سامانه های مالی و سرمایه

ورود به سایت بانک ملی

بدون شک در دنیای امروزی تمایل افراد برای دریافت خدمات غیر حضوری از بانک هایی که در آن حساب شخصی یا شرکتی دارند بیشتر شده، اغلب مردم با گسترش امکانات اینترنتی از خدمات غیر حضوری بانک ها استفاده می کنند تا از مراجعه حضوری به شعب بانک و اتلاف وقت خود جلوگیری به عمل آورند. سایت بانک ملی نیز از این موضوع مستثنی نیست و در حال حاضر خدمات بسیار زیادی را به صورت غیر حضوری در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. به منظور آشنایی بیشتر با امکانات و بخش های این سایت ما در این مقاله به معرفی خدمات سایت بانک ملی می پردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

معرفی سایت بانک ملی

معرفی سایت بانک ملی

با توجه به اینکه بانک ملی از قدیمی ترین بانک های کشور محسوب می شود و اغلب سازمان ها با این بانک مبادلات خود را انجام می دهند اکثر مردم کشور نیز دارای حسابی شخصی و یا حساب های حقوقی در این بانک هستند، بهتر است بدانیم تا چند سال گذشته بانک ملی بزرگترین بانک خاورمیانه محسوب می شد، بنابراین خدماتی که سایت این بانک در اختیار مردم قرار می دهد بسیار متنوع می باشد.

جهت آشنایی با نحوه ورود و ثبت نام در کارگزاری بانک ملی، بر روی لینک کلیک کنید.

سایت بانک ملی در حال حاضر خدمات متنوع بر خط و غیر حضوری از جمله دانلود اپلیکیشن های این بانک، دریافت شماره حساب، شماره شبا، گردش حساب، پرداخت اقساط، درخواست های متنوع مانند دریافت کارت خوان، ضمانت نامه بانکی و… را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. بنابراین می توان بدون مراجعه حضوری به شعب این بانک بسیاری از کارهای بانکی را انجام داد.

برای اطلاع از بخش های مختلف سامانه استعلام ممنوع الخروجی بر روی لینک کلیک کنید.

راهنمای تصویری ورود به سایت بانک ملی

برای ورود به صفحه اصلی سایت این بانک باید نشانی اینترنتی آن را که bmi.ir می باشد در مرورگر گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر خود وارد کرده و جستجو را آغاز کنید، در نهایت صفحه اصلی سایت مطابق با تصویر زیر به شما نشان داده می شود. همانطور که مشاهده می کنید خدمات متفاوت و حتی اخبارهای مختلف در این سایت قابل دسترسی می باشند.

ورود به سایت بانک ملی

آشنایی با بخش خدمات بانکی سایت بانک ملی

مطابق با تصویر زیر می توانید با کلیک بر روی هر یک از موارد بخش خدمات بانکی از جزییات آن آگاه شده و در صورت تمایل از آن ها استفاده نمایید. از جمله خدمات این بخش می توان به دریافت شماره شبا حساب، خدمات ارزی، دریافت ضمانت نامه بانکی و انواع سپرده های بانکی اشاره کرد.

برای ورود و ثبت نام در سامانه فیروزه بانک ملی، بر روی لینک کلیک کنید.

خدمات بانکی سایت بانک ملی

آشنایی با بخش خدمات الکترونیک سایت بانک ملی

از جمله بخش های پرکاربرد که عموم مردم از خدمات آن استفاده می کنند، بخش خدمات الکترونیک است که جزییات آن مطابق با تصویر زیر در سمت راست صفحه اصلی سایت قابل مشاهده می باشد.

بدون شک در حال حاضر اکثر افراد از اپلیکیشن های بانکی مانند همراه بام ملی برای انجام تراکنش های مالی، پرداخت قبوض، خرید شارژ و… استفاده می کنند. در این بخش از سایت می توانید همراه بام ملی، همراه بانک ملی، اپلیکیشن های بله و ایوا را دریافت کرده، قبوض خود را پرداخت نمایید و حتی از جزییات سامانه چک صیاد اطلاع پیدا کنید.

بخش خدمات الکترونیک سایت بانک ملی

آشنایی با بخش بانکداری الکترونیک بانک ملی

یکی از بخش های این سایت که تخصصی بوده و مورد استفاده عموم مردم نیست، بخش بانکداری الکترونیک بانک ملی است. یکی از آشناترین خدمات این بخش مربوط به درخواست کارت خوان و درگاه پرداخت اینترنتی می باشد. همچنین در این بخش سایت می توان از جزییات سامانه بام سازمانی، حقیقی و شرکتی اطلاع یافت و از خدمات این سامانه برای شرکت هایی که در ارتباط با چندین نفر هستند استفاده کرد.

بخش بانکداری الکترونیک سایت بانک ملی

آیا می توان از طریق سایت بانک ملی شماره شبا حساب را دریافت کرد؟

بله، از طریق بخش خدمات بانکی می توان شماره شبا را دریافت کرد.

آیا می توان درخواست دریافت کارت خوان را از طریق سایت بانک ملی ثبت کرد؟

بله، با مراجعه به بخش بانکداری الکترونیک این درخواست قابل ثبت می باشد.

آیا دریافت اپلیکیشن بام از سایت بانک ملی هزینه دارد؟

خیر، دریافت بام کاملا رایگان است.

آیا می توان از طریق مراجعه به سایت بانک ملی قبوض را نیز پرداخت کرد؟

بله، در بخش خدمات الکترونیک این امکان فراهم می باشد.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *