه بانک آن ها را فعال کرده اند، به صورت غیر حضوری و از طریق انتخاب گزینه “فعال سازی بانک های ادغامی” در برنامه همراه بانک انجام می شود.

فعال سازی همراه بانک برای مشتریان بانک سپه و مشتریان بانک های ادغامی که قبلا همراه بانک آن ها را فعال نکرده اند، به صورت حضوری و از طریق مراجعه به شعب بانک سپه انجام می شود.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در اینترنت بانک اقتصاد نوین بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توانیم به اینترنت بانک سپه وارد شویم؟

برای ورود به سایت مذکور باید از نشانی اینترنتی www.ebanksepah.ir استفاده کنید و مطابق با توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا اینترنت بانک مشتریان بانک سپه و بانک های ادغامی یکی است؟

بله، تمامی مشتریان بانک سپه به یک اینترنت بانک دسترسی دارند.

آیا بانک سپه همراه بانک نیز ارائه کرده است؟

بله، برنامه همراه بانک سپه در دسترس مشتریان این بانک قرار دارد.

آیا می توانیم به صورت غیر حضوری در اینترنت بانک متعلق به سپه ثبت نام کنیم؟

خیر، ثبت نام در اینترنت بانک مذکور به صورت حضوری و از طریق مراجعه به شعب بانک سپه امکان پذیر است.

3.6/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *