سامانه های فناوری اطلاعات

سایت پارس آنلاین

یکی از سایت های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت ثابت، سایت پارس آنلاین است. شرکت پارس آنلاین با ارائه طرح های مختلف اینترنت ADSL به عموم مردم امکان استفاده از پهنای باند مطلوب و سرعت ایده آل را فراهم کرده است. ثبت نام در طرح های مختلف شرکت پارس آنلاین و خرید اشتراک اینترنت به صورت غیر حضوری و از طریق سایت این شرکت امکان پذیر است. در حال حاضر امکانات مختلفی در سامانه پارس آنلاین قرار داده شده اند که برخی از آن بدون ایجاد حساب کاربری در دسترس هستند ولی ورود به برخی دیگر از بخش ها مستلزم ثبت نام در سایت و خرید اشتراک اینترنت می باشد.

با توجه به لزوم و اهمیت استفاده از شبکه اینترنت در زندگی های امروزی و در عین حال امکانات گسترده شرکت پارس آنلاین، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف سامانه پارس آنلاین بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

ورود به سایت پارس آنلاین

ورود به سایت پارس آنلاین

پارس آنلاین یکی از شرکت های گسترده و مطرح در زمینه ارائه اشتراک اینترنت ADSL است که طرح های مختلفی را با ویژگی های متفاوت در اختیار عموم مردم قرار می دهد. امروزه اهمیت دسترسی به شبکه اینترنت در زندگی اکثر مردم بیشتر شده و به همین علت شرکت های ارائه دهنده اشتراک اینترنت اقدام به گسترش و ارتقاء خدمات خود کرده اند.

شرکت پارس آنلاین به منظور افزایش رفاه و رضایت مشترکان خود سایت پارس آنلاین را راه اندازی کرده و تمامی خدمات مربوط به این شرکت را در دسترس مشترکان قرار داده است. بنابراین برای خرید بسته ها و طرح های اینترنت ADSL، تمدید بسته، اطلاع از مصرف روزانه، حجم باقی مانده و… می توانید در کمترین زمان ممکن به سامانه پارس آنلاین مراجعه کرده و خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید.

برای اطلاع از خدمات سایت اینترنت مخابرات بر روی لینک کلیک کنید.

لازم به ذکر است ورود به صفحه اصلی سایت پارس آنلاین و استفاده از برخی بخش های آن نیازی به رمز عبور ندارد ولی چنانچه قبلا از پارس آنلاین اشتراک اینترنت خریداری کرده و نام کاربری و رمز عبور خود را در اختیار دارید امکان ورود به پنل کاربری برای شما فراهم است.

به همین منظور ابتدا نشانی اینترنتی www.parsonline.com را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی سایت برای شما نمایش داده شود، سپس از کادر بالایی صفحه بر روی علامتی که با کادر مشخص کرده ایم کلیک نمایید.

وارد شدن به سایت www.parsonline.com

با ورود به مرحله جدید ابتدا نام کاربری، شماره موبایل و یا ایمیل خود را در قسمت مربوطه درج کرده و بعد از وارد کردن رمز عبور، گزینه “ورود به پنل” را انتخاب کنید.

ورود به پنل کاربری سایت پارس آنلاین

برای اطلاع از بخش های سایت آسیاتک بر روی لینک کلیک کنید.

ثبت نام پارس آنلاین www.parsonline.com

شرکت پارس آنلاین به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده اینترنت ADSL تمامی خدمات خود را از طریق سامانه پارس آنلاین در اختیار مشترکان قرار داده است. اهمیت و لزوم استفاده از شبکه اینترنت در دنیای امروزی بر کسی پوشیده نیست، به همین علت شرکت های ارائه دهنده اشتراک و بسته های اینترنت برای جذب مشترکان بیشتر خدمات خود را گسترش می دهند.

در حال حاضر امکان خرید اشتراک و بسته های اینترنت ثابت پرسرعت از طریق ورود و ثبت نام در سایت پارس آنلاین فراهم می باشد. نکته مهمی که در مورد این موضوع وجود دارد این است که ثبت نامی مجزا در سامانه پارس آنلاین انجام نمی شود، بلکه ثبت اطلاعات به هنگام خرید سرویس به منزله ایجاد حساب کاربری است.

برای اطلاع از امکانات سامانه بیمه توانیر بر روی لینک کلیک کنید.

بنابراین چنانچه قصد ثبت نام در سامانه پارس آنلاین را دارید ابتدا باید از طریق نشانی اینترنتی www.parsonline.com وارد صفحه اصلی سایت شده و مطابق با تصویر زیر از کادر بالایی صفحه بر روی علامتی که مشخص کرده ایم کلیک نمایید.

ثبت نام در سایت پارس آنلاین

سپس در مرحله جدید از قسمت پایین صفحه گزینه “ثبت نام سرویس” را انتخاب کنید.

ثبت نام سرویس در سامانه پارس آنلاین

با ورود به صفحه جدید باید شماره تلفن ثابت خود را در قسمت مربوطه درج کرده و بر روی گزینه “استعلام” کلیک نمایید تا از این طریق نتیجه امکان ارائه سرویس برای شما نمایش داده شود.

ایجاد پنل کاربری در سایت پارس آنلاین

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی بر روی لینک کلیک کنید.

دانلود برنامه پارس آنلاین www.parsonline.com

دانلود برنامه پارس آنلاین

با گسترش وسایل الکترونیکی مانند گوشی های تلفن همراه و همچنین طراحی و فعال سازی برنامه های قابل نصب بر روی این وسایل، اغلب مردم تمایل دارند به جای استفاده از نسخه های تحت وب سایت ها و سامانه های مورد نیاز خود، از اپلیکیشن آن ها استفاده کنند.

شرکت پارس آنلاین نیز با در نظر گرفتن این موضوع اقدام به ارائه اپلیکیشن پارس آنلاین کرده است تا دسترسی مشترکان به خدمات این شرکت با سهولت بیشتری انجام شود. البته تفاوتی میان خدمات ارائه شده در سایت پارس آنلاین و اپلیکیشن آن وجود ندارد، از جمله خدمات ارائه شده در برنامه پارس آنلاین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشاهده وضعیت مصرف روزانه
  • خرید ترافیک اضافه
  • اطلاع از حجم باقی مانده
  • خرید بسته های اینترنت
  • تمدید طرح های خریداری شده

باتوجه به توضیحات گفته شده جهت دسترسی راحت تر به اپلیکیشن پارس آنلاین، لینک دانلود فایل برنامه را در ادامه مطلب قرار می دهیم:

برای دریافت فایل برنامه پارس آنلاین بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توان به سایت پارس آنلاین وارد شد؟

برای ورود به سامانه پارس آنلاین باید از نشانی اینترنتی www.parsonline.com استفاده کنید و مطابق با مراحل گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا از طریق سامانه پارس آنلاین می توانیم از حجم باقی مانده بسته اینترنتی که خریداری کرده ایم مطلع شویم؟

بله، یکی از امکانات مهم سامانه پارس آنلاین همین مورد است.

چگونه می توان در سامانه پارس آنلاین ثبت نام کرد؟

مراحل ثبت نام و ایجاد پنل کاربری در سامانه پارس آنلاین در همین مقاله توضیح داده شده است.

آیا اپلیکیشن پارس آنلاین در دسترس است؟

بله، برنامه پارس آنلاین برای ارائه خدمات این شرکت در دسترس می باشد.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *