سامانه های مالی و سرمایه

افتتاح حساب بانک پاسارگاد

عموم مردم در صورت برخورداری از شرایط می توانند نسبت به افتتاح حساب بانک پاسارگاد به صورت غیر حضوری اقدام کنند. بانک پاسارگاد در راستای گسترش و تکمیل خدمات غیر حضوری خود امکان افتتاح حساب دیجیتال از طریق برنامه ویپاد و همچنین افتتاح حساب جاری، کوتاه مدت و بلندمدت با مراجعه به اینترنت بانک پاسارگاد را فراهم کرده است. البته افرادی که قصد افتتاح حساب غیر حضوری در بانک پاسارگاد دارند باید از شرایط تعیین شده توسط این بانک برخوردار باشند، در غیر این صورت امکان طی کردن مراحل افتتاح حساب را نخواهند داشت.

لازم به ذکر است مشتریان می توانند بنا به تمایل خود کارت حساب دیجیتال را به صورت فیزیکی دریافت نمایند یا اینکه به اطلاع از مشخصات کارت اکتفا کنند. با توجه به اتلاف وقتی که در مراجعات حضوری برای افتتاح حساب صورت می گیرد، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف افتتاح حساب بانک پاسارگاد به صورت غیر حضوری بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

راهنمای افتتاح حساب غیر حضوری بانک پاسارگاد

پاسارگاد یکی از بانک های خصوصی کشور است که امکانات مختلفی را به صورت غیر حضوری در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. استفاده از خدمات غیر حضوری و آنلاین دارای مزایای مهمی همچون جلوگیری از اتلاف وقت، کاهش هزینه رفت و آمد و در نتیجه افزایش رفاه و رضایت مشتریان است. در حال حاضر امکان استفاده از بخشی از خدمات آنلاین از طریق ورود به سایت بانک پاسارگاد، بخشی با مراجعه به اینترنت بانک و تعدادی از خدمات نیز با نصب برنامه های همراه من این بانک قابل دسترس هستند.

یکی از جدیدترین امکاناتی که برخی از بانک های کشور آن را به عموم مردم ارائه می دهند، افتتاح حساب غیر حضوری است. در همین راستا بانک پاسارگاد امکانی را فراهم کرده تا افرادی که از شرایط افتتاح حساب آنلاین برخوردار هستند از طریق برنامه ویپاد، نسبت به انجام این کار اقدام کنند.

برای اطلاع از نحوه ورود به اینترنت بانک صادرات بر روی لینک کلیک کنید.

بنابراین چنانچه قصد افتتاح حساب بانک پاسارگاد به صورت دیجیتال و غیر حضوری را دارید ابتدا باید به نشانی اینترنتی wepod.ir مراجعه کرده و نسخه متناسب با سیستم عامل گوشی خود را دانلود و نصب کنید. بعد از نصب ویپاد یا همان ترابانک پاسارگاد باید مطابق با تصویر زیر ابتدا بر روی گزینه “ورود به سامانه” و سپس گزینه “افتتاح حساب دیجیتال” کلیک نمایید. با ورود به مرحله بعدی باید کد ملی و تاریخ تولد خود را در قسمت های مربوطه درج کرده و گزینه “ادامه” را انتخاب کنید.

نحوه افتتاح حساب بانک پاسارگاد

سپس از شما خواسته می شود شماره سریال کارت ملی هوشمند یا کد پیگیری رسید ثبت نام آن را وارد کرده تا به صفحه ای که مختص ضبط ویدیو است منتقل شوید. حال مطابق با توضیحات ویپاد از خودتان یک ویدیو ضبط کرده و ارسال کنید.

مراحل افتتاح حساب بانک پاسارگاد

با انجام مراحل قبلی مشخصات شما مورد بررسی قرار می گیرند، چنانچه از جانب بانک تایید شوند، افتتاح حساب بانک پاسارگاد انجام شده و مشخصات حساب در اختیار شما قرار می گیرند. چنانچه قصد صدور کارت بانکی خود را به صورت دیجیتال دارید باید با ورود به ویپاد، انتخاب گزینه “حساب دیجیتال” و سپس گزینه “درخواست صدور کارت” نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنید. در مرحله جدید باید در پاسخ به سوال اطمینان از صدور کارت بانکی، بر روی گزینه “تایید” کلیک نمایید.

روش افتتاح حساب در بانک پاسارگاد

بعد از نمایش پیام “کارت شما با موفقیت صادر شد” باید گزینه “متوجه شدم” و سپس گزینه “فعال سازی” کارت را انتخاب کنید. توجه داشته باشید بدون فعال سازی کارت امکان استفاده از اطلاعات آن وجود ندارد. بنابراین به محض دریافت کد فعال سازی آن را در مرحله بعدی وارد کرده و بر روی گزینه “فعال سازی کارت” کلیک نمایید.

چگونگی افتتاح حساب بانک پاسارگاد

با انجام مراحل قبلی می توانید در بخش حساب دیجیتال برنامه ویپاد، گزینه “درخواست ارسال کارت فیزیکی” را انتخاب کنید تا کارت بانکی خود را در نشانی دلخواه دریافت نمایید. در مرحله جدید آدرس خود را وارد کرده و بر روی گزینه “ثبت آدرس” کلیک نمایید.

دریافت کارت بانکی پاسارگاد

بعد از دریافت کارت بانکی خود به بخش حساب دیجیتالی برنامه ویپاد مراجعه کرده و بر روی گزینه “فعال سازی” کلیک نمایید. به محض دریافت کد فعال سازی آن را در مرحله بعدی وارد کرده و بر روی گزینه “فعال سازی کارت” کلیک نمایید.

فعال سازی کارت بانک پاسارگاد

برای اطلاع از امکانات اینترنت بانک رسالت بر روی لینک کلیک کنید.

شرایط مورد نیاز جهت افتتاح حساب بانک پاسارگاد

همانطور که در قسمت های قبلی همین مقاله توضیح دادیم، بانک پاسارگاد برای افتتاح حساب شرایطی را تعیین کرده است، بنابراین افرادی می توانند نسبت به افتتاح حساب بانک پاسارگاد اقدام کنند که از شرایط تعیین شده برخوردار باشند. شرایط افتتاح حساب بانک پاسارگاد برای اشخاص حقیقی و حقوقی متفاوت است، به همین علت در ادامه مطلب شرایط هر کدام از این اشخاص را به صورت مجزا توضیح خواهیم داد:

شرایط افتتاح حساب بانک پاسارگاد برای اشخاص حقیقی

  • در اختیار داشتن شناسنامه عکس دار و کارت ملی هوشمند یا رسید ثبت نام آن الزامی است.
  • تکمیل مراحل ثبت نام و فرم های مربوطه اجباری می باشد.
  • استعلامات لازم در مورد شخص حقیقی از بانک مرکزی انجام خواهد شد.
  • شخص حقیقی باید 18 سال تمام سن داشته و یا حکم رشد او از مراجع قانونی صادر شده باشد.

برای اطلاع از نحوه ورود به اینترنت بانک شهر بر روی لینک کلیک کنید.

شرایط افتتاح حساب بانک پاسارگاد برای اشخاص حقوقی

  • کپی مصدق اساسنامه
  • کپی مصدق شرکتنامه
  • تکمیل فرم های افتتاح حساب
  • اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی هر یک از امضاداران مجاز شرکت
  • آخرین صورت جلسه مجمع عمومی شرکت
  • آگهی تاسیس شرکت و اعضای هیات مدیره در روزنامه های رسمی کشور
  • تقاضای شرکت مبنی بر افتتاح حساب سپرده

بنابراین قبل از اقدام نسبت به افتتاح حساب بانک پاسارگاد ابتدا باید شرایط تعیین شده را با شرایط خود تطابق داده و در صورت برخورداری از آن ها نسبت به افتتاح حساب اقدام کنید.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در اینترنت بانک رفاه بر روی لینک کلیک کنید.

نحوه افتتاح حساب ارزی بانک پاسارگاد

در بانک پاسارگاد علاوه بر افتتاح حساب ریالی امکان افتتاح حساب ارزی نیز وجود دارد. در حال حاضر سه روش برای افتتاح حساب ارزی در بانک پاسارگاد وجود دارد که شرایط افتتاح هر کدام از آن ها متفاوت است، به همین علت در ادامه مطلب شرایط افتتاح حساب بانک پاسارگاد برای انواع حساب های ارزی را توضیح خواهیم داد:

حساب سرمایه گذاری مدت دار ارزی

افرادی که قصد افتتاح حساب سرمایه گذاری مدت دار ارزی را دارند باید یک حداقل مبلغ را برای ایجاد حساب و استمرار آن داشته باشند. این مبلغ برای اشخاص حقیقی و حقوقی 2000 یورو و یا 2000 دلار آمریکا است.

حساب سرمایه گذاری مدت دار با منشا اسکناس با تضمین بانک مرکزی

اشخاص حقیقی و حقوقی که قصد افتتاح حساب سرمایه گذاری مدت دار با منشا اسکناس با تضمین بانک مرکزی را دارند نیز باید یک حداقل مبلغ را واریز کنند. حداقل مبلغ برای افتتاح این نوع از حساب های ارزی بانک پاسارگاد 500 یورو یا 500 دلار آمریکا است.

حساب قرض الحسنه پس انداز ارزی

اشخاص حقیقی و حقوقی برای افتتاح این نوع از حساب ارزی باید حداقل 500 یورو یا دلار آمریکا و برای استمرار حساب حداقل 100 یورو یا دلار آمریکا را واریز کنند.

حساب جاری ارزی

برای افتتاح حساب جاری ارزی در بانک پاسارگاد، اشخاص حقیقی و حقوقی باید حداقل 5000 یورو یا دلار آمریکا و برای استمرار حساب حداقل 1000 یورو یا دلار آمریکا را واریز کنند.

برای اطلاع از نحوه ورود به اینترنت بانک کشاورزی بر روی لینک کلیک کنید.

نحوه افتتاح حساب جاری بانک پاسارگاد

یکی دیگر از انواع حساب های بانک پاسارگاد، حساب جاری است که افتتاح آن به دو روش حضوری و غیر حضوری انجام می شود. چنانچه قصد افتتاح حساب جاری به صورت غیر حضوری را دارید ابتدا باید از طریق برنامه ویپاد که در قسمت های قبلی همین مقاله توضیح دادیم نسبت به افتتاح حساب بانک پاسارگاد اقدام کرده تا جزء مشتریان بانک پاسارگاد محسوب شوید، سپس به یکی از شعب این بانک مراجعه کرده و رمز عبور اینترنت بانک خود را دریافت کنید.

بعد از انجام این مراحل از طریق نشانی اینترنتی ib.bpi.ir به صفحه اصلی اینترنت بانک پاسارگاد وارد شده، نام کاربری، رمز عبور و عبارت امنیتی را در قسمت های مربوطه درج کرده و بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

افتتاح حساب جاری بانک پاسارگاد

با ورود به پنل کاربری خود در اینترنت بانک ابتدا گزینه “افتتاح حساب” را انتخاب کنید تا به صفحه ای مطابق با تصویر زیر وارد شوید، سپس گزینه “درخواست افتتاح سپرده جاری” را انتخاب نمایید.

درخواست افتتاح سپرده جاری بانک پاسارگاد

با ورود به مرحله جدید مشخصات خواسته شده جهت افتتاح حساب بانک پاسارگاد را درج کرده و بر روی گزینه “تایید” کلیک نمایید.

مراحل افتتاح حساب جاری بانک پاسارگاد
  • سپس پیش نمایش اطلاعاتی که وارد کرده اید را مشاهده خواهید کرد. در صورت اطمینان از صحت آن ها گزینه “تایید” را انتخاب کنید.
  • در نهایت پیامی با عنوان “عملیات ثبت درخواست افتتاح سپرده با موفقیت انجام شد” را مشاهده می کنید.

برای اطلاع از امکانات اینترنت بانک ملت بر روی لینک کلیک کنید.

مبلغ مورد نیاز برای افتتاح حساب بانک پاسارگاد

تمامی بانک های کشور به هنگام افتتاح انواع حساب ها برای مشتریان خود، مبلغی را به عنوان حداقل میزان دریافت کرده و جزء موجودی حساب در نظر می گیرند. در قسمت های قبلی همین مقاله حداقل مبلغ برای افتتاح انواع حساب های ارزی را بیان کردیم. حداقل مبلغ برای افتتاح سایر حساب های بانک پاسارگاد نیز به هنگام انجام مراحل افتتاح به اطلاع مشتریان می رسند.

برای اطلاع از خدمات اینترنت بانک مرکزی بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توانیم در بانک پاسارگاد افتتاح حساب غیر حضوری انجام دهیم؟

روش های افتتاح حساب بانک پاسارگاد در همین مقاله توضیح داده شده اند.

آیا برای افتتاح حساب ارزی در بانک پاسارگاد باید هزینه ای پرداخت کنیم؟

بله، حداقل مبلغ برای افتتاح و استمرار حساب از مشتریان اخذ می شود.

آیا افراد کمتر از 18 سال نیز می توانند در بانک پاسارگاد افتتاح حساب کنند؟

بله، در صورتی که از شرایط تعیین شده برخوردار باشند.

آیا امکان افتتاح حساب دیجیتال در بانک پاسارگاد وجود دارد؟

بله، این امکان از طریق نصب برنامه ویپاد فراهم شده است.

3.2/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *