سامانه های مالی و سرمایه

کارگزاری بانک سپه sepahbroker.ir

یکی از کارگزاری های قدیمی و موفق کشور کارگزاری بانک سپه است، در حال حاضر تمامی خدماتی که فعالان بازار سرمایه به آن ها نیاز دارند از طریق ثبت نام در کارگزاری سپه قابل دریافت هستند. طی چند سال اخیر بسیاری از مردم کشورمان جهت انجام سرمایه گذاری به معاملات بورسی روی آوردند، ورود به بازار سرمایه و انجام معاملات نیز مستلزم ثبت نام در یک کارگزاری و دریافت کد معاملاتی یا بورسی است.

کارگزاری سپه به منظور افزایش خدمت رسانی به مشتریان خود سایت کارگزاری سپه را راه اندازی کرده تا از این طریق خدمات غیر حضوری را به مردم ارائه دهد. باتوجه به اهمیت خدمات ارائه شده در سایت مذکور، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف سایت کارگزاری سپه بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

ورود به سایت کارگزاری بانک سپه

کارگزاری سپه به عنوان یکی از قدیمی ترین کارگزاری های کشور فعالیت خود را تقریبا با پایه گذاری بازار بورس در ایران یعنی سال 46 آغاز کرده است. البته فعالیت این کارگزاری تا قبل از سال 72 به عنوان یکی از ادارات بانک سپه انجام می شد. سپس در سال 72 عنوان کارگزاری بانک سپه به تایید رسیده و فعالیت این کارگزاری گسترده تر شده است.

برای کسب اطلاعاتی در مورد نحوه ثبت چک در سامانه صیاد بانک سپه، بر روی لینک کلیک کنید.

در حال حاضر تمامی خدمات مورد نیاز افرادی که وارد بازار سرمایه می شوند از طریق کارگزاری سپه قابل دریافت هستند. این کارگزاری به منظور افزایش خدمت رسانی به مشتریان و کاربران خود سایت کارگزاری را نیز راه اندازی کرده تا از این طریق خدمات غیر حضوری کارگزاری سپه در اختیار فعالان بازار سرمایه قرار بگیرند.

از جمله امکانات سایت مذکور می توان به ثبت نام غیر حضوری در کارگزاری، دسترسی به سامانه های معاملاتی، سهام عدالت، بازار بورس کالا و انرژی و… اشاره کرد. بنابراین افرادی که قصد ثبت نام در یک کارگزاری و دریافت کد معاملاتی دارند این امکان برای آنان فراهم شده تا از خدمات گسترده کارگزاری سپه به صورت غیر حضوری استفاده کنند.

جهت آشنایی با خدمات سایت بانک سپه، مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید.

باتوجه به توضیحات گفته شده چنانچه قصد ورود به سایت کارگزاری سپه را دارید ابتدا باید نشانی اینترنتی sepahbroker.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی سایت برای شما نمایش داده شود، سپس بخش و گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سایت کارگزاری بانک سپه

برای اطلاع از خدمات درگاه پرداخت نوین سیمرغ بر روی لینک کلیک کنید.

نحوه ثبت نام در کارگزاری بانک سپه sepahbroker.ir

در حال حاضر کارگزاری های مختلفی در کشور تاسیس شده اند که خدمات گسترده ای را در اختیار فعالان بازار سرمایه و معاملات بورسی قرار می دهند. کارگزاری بانک سپه به عنوان یکی از قدیمی ترین کارگزاری های کشور اعتماد بسیاری از مردم را جلب کرده و به همین علت خدمات کاملی را در اختیار مشتریان و کاربران خود قرار می دهد.

کارگزاری سپه برای ارائه خدمات غیر حضوری به کاربران خود سایت کارگزاری را نیز راه اندازی کرده و همچنان به تعداد خدمات غیر حضوری خود اضافه می کند. در حال حاضر ثبت نام در کارگزاری سپه نیز از طریق سایت آن و به صورت غیر حضوری امکان پذیر است. توجه داشته باشید برای ثبت نام در کارگزاری ابتدا باید در سامانه سجام ثبت نام کرده و سپس احراز هویت انجام دهید.

برای اطلاع از امکانات اینترنت بانک مهر ایران بر روی لینک کلیک کنید.

باتوجه به توضیحات گفته شده چنانچه قصد ثبت نام غیر حضوری در کارگزاری سپه را دارید باید از طریق نشانی اینترنتی sepahbroker.ir وارد صفحه اصلی سایت شده و سپس با مراجعه به قسمت انتهایی صفحه مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “ثبت نام غیر حضوری” کلیک نمایید.

ثبت نام غیر حضوری کارگزاری بانک سپه

برای اطلاع از خدمات سایت کارگزاری بانک صادرات بر روی لینک کلیک کنید.

با ورود به مرحله بعدی باید به عنوان کاربر جدید گزینه “ثبت نام” را انتخاب کنید.

ثبت نام در سایت sepahbroker.ir

چنانچه قبلا در سامانه سجام ثبت نام کرده باشید صفحه ای مطابق با تصویر زیر برای شما نمایش داده می شود، حال باید بر روی گزینه “دریافت اطلاعات از سجام” و سپس گزینه “تایید و ادامه” کلیک نمایید.

دریافت کد معاملاتی از کارگزاری بانک سپه

در غیر این صورت باید مراحل تکمیل اطلاعات هویتی، حساب بانکی، شماره تماس و بارگذاری مدارک مورد نیاز را انجام داده و در نهایت شرایط قرارداد با کارگزاری را پذیرفته و احراز هویت غیر حضوری را انجام دهید.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در اینترنت بانک پست بانک بر روی لینک کلیک کنید.

دانلود برنامه همراه پلاس کارگزاری بانک سپه sepahbroker.ir

کارگزاری سپه از طریق سایت خود دسترسی به سامانه های آنلاین معاملاتی مختلفی را فراهم کرده است. یکی از سامانه های معاملاتی که در دسترس مشتریان کارگزاری بانک سپه قرار گرفته است، سامانه همراه پلاس است. بسیاری از افراد تمایل دارند اپلیکیشن همراه پلاس را بر روی گوشی تلفن همراه هوشمند خود نصب کنند، ولی در حال حاضر چنین امکانی فراهم نیست.

به همین علت افرادی قصد ورود به سامانه همراه پلاس کارگزاری سپه را دارند باید به صفحه اصلی سایت کارگزاری وارد شده و از کادر بالایی صفحه ابتدا بر روی گزینه “سامانه های معاملاتی” و سپس گزینه “همراه پلاس” کلیک نمایند.

سامانه همراه پلاس کارگزاری بانک سپه

به منظور دسترسی راحت تر به صفحه ورود سامانه همراه پلاس کارگزاری سپه، لینک این صفحه را در ادامه مطلب قرار می دهیم:

برای ورود به سامانه همراه پلاس کارگزاری سپه بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توان به سایت کارگزاری بانک سپه وارد شد؟

برای ورود به سایت مذکور باید از نشانی اینترنتی sepahbroker.ir استفاده کنید و مطابق با توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا ثبت نام در کارگزاری سپه به صورت حضوری انجام می شود؟

خیر، ثبت نام در این کارگزاری به صورت غیر حضوری و از طریق سایت آن انجام خواهد شد.

آیا در شعب بانک سپه احراز هویت انجام می شود؟

بله، یکی از راه های انجام احراز هویت مراجعه به شعب بانک سپه است.

آیا برنامه قابل نصب همراه پلاس کارگزاری سپه در دسترس است؟

خیر، در حال حاضر فقط نسخه تحت وب سامانه همراه پلاس در دسترس می باشد.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *