سامانه های حقوقی

سایت بیمه ما bimehma.com

بیمه یکی از صنعت های مهم و گسترده در کشور ما می باشد که تقریبا اکثر افراد جامعه یک یا چند بیمه نامه را از شرکت های بیمه گر خریداری می کنند. بیمه ما نیز یکی از شرکت های بیمه گر مطرح کشور است که به واسطه امکانات متنوع و به روزی که در اختیار مشتریان خود قرار می دهد برای اکثر مردم نام آشنا بوده و مشتریان آن از خدمات ارائه شده بیمه ما رضایت کافی را دارند. سایت بیمه ما نیز در راستای ارائه خدمات غیر حضوری به عموم مردم که قصد خرید بیمه نامه از شرکت بیمه ما دارند و همچنین بیمه شدگان و مشتریان این شرکت راه اندازی شده است.

در حال حاضر امکانات مختلفی از قبیل خرید بیمه نامه، پرداخت حق بیمه، تمدید بیمه نامه و… از طریق ورود به سایت شرکت بیمه ما قابل دریافت می باشند. با توجه به توضیحات گفته شده به دلیل گسترده بودن امکانات سایت مذکور، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف سایت بیمه ما بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

نحوه ورود به پورتال سایت بیمه ما

ورود به سایت بیمه ما

زندگی در دنیای امروزی، هزینه های درمانی بسیار بالا، رخ دادن اتفاقات ناگوار و ناگهانی، نوسانات اقتصادی و رکود کسب و کارها و… دلیلی برای خرید بیمه نامه و تحت پوشش بیمه قرار دادن سلامتی، زندگی، خودرو، ساختمان، کسب و کار و… می باشد.

در واقع اکثر افراد جامعه برای ایجاد آرامش و آسودگی خاطر در زندگی خود و خانواده اقدام به خرید بیمه نامه در مورد موضوعات مختلف می کنند. البته درصدی از جمعیت جامعه ما به واسطه شغلی که دارند از یک بیمه پایه برخوردار هستند و برای سایر موضوعات مانند خودرو، ساختمان، حوادث، عمر و… خودشان نسبت به خرید بیمه نامه ها از شرکت های مختلف اقدام می کنند.

برای اطلاع از بخش های سایت بیمه سینا بر روی لینک کلیک کنید.

شرکت بیمه ما به عنوان یکی از بیمه های نام آشنا در کشور، بیمه نامه های مختلفی را در راستای ایجاد آرامش و اطمینان خاطر در زندگی مردم ارائه می دهد.

سایت بیمه ما نیز به منظور ارائه خدمات غیر حضوری، کاهش ازدحام جمعیت در دفاتر بیمه ما، جلوگیری از اتلاف وقت مراجعه کنندگان و به طور کلی افزایش میزان رضایت مشتریان، شرکت بیمه ما راه اندازی شده است.

برای اطلاع از امکانات سایت بیمه دانا بر روی لینک کلیک کنید.

از طریق سایت بیمه ما اکثر امورات مورد نیاز مشتریان این شرکت همچون خرید بیمه نامه، پرداخت حق بیمه، تمدید بیمه نامه، اعلام خسارت، استعلام خسارت پرداختی و… به صورت آنلاین و غیر حضوری قابل دسترس می باشند.

همچنین لازم به ذکر است در سایت شرکت بیمه ما امکانی فراهم شده تا درگاه ورود به بخش خدمات رسانی به کارکنان بیمه ما و بیمه گذاران یعنی مشتریان این شرکت مجزا باشند تا از این طریق دسترسی به خدمات راحت تر انجام شود.

برای اطلاع از خدمات سایت بیمه تعاون بر روی لینک کلیک کنید.

با توجه به توضیحات گفته شده چنانچه قصد ورود به سایت شرکت بیمه ما را دارید باید از طریق نشانی اینترنتی bimehma.com وارد صفحه اصلی سایت مذکور شده، سپس مطابق با تصویر زیر از کادر بالایی صفحه ابتدا بر روی گزینه “ورود به حساب کاربری” و سپس گزینه “بیمه گذاران” کلیک نمایید.

ورود به حساب کاربری سایت بیمه ما

در مرحله جدید سه گزینه بیمه های زندگی، باشگاه مشتریان و مستمری کارکنان بانک ملت را مشاهده خواهید کرد، بنابراین با توجه به خدمت مورد نظر باید گزینه مرتبط را انتخاب کنید.

ورود بیمه گذاران به سامانه بیمه ما

برای اطلاع از نحوه ورود به سایت سازمان ثبت احوال بر روی لینک کلیک کنید.

ورود به بخش مستمری کارکنان بانک ملت

چنانچه به عنوان یکی از کارکنان بانک ملت قصد ورود به پنل کاربری خود در سایت شرکت بیمه ما را دارید باید در مرحله قبلی گزینه “مستمری کارکنان بانک ملت” را انتخاب کرده و سپس مطابق با تصویر زیر در مرحله جدید کد ملی و کد بیمه خود را در قسمت های مربوطه درج و بر روی گزینه “ورود به پنل بیمه گذار” کلیک نمایید.

ورود به بخش مستمری کارکنان بانک ملت

برای اطلاع از امکانات سایت بیمه دی بر روی لینک کلیک کنید.

ورود به بخش باشگاه مشتریان

یکی دیگر از بخش های اختصاصی مرتبط با بیمه گذاران شرکت بیمه ما، بخش باشگاه مشتریان است. بعد از انتخاب این گزینه وارد صفحه ای مطابق با تصویر زیر خواهید شد که می توانید یکی از گزینه های صدور اینترنتی، استعلام اینترنتی، سیستم امتیازدهی، هدایا و تخفیفات و… را انتخاب کنید.

بخش باشگاه مشتریان سایت بیمه ما

برای اطلاع از بخش های سایت اختبار وکالت بر روی لینک کلیک کنید.

ورود به بخش بیمه های زندگی

چنانچه قصد دریافت خدمات در مورد بیمه نامه های زندگی را دارید، می توانید بعد از انتخاب گزینه این بخش و ورود به مرحله جدید، مطابق با تصویر زیر یکی از خدمات پرداخت اینترنتی، استعلام طرح جامع، استعلام عمر مانده بدهکار و… را انتخاب نمایید.

بخش بیمه های زندگی سایت بیمه ما

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه مالکیت معنوی بر روی لینک کلیک کنید.

استعلام بیمه تکمیلی ما با کد ملی bimehma.com

نقش وب سایت ها و سامانه های آنلاین در زندگی های امروزی بسیار پررنگ می باشد به نحوی که اکثر مردم تمایل دارند تا حد امکان امورات زندگی شخصی، کاری، اجتماعی و… خود را به صورت اینترنتی و غیر حضوری به انجام برسانند.

در حال حاضر این موضوع تا حدودی تحقق یافته و اکثر موضوعات از طریق سایت ها و سامانه ها و بدون نیاز به مراجعات حضوری به انجام می رسند.

برای اطلاع از امکانات سامانه رسا سلامت بر روی لینک کلیک کنید.

در این میان شرکت های بیمه گر کشورمان از این مورد مستثنی نشده و جهت ارائه خدمات غیر حضوری سایت ها و سامانه های مختلفی را راه اندازی کرده اند.

سایت بیمه ما نیز ارائه دهنده اکثر امورات مورد نیاز مشتریان این شرکت می باشد تا بیمه گذاران برای دریافت خدماتی همچون پرداخت حق بیمه، تمدید بیمه نامه، اعلام خسارت، استعلام خسارت پرداختی، اطلاع از نرخ بیمه ها، صدور و چاپ بیمه نامه ها و… نیازی به مراجعات حضوری نداشته باشند.

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی بر روی لینک کلیک کنید.

البته برخی از بخش های سایت بیمه ما نیز در دسترس عموم مردم قرار گرفته اند تا افرادی که قصد خرید بیمه نامه از شرکت بیمه ما را دارند با اطمینان خاطر و اطلاع از جزئیاتی که موردنظرشان است نسبت به خرید بیمه نامه اقدام کنند.

در قسمت قبلی همین مقاله نحوه ورود به حساب کاربری بیمه گذاران و بخش های مختلف آن را توضیح دادیم، حال قصد داریم در ادامه مطلب نحوه استعلام خسارت بیمه تکمیلی در زمینه بیمه بدنه، ثالث و درمان را بیان کنیم.

برای اطلاع از نحوه ثبت درخواست در سامانه فرزند خواندگی بر روی لینک کلیک کنید.

بنابراین چنانچه قصد استعلام بیمه تکمیلی در یکی از بخش های نامبرده را دارید باید از طریق نشانی اینترنتی bimehma.com وارد صفحه اصلی سایت شرکت بیمه ما شده، سپس مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “استعلام خسارت پرداختی” کلیک نمایید.

استعلام بیمه تکمیلی از سایت بیمه ما

در مرحله جدید سه گزینه بیمه ثالث، بدنه و درمان را مشاهده خواهید کرد، ما برای مثال گزینه “درمان” را انتخاب می کنیم.

بخش خسارت بیمه تکمیلی

با انجام مراحل قبلی وارد صفحه ای خواهید شد که باید مطابق با تصویر زیر کد ملی خود را به همراه تاریخ حواله در قسمت های مربوطه درج و بر روی گزینه “جستجو” کلیک نمایید.

بیمه تکمیلی درمان

خدمات الکترونیکی بیمه ما

در قسمت های قبلی همین مقاله در مورد نحوه ورود به حساب کاربری و انجام استعلام خسارت بیمه تکمیلی صحبت کردیم. همچنین توضیح دادیم که امکانات ارائه شده در سایت شرکت بیمه ما گسترده بوده و اکثر امورات مورد نیاز مشتریان این شرکت را پوشش می دهند.

به همین منظور برای آشنایی بیشتر با خدمات غیر حضوری سایت بیمه ما، قصد داریم در ادامه مطلب به چند مورد دیگر از این خدمات اشاره کنیم:

پرداخت حق بیمه

در سایت مذکور امکانی فراهم شده تا مشتریان شرکت بیمه ما به صورت غیر حضوری نسبت به پرداخت حق بیمه خود اقدام کنند.

استعلام نرخ بیمه نامه ها

بدون شک هر فردی که قصد خرید بیمه نامه ای را دارد ابتدا نرخ آن را جویا می شود. بهتر است بدانیم از طریق ورود به سایت شرکت بیمه ما امکان دسترسی به لیست نرخ انواع بیمه نامه این شرکت فراهم می باشد.

صدور بیمه نامه

بعد از خرید آنلاین بیمه نامه های مختلف از سایت شرکت مذکور، صدور بیمه نامه نیز به صورت اینترنتی انجام خواهد شد.

چاپ بیمه نامه

مشتریان شرکت بیمه ما که بیمه نامه های خود را به صورت آنلاین خریداری کرده اند می توانند از طریق ورود به سایت این شرکت، بیمه نامه خود را نیز چاپ کنند.

برای اطلاع از بخش های سامانه صدور پروانه های وزارت بهداشت بر روی لینک کلیک کنید.

تمدید بیمه نامه

چنانچه یکی از بیمه نامه های شرکت بیمه ما را خریداری کرده اید و حال قصد تمدید آن را دارید، بهتر است به جای مراجعات حضوری به دفاتر بیمه ما، به سایت این شرکت مراجعه کرده و بیمه نامه موردنظر خود را تمدید کنید.

اعلام و استعلام خسارت پرداختی

در مواقع لزوم می توانید برای اعلام خسارت به سایت بیمه ما مراجعه کرده و سپس برای استعلام خسارت پرداختی بدون نیاز به دفاتر بیمه ما، مجددا به سایت این شرکت وارد شوید.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در سامانه آزمون پژوهشکده بیمه بر روی لینک کلیک کنید.

مراکز طرف قرارداد بیمه ما bimehma.com

بدون شک افرادی که از شرکت های بیمه گر مختلف بیمه نامه درمانی خریداری می کنند تمایل دارند از لیست مراکز طرف قرارداد بیمه موردنظر نیز اطلاع یافته تا در مواقع لزوم به یکی از مراکز مراجعه کرده و برای دریافت خدمات درمانی هزینه ای پرداخت نکنند یا اینکه کمترین میزان هزینه برای آنان محاسبه شود.

شرکت بیمه ما جهت رفاه حال مشتریان خود و افزایش میزان رضایت آنان در سایت بیمه ما بخشی را قرار داده تا مشتریان از طریق مراجعه به این بخش از لیست مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه ما مطلع شوند.

برای اطلاع از امکانات سامانه جامع بیمه کشاورزی بر روی لینک کلیک کنید.

به همین منظور چنانچه قصد مشاهده لیست مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه ما در شهر خود یا دیگر شهرهای کشور را دارید باید وارد صفحه اصلی سایت بیمه ما شده و مطابق با تصویر زیر از قسمت امور مشتریان بر روی گزینه “مراکز درمانی” کلیک نمایید.

لیست مراکز طرف قرارداد بیمه ما

سپس با ورود به صفحه جدید مشخصات خواسته شده از قبیل نام استان و شهر را در قسمت های مربوطه وارد کنید تا سامانه لیست مراکز درمانی شهر مورد نظر را در اختیار شما قرار دهد.

دریافت لیست مراکز درمانی بیمه ما

برای اطلاع از خدمات سامانه ساجد دیوان عدالت اداری بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توان به سایت بیمه ما وارد شد؟

برای ورود به سایت شرکت بیمه ما باید از نشانی اینترنتی bimehma.com استفاده کنید و مطابق با مراحل گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا می توانیم از طریق سایت بیمه ما لیست مراکز درمانی طرف قرارداد این شرکت را دریافت کنیم؟

بله، لیست مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه ما از طریق ورود به سایت این شرکت قابل دریافت می باشد.

آیا امکان خرید بیمه نامه از شرکت بیمه ما به صورت غیر حضوری وجود دارد؟

بله، برای خرید بیمه نامه به صورت آنلاین باید به سایت بیمه ما مراجعه کنید.

آیا در سایت شرکت بیمه ما بخشی برای اعلام خسارت طراحی شده است؟

بله، مشتریان بیمه ما می توانند به صورت غیر حضوری و از طریق سایت این شرکت نسبت به اعلام خسارت اقدام کنند.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *