سامانه های اجتماعی

سایت ثبت نام سایپا ۱۴۰۱

سایت ثبت نام سایپا با هدف ارائه و فروش انواع محصولات شرکت خودروسازی سایپا در ایران ایجاد شده است. به طوری که خریداران باید با ورود به سایت مذکور به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com جهت ثبت نام اقدام نمایند. با توجه به این که تفاوت زیادی بین قیمت محصولات خود کارخانه با بازار آن وجود دارد، به همین دلیل افراد زیادی قصد دارند محصولات شرکت سایپا را از خود کارخانه تهیه کنند.

در حال حاضر ثبت نام جهت خرید خودرو نسبت به سال های گذشته بسیار فرق کرده است. در گذشته سایت ثبت نام سایپا برای مدتی باز می شد و در این زمان خریداران با مراجعه به آن در محصولات مختلف کارخانه ثبت نام می کردند و طی قرعه کشی در میان داوطلبان خرید خودرو، اسامی برندگان اعلام می شد.

اما در حال حاضر خریداران محصولات سایپا باید به سامانه یکپارچه فروش خودرو به آدرس اینترنتی sale.irancar.com مراجعه کنند و با ثبت نام در آن در فروش محصولات کلیه شرکت های خودروسازی ایران شرکت کنند. در واقع مدتی است که تمامی شرکت های خودروسازی ایران به خصوص شرکت سایپا و ایران خودرو با هم در یک سامانه یکپارچه، محصولاتشان را در اختیار خریداران قرار می دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه مالیات نقل و انتقال خودرو مقاله مربوطه را مطالعه نمایید.

داوطلبان برای ثبت نام در این سایت می توانند در مهلت اعلام شده به سامانه مراجعه کنند و با ورود به سایت یکپارچه فروش خودرو در محصولات مختلف شرکت سایپا ثبت نام کنند. بعد از اتمام مهلت ثبت نام، طی قرعه کشی اسامی برندگان در سامانه مشخص می شود. شما می توانید نتایج قرعه کشی خود را در سایت sale.irancar.com مشاهده کنید و مراحل بعدی خرید خودرو را در آن انجام دهید.

حال به دلیل این که افراد زیادی تمایل به ثبت نام در سایت ثبت نام سایپا 1401 را دارند. در ادامه مقاله سامانه رسمی قصد داریم طریقه ثبت نام در سایت saipa.iranecar.com را به صورت کامل با جزییات آموزش دهیم.

معرفی سایت ثبت نام سایپا

علاقه مندان به استفاده از امکانات شرکت خودروسازی سایپا باید به سایت saipa.iranecar.com مراجعه کنند و در آن جا با درج اطلاعات خواسته شده فرآیند ثبت نام خود را طی کنند. البته باید دقت کنید که تنها یک بار نیاز به ثبت نام در سایت ثبت نام سایپا دارید و در مراحل بعدی با در دست داشتن کد ملی و رمز عبور خود می توانند وارد سایت مذکور شده و از امکانات آن استفاده کنید.

برای ورود به سامانه دوگانه سوز کردن خودرو عمومی کلیک کنید.

در واقع وقتی شما در سایت saipa.iranecar.com ثبت نام کردید یک حساب کاربری منحصر به فردی دارید که با ورود به آن می توانید از امکانات سایت استفاده کنید.

نحوه ورود به سایت ثبت نام سایپا saipa.iranecar.com

کاربران برای اطلاع از قرعه کشی های فروش فوری این شرکت یا قرعه کشی هایی که برای پیش فروش محصولات آن انجام می شود و امکاناتی که در این سامانه وجود دارند می توانند با ورود به سایت ثبت نام سایپا در آن ثبت نام کنند. در زیر مراحل ورود به سایت ثبت نام سایپا را برای شما بیان می کنیم:

  • ابتدا نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com را در مرورگر خود جستجو کنید.
  • در نتایج مشخص شده گوگل، اولین گزینه با همین آدرس را انتخاب نمایید.
  • حالا با کلیک کردن بر روی آدرس شرکت سایپا به صورت مستقیم وارد صفحه اصلی آن خواهید شد. به طوری که در آن می توانید از امکانات سایت ثبت نام سایپا استفاده کنند.
نحوه ورود به سایت ثبت نام سایپا

راهنمای ثبت نام در سایت سایپا

افرادی که قصد استفاده از امکانات شرکت سایپا را دارند باید به صفحه اصلی آن مراجعه نموده و در آن جا با توجه به پروسه ثبت نام در سایپا یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنند. در ادامه مراحل ثبت نام در سایت سایپا را بیان می کنیم:

برای اطلاع از میزان مالیات خودروهای تحت تملک، به سامانه مالیات بر خودروهای تحت تملک وارد شوید.

  • ابتدا وارد صفحه اصلی سایت ثبت نام سایپا به نشانی saipa.iranecar.com شوید و روی گزینه «ورود/ثبت نام» در منوی سمت چپ سامانه کلیک کنید.
راهنمای ثبت نام در سایت saipa.iranecar.com
  • در صفحه جدید باز شده، روی گزینه «تاکنون ثبت نام نکرده اید؟» در پایین صفحه کلیک نمایید.
آموزش ثبت نام در سایت سایپا
  • حالا به مرحله بعدی ثبت نام در سایت ثبت نام سایپا هدایت خواهید شد که در آن جا باید تمام اطلاعات خواسته شده را به طور دقیق وارد کنید. این اطلاعات شامل اطلاعات هویتی، شماره شبا بانکی، شماره گواهی نامه و آدرس محل سکونت می باشند. در این مرحله باید برای خود یک رمز عبور تعیین کنید تا در مراحل بعدی به کمک همین رمز عبور و کد ملی خود بتوانید وارد سامانه شوید. در صورتی که همه اطلاعات خواسته شده را به درستی درج کرده باشید تیک عبارت «من ربات نیستم» را فعال نموده و بر روی گزینه «ثبت اطلاعات» کلیک نمایید.

برای ورود به سامانه خودروهای گازسوز کلیک کنید.

راهنمای تصویری ثبت نام در سایت سایپا
  • حالا یک پیامک به شماره موبایلی که در سامانه درج کرده اید ارسال می شود که باید آن را در کادر مشخص شده وارد کنید تا احراز هویت به خوبی تکمیل شود.

با انجام مراحل بالا فرایند ثبت نام در سایت ثبت نام سایپا با موفقیت انجام شده است. به طوری که با ورود به این سامانه می توانید از خدمات شرکت سایپا استفاده کنید؛ اما برای شرکت در قرعه کشی های سایپا باید وارد سامانه یکپارچه فروش خودرو به نشانی اینترنتی sale.irancar.com شوید که در این مورد می توانید با کارشناسان سامانه رسمی تماس حاصل فرمایید.

 پیگیری ثبت نام سایپا saipa.iranecar.com

همان طور که بیان شد اخیرا کلیه شرکت های خودروسازی در ایران باید برای فروش محصولات خود در سایت یکپارچه فروش خودرو اقدام کنند. در 12 اردیبهشت ماه 1401 وزارت صنعت، معدن و تجارت برای حمایت از مصرف کنندگان، افزایش رضایت مردم و ایجاد شفافیت سازی در فروش و ثبت نام محصولات خودرو برای کلیه شرکت های تولید کننده خودرو اعلامیه ای را ارسال کرد. خودروسازی ها طبق همین اعلامیه باید فروش محصولات خود در سایت اختصاصی را متوقف نموده و در این سامانه خودروها را عرضه کنند. در حال حاضر کلیه شرکت های سایپا، ایران خودرو، بهمن موتور، کرمان موتور، مدیران خودرو و آرین پارس موتور محصولات خود را در این سایت ارائه می دهند.

جهت آشنایی با نحوه ورود و ثبت نام در سایت بتاجا، مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید.

لذا شما برای این که محصولات شرکت هایی مانند سایپا را خریداری کنید باید به آدرس sale.irancar.com مراجعه کنید و ثبت نام خود را در آنجا انجام دهید. هم چنین برای پیگیری ثبت نام خود در محصولات سایپا باید به این سامانه مراجعه کرده و در پایین صفحه روی کادر مشخص شده کد ملی یا کد پیگیری خود را درج کنید. سپس با فعال کردن تیک من ربات نیستم گزینه جستجو را بزنید. حالا باید چند ثانیه صبر کنید تا نتایج قرعه کشی را مشاهده کنید.

 پیگیری ثبت نام سایپا

در این مقاله از سامانه رسمی در مورد سایت ثبت نام سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com صحبت کردیم. کاربرانی که قصد استفاده از خدمات این شرکت خودروسازی را دارند باید در آن ثبت نام کنند تا با ورود به پنل کاربری خود از امکانات سامانه بهره مند شوند؛ اما برای خرید محصولات شرکت سایپا باید به سامانه یکپارچه فروش خودرو به نشانی اینترنتی sale.irancar.com مراجعه کنند و در آن جا فرآیند ثبت نام خود را طی کنند.

جهت اطلاع از سامانه سمیع کلیک کنید.

خوب است بدانید که علاوه بر شرکت سایپا کلیه شرکت های خودروسازی در ایران باید محصولات خود را در این سایت عرضه کنند. به همین دلیل فروش محصولات هر کدام از شرکت ها به صورت اختصاصی ممنوع شده است. کاربران بعد از ثبت نام در قرعه کشی سامانه sale.irancar.com می توانند پیگیری ثبت نام سایپا را نیز در این سامانه انجام دهند.

حال اگر شما بعد از مطالعه این مقاله هر گونه سوالی در مورد سایت ثبت نام سایپا و موارد دیگر داشته باشید می توانید با مشاوران سامانه رسمی صحبت کنید.

سوالات متداول

چگونه محصولات شرکت سایپا را خریداری کنیم؟

در حال حاضر کلیه شرکت های خودروسازی کشور به خصوص شرکت سایپا و ایران خودرو محصولات خود را در سامانه یکپارچه فروش به نشانی اینترنتی sale.irancar.com عرضه می کنند. لذا شما باید در این سامانه ثبت نام و در قرعه کشی آن شرکت کنید تا در صورت برنده شدن بتوانید از محصولات این شرکت استفاده کنید.

برای ثبت نام در سایت ثبت نام سایپا چه مدارکی لازم است؟

کلیه افرادی که قصد ثبت نام در سایت شرکت سایپا را دارند باید مدارک هویتی، شماره شبای بانکی، شماره گواهی نامه، آدرس محل سکونت و غیره را ارائه دهند.

چگونه محصولات شرکت خودروسازی سایپا را مشاهده کنیم؟

شما برای مشاهده محصولات شرکت خودروسازی سایپا می توانید به نشانی saipa.iranecar.com مراجعه کنید؛ اما برای خرید آن ها باید به سامانه یکپارچه مراجعه کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *