سامانه های مالی و سرمایه

اینترنت بانک اقتصاد نوین modern.enbank.ir

مشتریان بانک اقتصاد نوین می توانند برای دریافت خدمات غیر حضوری به اینترنت بانک اقتصاد نوین مراجعه کنند. خدمات گسترده اینترنت بانک هر یک از بانک های دولتی و خصوصی کشور مختص مشتریان همان بانک بوده و بدون افتتاح حساب، امکان بهرمندی از امکانات اینترنت بانک برای مردم فراهم نمی شود.

در حال حاضر اکثر خدمات بانکی مورد نیاز مشتریان اعم از مدیریت سپرده، تسهیلات، انتقال وجه، دریافت گزارش و… از طریق اینترنت بانک متعلق به اقتصاد نوین، به صورت غیر حضوری قابل دریافت هستند. با توجه به اهمیت استفاده از خدمات بانکی غیر حضوری برای عموم مردم، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف سایت اینترنت بانک اقتصاد نوین بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

آشنایی با اینترنت بانک اقتصاد نوین

اقتصاد نوین اولین بانک خصوصی کشور است که در کنار تمامی خدمات بانکی که به صورت حضوری و از طریق مراجعه به شعب، در اختیار مردم قرار می دهد، اقدام به راه اندازی سایت اینترنت بانک اقتصاد نوین نیز کرده است. دسترسی اکثر مردم به شبکه اینترنت و وسایلی همچون رایانه و گوشی های تلفن همراه هوشمند، میزان تقاضا برای دریافت خدمات غیر حضوری به خصوص خدمات بانکی را افزایش داده است.

برای اطلاع از خدمات سامانه آی کاپ بانک رسالت بر روی لینک کلیک کنید.

در همین راستا بانک اقتصاد نوین نیز همانند سایر بانک های کشور، اینترنت بانک مختص به خود را راه اندازی کرده و در اختیار مشتریان قرار داده است. بنابراین فقط مشتریان این بانک، یعنی افرادی که در بانک اقتصاد نوین افتتاح حساب کرده اند، قادر به استفاده از خدمات اینترنت بانک هستند.

ورود به اینترنت بانک اقتصاد نوین modern.enbank.ir

افزایش تعداد خدمات بانکی که از طریق سایت اینترنت بانک در اختیار مشتریان قرار می گیرد، سبب استقبال اکثر مردم از اینترنت بانک متعلق به بانک اقتصاد نوین شده است. چنانچه شما نیز جزء مشتریان این بانک هستید و اینترنت بانک خود را فعال کرده اید، حال برای ورود به این سایت باید نشانی اینترنتی modern.enbank.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی سایت بانک اقتصاد نوین برای شما نمایش داده شود، سپس از کادر بالایی صفحه بر روی گزینه “اینترنت بانک” کلیک نمایید.

ورود به اینترنت بانک اقتصاد نوین

در مرحله جدید باید نام کاربری و رمز عبور خود را در قسمت های مربوطه درج کرده و گزینه “ورود به اینترنت بانک” را انتخاب کنید.

نحوه ورود به اینترنت بانک اقتصاد نوین

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه دریافت کد بورسی کالا بر روی لینک کلیک کنید.

ثبت نام در اینترنت بانک اقتصاد نوین modern.enbank.ir

همانطور که گفتیم افرادی می توانند از خدمات اینترنت بانک متعلق به بانک اقتصاد نوین استفاده کنند که در این بانک افتتاح حساب کرده باشند. بعد از انجام افتتاح حساب دو روش برای ثبت نام در اینترنت بانک و استفاده از خدمات آن وجود دارد. در روش اول باید به صورت حضوری به یکی از شعب بانک اقتصاد نوین مراجعه کرده و فرم فعال سازی اینترنت بانک را تکمیل کنید.

در روش دوم می توانید به صفحه ورود به سایت اینترنت بانک وارد شده و مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “ثبت نام در اینترنت بانک” کلیک نمایید.

ثبت نام در اینترنت بانک اقتصاد نوین

در مرحله جدید باید شناسه ملی و شماره کارت بانک اقتصاد نوین خود را در قسمت های مربوطه درج کرده و گزینه “ادامه” را انتخاب کنید.

مراحل ثبت نام در اینترنت بانک اقتصاد نوین

در ادامه مراحل ثبت نام اینترنت بانک به صورت غیر حضوری باید توافق نامه نمایش داده شده را مطالعه کرده و با موارد آن موافقت کنید، اعتبارسنجی موبایل و کارت بانکی خود را انجام دهید و در نهایت اطلاعات کاربری خود را به ثبت برسانید.

برای اطلاع از خدمات سامانه استعلام اینترنتی چک صیادی بر روی لینک کلیک کنید.

سایر امکانات اینترنت بانک اقتصاد نوین

در حال حاضر اکثر خدمات بانکی مورد نیاز مردم که به صورت مکرر از آن ها استفاده می کنند، از طریق ورود به اینترنت بانک ها قابل دریافت هستند. بانک اقتصاد نوین نیز با گسترش تعداد خدمات غیر حضوری اینترنت بانک خود اقدام مهمی را در جهت کاهش مراجعه به شعب این بانک انجام داده است. از جمله امکانات اینترنت بانک اقتصاد نوین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انتقال وجه به انواع روش های کارت به کارت، پایا، ساتنا، دسته ای، مستمر و…
  • دریافت موجودی و گزارش حساب
  • پرداخت قبوض مختلف
  • مدیریت تسهیلات
  • مشاهده کارت های بانکی
  • مدیریت چک های صیادی

بنابراین چنانچه شما نیز جزء مشتریان بانک اقتصاد نوین هستید، برای افزایش رفاه خود و کاهش مراجعات حضوری به شعب این بانک، بهتر است نسبت به فعال سازی اینترنت بانک خود اقدام کنید.

برای اطلاع از امکانات اینترنت بانک گردشگری بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توانیم به اینترنت بانک اقتصاد نوین وارد شویم؟

برای ورود به سایت مذکور باید از نشانی اینترنتی modern.enbank.ir استفاده کنید و مطابق با توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا برای استفاده از خدمات اینترنت بانک باید به صورت حضوری به شعب بانک اقتصاد نوین مراجعه کنیم؟

خیر، خدمات اینترنت بانک به صورت غیر حضوری قابل دسترس هستند.

چگونه می توانیم در اینترنت بانک متعلق به بانک اقتصاد نوین ثبت نام کنیم؟

دو روش حضوری و غیر حضوری برای ثبت نام در این سایت وجود دارد که در همین مقاله به آن ها اشاره شده است.

آیا امکان بازیابی رمز عبور اینترنت بانک اقتصاد نوین فراهم است؟

بله، این امکان برای مشتریان بانک اقتصاد نوین فراهم شده است.

4/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *