سامانه های مالی و سرمایه

افتتاح حساب بانک پارسیان به صورت غیر حضوری

یکی از جدیدترین خدمات بانکی کاربردی، افتتاح حساب بانک پارسیان به صورت غیر حضوری است. عموم مردم می توانند به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعات حضوری در بانک پارسیان افتتاح حساب کرده و کارت بانکی خود را نیز از طریق اداره پست دریافت کنند. بانک پارسیان امکان افتتاح حساب آنلاین را به منظور کاهش مراجعات حضوری به شعب این بانک، جلوگیری از اتلاف وقت و در نتیجه افزایش رفاه و رضایت عموم مردم، فراهم کرده است.

البته افتتاح حساب غیر حضوری بانک پارسیان مستلزم بارگذاری تعدادی از مدارک هویتی افراد متقاضی نیز می باشد، بنابراین بهتر است ابتدا با روند کلی افتتاح حساب آشنا شوید. به همین علت ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف افتتاح حساب بانک پارسیان به صورت غیر حضوری بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

افتتاح حساب اینترنتی بانک پارسیان

بانک پارسیان در کنار تمامی خدمات حضوری و آنلاین گسترده ای که در اختیار مشتریان خود قرار داده، امکان افتتاح حساب غیر حضوری را نیز برای عموم مردم فراهم کرده است. بنابراین متقاضیان افتتاح حساب در بانک پارسیان برای جلوگیری از اتلاف وقت خود می توانند نسبت به افتتاح حساب غیر حضوری اقدام کنند. شاید تصور کنید افتتاح حساب بانک پارسیان از طریق وب سایت این بانک انجام می شود، در صورتی که متقاضیان افتتاح حساب غیر حضوری باید از طریق اپلیکیشن پارسیان من، مراحل این کار را به انجام برسانند.

برای اطلاع از خدمات اینترنت بانک صادرات بر روی لینک کلیک کنید.

به همین منظور ابتدا از طریق نشانی اینترنتی parsian-bank.ir به صفحه اصلی وب سایت بانک پارسیان مراجعه کرده و از کادر بالایی صفحه ابتدا بر روی گزینه “بانکداری الکترونیک و سامانه های جانبی” و سپس گزینه “همراه بانک پارسیان من” کلیک نمایید.

نحوه افتتاح حساب بانک پارسیان

با انجام مرحله قبلی وارد صفحه ای خواهید شد که لینک دانلود فایل برنامه پارسیان من برای شما در دسترس قرار می گیرد، حال فایل مناسب را دانلود و نصب کنید.

برای شروع شماره موبایل خود را در قسمت مربوطه درج کرده و بر روی گزینه “دریافت کد تایید” کلیک نمایید.

مراحل افتتاح حساب بانک پارسیان

به محض دریافت کد تایید آن را در مرحله جدید وارد کرده و گزینه “ادامه” را انتخاب کنید.

مراحل غیر حضوری افتتاح حساب بانک پارسیان

سپس از شما خواسته می شود کد ملی خود را درج کرده و بر روی گزینه “ادامه” کلیک نمایید.

افتتاح حساب غیر حضوری بانک پارسیان

با ورود به مرحله بعد باید مدارک مورد نیاز و شرایط افتتاح حساب بانک پارسیان به صورت غیر حضوری را مطالعه کرده، تیک مربوط به پذیرش قوانین را به تایید برسانید و در نهایت گزینه “ادامه” را انتخاب کنید.

مدارک افتتاح حساب بانک پارسیان

در صفحه جدید باید مشخصات فردی خواسته شده را درج کرده و بر روی گزینه “ادامه” کلیک نمایید.

فرم افتتاح حساب بانک پارسیان

سپس مشخصاتی که وارد کرده اید برای شما نمایش داده می شوند، در صورت صحیح بودن آن ها تیک مربوط به تایید صحت اطلاعات و گزینه “ادامه” را انتخاب کنید.

مراحل افتتاح حساب غیر حضوری بانک پارسیان

با انجام مراحل قبلی وارد صفحه ای خواهید شد که باید تصویر شناسنامه خود را بارگذاری کرده و بر روی گزینه “ارسال تصویر” کلیک نمایید.

افتتاح حساب اینترنتی بانک پارسیان

سپس از شما خواسته می شود تصویر کارت ملی و امضاء خود را بارگذاری کرده و گزینه “ارسال تصویر” را انتخاب کنید.

بارگذاری مدارک برای افتتاح حساب بانک پارسیان

با انجام مراحل قبلی حال باید با رعایت شئونات اسلامی، جمله ای که در صفحه نمایش داده می شود را با کلیک بر روی گزینه “ضبط ویدئو” بیان کرده، ضبط و ارسال کنید.

ضبط ویدیو برای افتتاح حساب غیر حضوری بانک پارسیان

در مرحله بعدی باید نوع حساب بانکی مورد نظر خود را انتخاب کرده و تعیین کنید که تمایل به دریافت کارت بانکی دارید یا نه.

نوع افتتاح حساب بانک پارسیان

در نهایت شرایط و قوانین به صورت کامل برای شما نمایش داده می شوند، بعد از مطالعه آن ها، تیک پذیرش قوانین را به تایید رسانده و بر روی گزینه “ادامه” کلیک نمایید.

قوانین افتتاح حساب غیر حضوری بانک پارسیان

با اتمام مراحل ثبت نام صفحه ای مطابق با تصویر زیر برای شما نمایش داده می شود، حال باید گزینه “تایید” را انتخاب کنید. بعد از انجام بررسی مشخصات و اطلاعات شما، نتیجه افتتاح حساب بانک پارسیان در اختیارتان قرار می گیرد.

نتیجه افتتاح حساب بانک پارسیان

برای اطلاع از نحوه بازیابی رمز عبور در اینترنت بانک رسالت بر روی لینک کلیک کنید.

مدارک لازم برای افتتاح حساب بانک پارسیان

برای ثبت نام و افتتاح حساب بانک پارسیان به صورت غیر حضوری علاوه بر درج مشخصات در اپلیکیشن پارسیان من، بارگذاری تصویر تعدادی از مدارک هویتی نیز ضروری است. به همین علت در ادامه مطلب به مدارک و مشخصات لازم جهت افتتاح حساب بانک پارسیان، اشاره می کنیم:

  • کارت ملی هوشمند یا رسید ثبت نام آن
  • شناسنامه
  • کدپستی محل سکونت
  • تصویر امضاء که بر روی که برگه سفید رنگ انجام شده
  • دسترسی به محیطی با نور کافی و به دور از صداهای مزاحم برای ضبط ویدئو
  • رعایت شئونات اسلامی به هنگام ضبط ویدئو

بنابراین قبل از آغاز انجام مراحل افتتاح حساب، بهتر است مدارک لازم را در دسترس قرار دهید.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در اینترنت بانک شهر بر روی لینک کلیک کنید.

راهنمای افتتاح حساب ارزی بانک پارسیان

در بانک پارسیان علاوه بر افتتاح حساب های ریالی مختلف اعم از پس انداز و جاری، امکان افتتاح حساب های ارزی نیز وجود دارد. البته افرادی می توانند نسبت به افتتاح حساب های ارزی در بانک پارسیان اقدام کنند که تمکن مالی آنان به تایید بانک برسد. در حال حاضر امکان افتتاح دو نوع حساب ارزی یعنی پس انداز و مدت دار وجود دارد. افتتاح حساب پس انداز یکی از شرایط افتتاح حساب مدت دار است، یعنی افرادی که قصد افتتاح حساب ارزی مدت دار دارند ابتدا باید نسبت به افتتاح حساب ارزی پس انداز اقدام کنند.

همچنین یکی دیگر از شرایط افتتاح حساب ارزی مدت دار خرید حداقل 1000 واحد ارزی است. لازم به ذکر است حساب پس اندازی ریالی در بانک پارسیان جایگزین حساب پس انداز ارزی نخواهد شد. افتتاح حساب ارزی بانک پارسیان به صورت غیر حضوری همانند مراحل توضیح داده شده در قسمت قبلی همین مقاله انجام می شوند، فقط کافی است به هنگام انتخاب نوع حساب، گزینه ارزی مورد نظر را انتخاب کنید.

برای اطلاع از خدمات اینترنت بانک رفاه بر روی لینک کلیک کنید.

راهنمای افتتاح حساب صندوق لوتوس بانک پارسیان

بانک پارسیان برای تکمیل خدمات خود و افزایش رضایت مشتریان، امکان افتتاح حساب در صندوق سرمایه گذاری لوتوس را نیز فراهم کرده است. لوتوس صندوق سرمایه گذاری امن و مطمئنی است که شرایط ایده آلی را برای فعال بازار سرمایه فراهم می کند. این صندوق تحت نظارت مستقیم سازمان بورس و اوراق بهادار است. افرادی که قصد افتتاح حساب در صندوق لوتوس بانک پارسیان را دارند ابتدا باید یک حساب سپرده کوتاه مدت در این بانک برای خود افتتاح کنند.

برای اطلاع از نحوه ورود به اینترنت بانک کشاورزی بر روی لینک کلیک کنید.

فرم افتتاح حساب بانک پارسیان

در قسمت های قبلی همین مقاله مراحل افتتاح حساب بانک پارسیان به صورت غیر حضوری را توضیح دادیم. همانطور که مشاهده کردید افتتاح حساب بانک پارسیان به صورت آنلاین طی چند مرحله و با تکمیل چند فرم مختلف انجام می شود. فرم مشخصات فردی، انتخاب نوع حساب، درج کد ملی، شماره موبایل و… بنابراین افتتاح حساب در بانک پارسیان زمانی به پایان می رسد که تمامی مراحل و فرم های مربوطه تکمیل شوند.

برای اطلاع از امکانات اینترنت بانک ملت بر روی لینک کلیک کنید.

هزینه مورد نیاز برای افتتاح حساب بانک پارسیان

بانک پارسیان در وب سایت رسمی خود اعلام کرده افتتاح حساب غیر حضوری و ارسال کارت بانکی مشتریان، رایگان انجام می شود، یعنی هزینه ای بابت انجام افتتاح حساب بانک پارسیان از مشتریان اخذ نمی شود. البته افتتاح حساب در تمامی بانک های کشور مستلزم پرداخت یک حداقل مبلغ است که در حساب بانکی قرار گرفته و جزء موجودی محسوب می شود. این هزینه برای حساب پس انداز بانک پارسیان 50 هزار تومان، برای حساب جاری اشخاص حقیقی 500 هزار تومان و برای حساب جاری اشخاص حقوقی 2 میلیون تومان تعیین شده است.

برای اطلاع از خدمات اینترنت بانک مرکزی بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توانیم در بانک پارسیان به صورت غیر حضوری افتتاح حساب کنیم؟

برای افتتاح حساب غیر حضوری باید از اپلیکیشن پارسیان من استفاده کرده و مطابق با توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا بانک پارسیان برای ارسال کارت حسابی که به صورت غیر حضوری افتتاح می شود، هزینه دریافت می کند؟

خیر، ارسال کارت رایگان انجام می شود.

آیا برای افتتاح حساب غیر حضوری بانک پارسیان می توانیم از رسید ثبت نام کارت ملی هوشمند استفاده کنیم؟

بله، بارگذاری تصویر رسید ثبت نام کارت ملی هوشمند نیز برای بانک پارسیان قابل قبول است.

آیا برای افتتاح حساب غیر حضوری بانک پارسیان باید ویدیو ضبط کنیم؟

بله، یکی از مراحل افتتاح حساب غیر حضوری بانک پارسیان، ضبط ویدیو است.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *