سامانه های فناوری اطلاعات

سایت همراه من my.mci.ir

همراه اول به عنوان یکی از اپراتورهای خطوط تلفن همراه کشور، سایت همراه من را راه اندازی کرده تا از این طریق خدمات گسترده ای را به صورت غیر حضوری در اختیار مشترکان خود قرار دهد. البته در حال حاضر علاوه بر سامانه تحت وب همراه من، اپلیکیشن آن نیز در دسترس است. بنابراین مشترکان خطوط همراه اول می توانند در هر منطقه ای از کشور به خدمات غیر حضوری شرکت همراه اول دسترسی داشته باشند. با توجه گسترده بودن و اهمیت خدمات ارائه شده در همراه من برای مشترکان این اپراتور خطوط تلفن همراه، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف سایت همراه من بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

معرفی سایت همراه من

معرفی سایت همراه من

همراه اول یکی از اپراتورهای مهم خطوط تلفن همراه کشور است که امکانات متنوعی را در اختیار مشترکان خود قرار می دهد. همراه اول در حال حاضر علاوه بر پوشش تمامی نقاط کشور به شبکه خطوط تلفن همراه، شبکه اینترنت را نیز در اختیار مشترکان قرار می دهد. این شرکت گسترده جهت افزایش رفاه و رضایت مشترکان خود و همچنین رقابت با سایر اپراتورهای خطوط تلفن همراه، بسیاری از خدمات خود را به صورت غیر حضوری در اختیار مشترکان قرار می دهد.

برای اطلاع از خدمات سایت پارس آنلاین بر روی لینک کلیک کنید.

خدمات آنلاین همراه اول از طریق سایت همراه من در دسترس مشترکان صاحب خطوط دائمی و اعتباری قرار گرفته اند. از جمله خدمات همراه من می توان به پرداخت قبوض، خرید شارژ، فعال سازی آوای انتظار، خرید بسته های اینترنت و مکالمه درون شبکه، دریافت ریز مکالمات، تاریخچه پرداخت قبض، باشگاه فیروزه ای، اطلاع از جزئیات بسته های خریداری شده و… اشاره کرد. لازم به ذکر است شرکت همراه اول به منظور دسترسی راحت تر به امکانات همراه من، اپلیکیشن آن را نیز در دسترس مشترکان قرار داده است.

ورود به سایت همراه من

در حال حاضر تمامی اپراتورهای خطوط تلفن همراه در کشور به منظور جلب رضایت مشترکان و در نتیجه افزایش تعداد کسانی که به جمع مشترکان آنان می پیوندند اقدام به ارائه خدمات متنوع و کارآمد غیر حضوری کرده اند. شرکت همراه اول نیز به عنوان اولین اپراتور خطوط تلفن همراه در کشور سایت همراه من را راه اندازی کرده است. در واقع همراه من ارائه دهنده خدمات غیر حضوری خطوط تلفن همراه اعتباری و دائمی به مشترکان است.

برای اطلاع از بخش های سایت اینترنت مخابرات بر روی لینک کلیک کنید.

به همین منظور چنانچه قصد ورود به سامانه همراه من را دارید ابتدا باید نشانی اینترنتی my.mci.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی سایت برای شما نمایش داده شود. سپس شماره موبایل خود را در قسمت مربوطه درج کرده و بر روی گزینه “دریافت کد یک بار مصرف” کلیک نمایید، بعد از دریافت کد آن را درج کرده و در نهایت گزینه “ورود به سایت” را انتخاب کنید.

ورود به سایت همراه من

برای اطلاع از خدمات سایت آسیاتک بر روی لینک کلیک کنید.

ثبت نام در همراه من

در قسمت های قبلی همین مقاله به بررسی اهداف راه اندازی سایت همراه من پرداختیم، همچنین به نحوه ورود و تعدادی از امکانات این سایت نیز اشاره کردیم. باتوجه به گسترده بودن تعداد امکانات و خدمات همراه من، بسیاری از مشترکان این اپراتور تمایل دارند در سامانه همراه من ثبت نام کرده و یک پنل کاربری برای خود ایجاد کنند. بهتر است بدانیم در آخرین تغییرات همراه من شرایطی فراهم شده تا ورود به سایت مذکور نیازی به ثبت نام نداشته باشد بلکه مشترکان می توانند از طریق دریافت و درج رمز یکبار مصرف به پنل کاربری خود در همراه من وارد شوند.

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه بیمه توانیر بر روی لینک کلیک کنید.

به همین منظور بعد از درج و جستجو نشانی اینترنتی my.mci.ir مطابق با تصویر زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و بعد از درج شماره موبایل خود باید بر روی گزینه “دریافت کد یک بار مصرف” کلیک نمایید، بعد از دریافت و درج کد در قسمت مربوطه گزینه “ورود به سایت” را انتخاب کنید.

ثبت نام در سایت همراه من

بسیاری از مشترکان همراه اول برای دسترسی راحت تر به خدمات غیر حضوری همراه من، اپلیکیشن آن را بر روی گوشی های تلفن همراه هوشمند خود نصب می کنند. به همین علت در ادامه مطلب نحوه ثبت نام این برنامه را نیز توضیح می دهیم:

برای اطلاع از امکانات سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی بر روی لینک کلیک کنید.

بعد از دریافت فایل اپلیکیشن همراه من و نصب آن بر روی گوشی تلفن همراه وارد صفحه ای مطابق با تصویر زیر خواهید شد که باید شماره موبایل خود را در قسمت مربوطه درج کرده و بر روی گزینه “دریافت رمز یک بار مصرف” کلیک نمایید.

ثبت نام در همراه من

در مرحله جدید کد دریافتی را در قسمت مربوطه درج کرده و گزینه “ورود به برنامه” را انتخاب کنید.

ورود به همراه من

سپس از شما خواسته می شود به منظور ایجاد امنیت بیشتر یک رمز برای ورود به برنامه تعیین کنید، بنابراین باید بر روی گزینه “تعیین رمز” کلیک نمایید.

تعیین رمز همراه من

در مرحله جدید باید رمز عبور دلخواه را در قسمت مربوطه درج کنید.

مراحل ثب نام برنامه همراه من

با انجام مراحل قبلی وارد صفحه ای مطابق با تصویر زیر خواهید شد که امکان انتخاب گزینه های مختلف برای شما فراهم شده است.

صفحه اصلی همراه من

دانلود همراه من

شرکت همراه اول به عنوان اولین اپراتور خطوط تلفن همراه در کشور امکانات غیر حضوری خود را از طریق سایت همراه من در اختیار مشترکان قرار می دهد. همراه اول به منظور افزایش رفاه و رضایت مشترکان خود اپلیکیشن همراه من را نیز در دسترس قرار داده است.

برای اطلاع از خدمات سامانه همتا بر روی لینک کلیک کنید.

بنابراین مشترکان خطوط دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با نصب اپلیکیشن همراه من بر روی گوشی های تلفن همراه اندروید خود و یا استفاده از نسخه وب همراه من مختص سیستم عامل iOS از خدمات کاربردی این برنامه استفاده کنند. به همین منظور چنانچه قصد دریافت فایل برنامه همراه من را دارید باید به صفحه اصلی سایت وارد شده و مطابق با تصویر زیر گزینه نسخه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دانلود همراه من

به منظور دسترسی راحت تر به فایل همراه من، در ادامه مطلب لینک دانلود این برنامه را قرار می دهیم:

نسخه اندروید برنامه همراه مندانلود
نسخه وب اپلیکیشن ios همراه مندانلود

امکانات سایت همراه من

در حال حاضر اکثر خدمات مورد نیاز مشترکان خطوط اعتباری و دائمی همراه اول از طریق سایت همراه من قابل دریافت هستند. راه اندازی سامانه همراه من سبب شده تا مشترکان این اپراتور خطوط تلفن همراه نیازی به استفاده از کدهای دستوری مختلف و متعدد جهت دریافت خدمات نداشته باشند. در قسمت های قبلی همین مقاله به چند مورد از امکانات همراه من اشاره کردیم، به دلیل گسترده بودن خدمات این سایت در ادامه مطلب به چند مورد دیگر از امکانات همراه من اشاره می کنیم:

اطلاع از جزئیات بسته های خریداری شده

با ورود به پنل کاربری خود در همراه من مطابق با تصویر زیر جزئیات بسته های اینترنت، مکالمه و ترکیبی خریداری شده برای شما نمایش داده می شوند. با کلیک بر روی هر کدام از بسته های فعال جزئیات به صورت کامل نمایش داده خواهند شد.

امکانات سایت همراه من

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه سلب امتیاز سیم کارت بر روی لینک کلیک کنید.

بخش خدمات من

یکی از بخش های گسترده همراه من، بخش خدمات من است که شامل زیر مجموعه های مختلفی می شود، از جمله خدمات این بخش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خرید بسته های اینترنت

اپراتور همراه اول در حال حاضر اینترنت پرسرعت نوترینو را در اختیار مشترکان خود قرار می دهد. سرعت مطلوب اینترنت همراه اول سبب شده تا بسیاری از مشترکان با خرید بسته های کوتاه و بلند مدت در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنند. بنابراین با ورود به بخش خدمات من و سپس خرید بسته های اینترنت، مطابق با تصویر زیر لیست و جزئیات بسته ها قابل مشاهده هستند.

خرید اینترنت از همراه من

برای اطلاع از خدمات سامانه سنام بر روی لینک کلیک کنید.

خرید بسته های ترکیبی

یکی از امکانات جالب سایت همراه من، امکان خرید بسته های ترکیبی دلخواه است. براساس این طرح شما می توانید یک بسته با ترکیب اینترنت، مکالمه درون شبکه و پیامک با میزان دلخواه خود را مطابق با تصویر زیر خریداری کنید.

بسته های ترکیبی همراه من

آوای انتظار

چند سالی است که اپراتورهای خطوط تلفن همراه کشور امکان فعال سازی آوای انتظار را برای مشترکان خود فراهم کرده اند. شما نیز می توانید با ورود به سایت یا اپلیکیشن همراه من از لیست آواهای انتظار مطلع شده و گزینه مورد پسند خود را انتخاب کنید.

سرویس آوای انتظار همراه من

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در سامانه یکتا مسکن بر روی لینک کلیک کنید.

سرویس پیامگیر صوتی

یکی دیگر از امکانات بخش خدمات من، سرویس پیام گیر صوتی است. براساس ویژگی های این سرویس می توانید گزینه عدم پاسخگویی را انتخاب کرده و تماس های خود را به پیام گیر صوتی منتقل نمایید.

بخش شارژ من

یکی از بخش های مرتبط با خطوط اعتباری، بخش شارژ من در سایت و برنامه همراه من است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید در این بخش امکان خرید و انتقال شارژ، چتر اضطراری، دریافت ریز مکالمات و همچنین اطلاع از مانده حساب فراهم شده است.

بخش شارژ همراه من

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان بر روی لینک کلیک کنید.

باشگاه فیروزه ای

اپراتور همراه اول طرحی را به مرحله اجراسازی رسانده که براساس آن تمامی مشترکان خطوط اعتباری و دائمی می توانند با پرداخت قبض، خرید شارژ، خرید بسته های مختلف و… امتیاز باشگاه فیروزه ای کسب کرده و سپس متناسب با امتیازات خود از مزایای این طرح استفاده کنند.

چگونه می توان به سایت همراه من وارد شد؟

برای ورود به سامانه همراه من باید از نشانی اینترنتی my.mci.ir استفاده کنید و مطابق با توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا امکان تعیین رمز عبور برای اپلیکیشن همراه من وجود دارد؟

بله، این امکان در برنامه همراه من فراهم شده است.

آیا برنامه همراه من مختص مشترکین خطوط دائمی همراه اول است؟

خیر، تمامی مشترکان خطوط دائمی و اعتباری همراه اول می توانند از برنامه همراه من استفاده کنند.

آیا امکان انتقال شارژ در سایت یا اپلیکیشن همراه من وجود دارد؟

بله، با ورود به همراه من می توانید برای خطوط مورد نظر خود شارژ انتقال دهید.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *