سامانه های حقوقی

سایت بیمه ملت www.melat.ir

در حال حاضر شرکت های بیمه گر مختلفی در کشور ما به عموم مردم خدمت رسانی می کنند و انواع بیمه نامه ها از قبیل حوادث، درمان، عمر، خودرو، مهندسی، باربری و… را در اختیار متقاضیان قرار می دهند. بیمه ملت نیز یکی از شرکت های بیمه گر مطرح و گسترده کشور است که علاوه بر تاسیس نمایندگی ها و شعب در شهرهای مختلف، سایت بیمه ملت را نیز راه اندازی کرده تا خدمات غیر حضوری این شرکت بیمه گر در اختیار عموم مردم، بیمه شدگان و سهامداران بیمه ملت قرار بگیرند.

در سایت شرکت بیمه ملت امکان خرید بیمه نامه ها به صورت آنلاین، اطلاع از آدرس شعب، دسترسی به سامانه ها و پورتال های سازمانی و… به صورت غیر حضوری فراهم شده تا از این طریق میزان رضایت مشتریان از خدمت رسانی بیمه ملت افزایش یابد.

به دلیل گسترده بودن و اهمیت خدمات ارائه شده در سایت مذکور، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف سایت بیمه ملت بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

معرفی بخش امور سهام بیمه ملت

بخش امور سهامداران سایت بیمه ملت

بهتر است بدانیم بیمه ملت در سال 1382 با کسب مجوزهای قانونی از بیمه مرکزی به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر بالاترین سطح توانگری مالی در میان تمامی شرکت های بیمه گر کشور را کسب کرده است.

بیمه ملت در زمینه اشتغال زایی و کارآفرینی نیز اقدامات مهمی را انجام داده و در عین حال بخشی از سهام این شرکت بیمه گر نیز در بازار سرمایه کشور عرضه شده و علاوه بر کارکنان، هیات مدیره و… این شرکت دارای چندین نفر سهامدار نیز می باشد.

برای اطلاع از بخش های سایت بیمه دی بر روی لینک کلیک کنید.

شرکت بیمه ملت به دلیل امکانات متنوع، به روز و گسترده ای که در اختیار مشتریان خود قرار می دهد یکی از شرکت های بیمه گر مطرح کشور بوده و میزان رضایت مشتریان از خدمات دریافت شده از این شرکت در سطح خوبی می باشد.

شرکت بیمه ملت در راستای ارائه خدمات غیر حضوری به عموم مردم و همچنین مشتریان خود اقدام به راه اندازی سایت بیمه ملت کرده تا از این طریق اکثر امورات مورد نیاز بیمه شدگان و همچنین افرادی که قصد خرید بیمه نامه از این شرکت را دارند، بدون نیاز به مراجعات حضوری از طریق سایت بیمه ملت نسبت به دریافت خدمات موردنظر خود اقدام کنند.

برای اطلاع از امکانات سایت سازمان ثبت احوال بر روی لینک کلیک کنید.

همانطور که گفتیم بخشی از سهام شرکت بیمه ملت در بازار سرمایه به فروش رسیده و این شرکت دارای چندین نفر سهامدار می باشد، به همین منظور بخشی در سایت بیمه ملت به نام “امور سهام” قرار داده شده تا سهامداران برای دریافت خدمات مورد نظر خود نیازی به مراجعات حضوری به شعب بیمه ملت نداشته باشند.

از جمله خدماتی که در این بخش به سهامداران ارائه می شود می توان به دریافت گزارشات مالی، گزارش هیات مدیره به مجمع و همچنین راهنمای دریافت برگه سهام اشاره کرد.

سهامداران این شرکت برای دریافت برگه سهام خود ابتدا باید به سامانه سجام مراجعه کرده و بعد از ثبت نام در سامانه سجام به درگاه یکپارچه ذی نفعان بازار سرمایه وارد شده و نسبت به دریافت برگه سهام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از نحوه ورود به سایت بیمه تعاون بر روی لینک کلیک کنید.

همچنین بیمه ملت شرایطی را فراهم کرده تا بازنشستگانی که جزء سهامداران این شرکت هستند از طریق سایت بیمه ملت، بیمه نامه آتش سوزی دریافت کنند.

با توجه به توضیحات گفته شده چنانچه قصد استفاده از خدمات بخش امور سهام سایت شرکت بیمه ملت را دارید باید نشانی اینترنتی www.melat.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی سایت برای شما نمایش داده شود، سپس مطابق با تصویر زیر از کادر بالایی صفحه بر روی گزینه “امور سهام” کلیک کرده و گزینه موردنظر خود را انتخاب نمایید.

ورود به بخش امور سهام سایت بیمه ملت

معرفی بخش پورتال سازمانی بیمه ملت www.melat.ir

بدون شک بیمه یکی از موضوعات مهم زندگی اکثر افراد جامعه می باشد. عموم مردم با توجه به موقعیت خود نسبت به خرید بیمه نامه های مختلف نظیر درمان، عمر، آتش سوزی، مهندسی، باربری، حوادث، خودرو و… اقدام کرده تا در صورت بروز حادثه میزان خسارت مالی وارد شده به اشخاص کمتر و همچنین در صورت بروز حوادث جانی، روند انجام درمان تسهیل یابد.

با توجه به گسترش بسترهای الکترونیکی و آنلاین در کشور، صنعت بیمه نیز از راه اندازی سایت ها و سامانه های اینترنتی مستثنی نشده و شرکت های بیمه گر به صورت مجزا سایت ها و سامانه های آنلاین اختصاصی خود را راه اندازی کرده اند.

برای اطلاع از خدمات سایت بیمه دانا بر روی لینک کلیک کنید.

سایت بیمه ملت نیز به منظور ارائه خدمات غیر حضوری به مشتریان این شرکت و همچنین عموم مردم فعال شده تا از این طریق میزان مراجعات حضوری به دفاتر و شعب بیمه ملت کاهش یافته، روند انجام امورات تسهیل یابند و در نتیجه میزان رضایت مشتریان بیمه ملت افزایش پیدا کند.

در حال حاضر امکانات مختلفی از طریق سایت بیمه ملت قابل دسترس می باشند که یکی از مهم ترین آن ها خرید آنلاین انواع بیمه نامه می باشد. لازم به ذکر است برخی از بخش های سایت شرکت بیمه ملت مختص بیمه شدگان این شرکت بوده ولی برخی از بخش ها جهت اطلاع رسانی و ارائه خدمات به عموم مردم طراحی شده اند.

برای اطلاع از بخش های سایت بیمه سینا بر روی لینک کلیک کنید.

بهتر است بدانیم در سایت مذکور علاوه بر ارائه خدمات به بیمه شدگان و عموم مردم، دسترسی به پورتال های سازمانی برای کارکنان شرکت بیمه ملت نیز فراهم می باشد.

در این بخش از سایت شرکت بیمه ملت درگاه ورود به سامانه ها و پورتال های مختلف سازمانی فراهم شده تا از این طریق کارکنان بیمه ملت به راحتی امورات مربوطه را به انجام برسانند. از جمله پورتال ها و سامانه های سازمانی سایت بیمه ملت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پورتال همکاران
  • پورتال نمایندگان
  • پورتال کارگزاران
  • پورتال آموزش
  • سیستم اتوماسیون اداری چارگون
  • پورتال مراکز درمانی طرف قرارداد

با توجه به توضیحات گفته شده چنانچه یکی از کارمندان بیمه ملت هستید برای دسترسی به خدمات بخش پورتال سازمانی سایت مذکور باید از طریق نشانی اینترنتی www.melat.ir وارد صفحه اصلی سایت شده و مطابق با تصویر زیر از کادر بالایی صفحه بر روی گزینه “پورتال سازمانی” کلیک کرده و گزینه موردنظر خود را انتخاب کنید.

بخش پورتال سازمانی سایت بیمه ملت

معرفی بخش سبا ملت

همانطور که در قسمت های قبلی همین مقاله توضیح دادیم خدمات غیر حضوری مختلفی مانند خرید آنلاین بیمه نامه ها از طریق ورود به سایت بیمه ملت قابل دریافت می باشند.

بهتر است بدانیم سایت شرکت های بیمه ای بخش ارائه دهنده خدمات الکترونیک خود را با نام های مختلفی به کاربران ارائه می دهند، بیمه ملت نیز این بخش را “سبا” نامیده که برگرفته از عبارت “سامانه های بیمه گری الکترونیک” می باشد.

برای اطلاع از بخش های سامانه مالکیت معنوی بر روی لینک کلیک کنید.

بنابراین بخش سبا سایت شرکت بیمه ملت ارائه دهنده خدمات غیر حضوری و آنلاین این شرکت می باشد. از جمله خدمات و امکانات بخش سبا ملت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید اینترنتی بیمه نامه
  • پیامک بیمه
  • اینترنت بیمه
  • اپلیکیشن همراه فروش ملت
  • موبایل بیمه
  • تلفن بیمه
  • خدمات الکترونیک
  • کارت اعتباری
  • باشگاه مشتریان
  • ملت تک

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه خدمات الکترونیکی امور مالیاتی بر روی لینک کلیک کنید.

با توجه به توضیحات گفته شده چنانچه قصد ورود به زیر مجموعه های بخش سبا ملت را دارید باید از طریق نشانی اینترنتی www.melat.ir وارد صفحه اصلی سایت شرکت بیمه ملت شده، سپس به انتهای صفحه مراجعه کرده و مطابق با تصویر زیر گزینه مورد نظر خود را از بخش سبا ملت انتخاب کنید.

خدمات بخش سبا بیمه ملت

معرفی بخش مرکز ارائه خدمات بیمه ملت www.melat.ir

یکی از موضوعات مورد نیاز بیمه شدگان و یا افرادی که قصد خرید بیمه نامه دارند، اطلاع از لیست شعب، نمایندگی ها، مراکز اعلام خسارت و… می باشد. بیمه ملت در راستای افزایش رفاه و رضایت مشتریان خود و همچنین عموم مردم اقدام به فعال سازی بخشی با عنوان “مراکز ارائه خدمات” در سایت خود کرده است، تا از این طریق امکان دریافت لیست مراکز مربوطه به صورت غیر حضوری امکان پذیر باشد. از جمله خدماتی که در این بخش قابل دریافت می باشند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فهرست شعب
  • نمایندگان
  • مراکز درمانی طرف قرارداد
  • مراکز پرداخت خسارت مالی خودرو
  • مراکز پرداخت خسارت جانی خودرو
  • مراکز پرداخت خسارت غیر خودرویی
  • مراکز خسارت درمان

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه ثبت درخواست صدور سند مالکیت بر روی لینک کلیک کنید.

با توجه به توضیحات گفته شده چنانچه قصد ورود به بخش مراکز ارائه خدمات سایت بیمه ملت را دارید باید بعد از ورود به صفحه اصلی سایت مذکور، مطابق با تصویر زیر از کادر بالایی صفحه بر روی گزینه “مراکز ارائه خدمات” کلیک کرده و سپس گزینه موردنظر خود را انتخاب کنید.

بخش مراکز ارائه خدمات بیمه ملت

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توان به سایت بیمه ملت وارد شد؟

برای ورود به سایت شرکت بیمه ملت باید از نشانی اینترنتی www.melat.ir استفاده کنید و مطابق با توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا از طریق سایت شرکت بیمه ملت می توانیم به صورت غیر حضوری بیمه نامه خریداری کنیم؟

بله، امکان خرید بیمه نامه به صورت آنلاین از طریق ورود به سامانه بیمه ملت فراهم می باشد.

آیا بیمه ملت بخشی برای ارائه خدمات به سهامداران در سایت خود در نظر گرفته است؟

بله، بخش امور سهام سایت شرکت بیمه ملت، ارائه دهنده خدمات به سهامداران این شرکت می باشد.

آیا عموم مردم نیز می توانند به سایت شرکت بیمه ملت وارد شوند؟

بله، برخی از بخش های سایت مذکور برای عموم مردم قابل دسترس می باشند.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *