سامانه های مالی و سرمایه

سایت بانک تجارت www.tejaratbank.ir

خدماتی که بانک ها به مردم ارائه می دهند یکی از مهم ترین موضوعات زندگی های شخصی، اجتماعی و روابط شغلی می باشد که در دنیای دیجیتال امروزی اهمیت خدمات غیر حضوری بانک ها چندین برابر شده است. سایت بانک تجارت در راستای ارائه خدمات غیر حضوری و گسترش آن ها راه اندازی شده تا از این طریق مشتریان بانک تجارت برای انجام اکثر امورات بانکی خود نیازی به مراجعات حضوری نداشته باشند.

بانک تجارت از طریق وب سایت خود خدماتی همچون فعال سازی سرویس پیامکی، مسدود کردن کارت های بانکی، دانلود و دریافت اپلیکیشن های مختلف، پرداخت قبوض و… را به صورت آنلاین در اختیار مشتریان خود و برخی از خدمات را به عموم مردم ارائه می دهد.

همانطور که گفتیم سبک زندگی های امروزی ایجاب می کند همه افرادی که با انجام امورات بانکی مواجه هستند نحوه استفاده از خدمات غیر حضوری بانک ها را یاد بگیرند. به همین منظور ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف سایت بانک تجارت بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

معرفی سایت بانک تجارت

معرفی سایت بانک تجارت

طی چند سال اخیر با توجه به گسترش بسترهای الکترونیکی و آنلاین در کشور، تمامی سازمان ها، ادارات، ارگان ها، بانک ها و همچنین بسیاری از مراکز خصوصی اقدام به راه اندازی وب سایت و سامانه های اینترنتی مختلفی کرده اند تا از این طریق ارائه خدمات غیر حضوری خود را گسترش دهند.

در حال حاضر اکثر افراد جامعه حتی خرید کالاهای مورد نظر خود، مواد غذایی و… را نیز به صورت غیر حضوری انجام می دهند، بنابراین آنلاین شدن خدمات بانکی موضوعی دور از انتظار نبوده و در عین حال مردم تمایل دارند میزان خدمات بانکی که به صورت آنلاین انجام می شوند گسترش یابند.

برای اطلاع از امکانات سایت بانک پارسیان بر روی لینک کلیک کنید.

در این میان بانک تجارت از موضوع ارائه خدمات غیر حضوری به مشتریان خود مستثنی نشده و با راه اندازی سایت بانک تجارت بستر و زمینه ارائه خدمات آنلاین را فراهم کرده است. در حال حاضر اکثر امورات بانکی مشتریان بانک تجات از طریق مراجعه به وب سایت آن و یا نصب برنامه هایی همچون سامانه زمرد بانک تجارت امکان پذیر می باشد.

برای اطلاع از خدمات سامانه معین بانک رفاه بر روی لینک کلیک کنید.

در واقع متقاضیانی که قصد افتتاح حساب در بانک تجارت را دارند نیازی به مراجعات حضوری نداشته بلکه از طریق انجام احراز هویت و امضای الکترونیکی در سامانه زمرد می توانند نسبت به افتتاح حساب در بانک تجارت اقدام کنند. همانطور که گفتیم خدمات وب سایت متعلق به بانک تجارت بسیار گسترده و کارآمد می باشند، از جمله مهم ترین بخش های این سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بخش مسدود کردن کارت بانکی

روزانه تعدادی از مشتریان بانک تجارت جهت مسدود کردن کارت بانکی خود به شعب این بانک مراجعه می کنند، مسدودی کارت می تواند بنا به دلایلی همچون سرقت کارت و یا گم شدن آن باشد. مراجعات غیر حضوری جهت مسدود کردن کارت در حالی انجام می شود که این امکان از طریق مراجعه به سایت متعلق به بانک تجارت نیز امکان پذیر است.

بنابراین مشتریان بانک تجارت که قصد مسدود کردن کارت بانکی خود را دارند نیازی به مراجعات حضوری به شعب بانک نداشته بلکه باید به سایت تجارت مراجعه نمایند.

برای اطلاع از نحوه ثبت چک در سامانه صیاد بانک پاسارگاد بر روی لینک کلیک کنید.

بخش مدیریت سرویس پیامک لحظه ای

بدون شک تقریبا تمامی افراد جامعه سرویس پیامکی کارت بانکی که بیشتر از آن استفاده می کنند و در واقع تراکنش های روزانه خود را با آن انجام می دهند، فعال کرده اند. فعالیت سرویس پیامکی سبب اعلام برداشت و واریز وجه از حساب بانکی مورد نظر خواهد شد تا از این طریق صاحب کارت از صحیح بودن تراکنش های خود مطلع شود.

در همین راستا خدمت مهم دیگر بانک تجارت غیر حضوی شدن ثبت درخواست فعال کردن سرویس پیامکی حساب های بانک تجارت است.

برای اطلاع از نحوه استعلام چک در سامانه صیاد بانک ملت بر روی لینک کلیک کنید.

سامانه بانکداری اینترنتی

بخشی مشترک در بین وب سایت های تمامی بانک های کشور، بخش بانکداری اینترنتی می باشد. در واقع دسترسی به عمده خدمات غیر حضوری ارائه شده در سایت بانک تجارت از طریق مراجعه به بخش بانکداری اینترنتی امکان پذیر است.

بنابراین چنانچه مشتری بانک تجارت هستید توصیه می کنیم با خدمات ارائه شده در بانکداری اینترنتی وب سایت تجارت بیشتر آشنا شده تا میزان مراجعات حضوری شما به شعب بانک کاهش پیدا کند.

برای اطلاع از بخش های سامانه ارزی نیما بر روی لینک کلیک کنید.

ورود به سایت بانک تجارت www.tejaratbank.ir

انجام امورات در دنیای امروزی مستلزم استفاده از خدمات آنلاین و اینترنتی می باشد، زیرا در حال حاضر بسترهای ارائه خدمات غیر حضوری گسترش یافته و اغلب مردم برای جلوگیری از اتلاف وقت و سرعت یافتن انجام امورات خود از وب سایت ها و سامانه های آنلاین استفاده می کنند.

حال در این میان افرادی برای کوچکترین امورات بانکی خود نیز به شعب بانک مراجعه می کنند قطعا تعداد کارهایی که می توانند در طول روز به انجام برسانند کمتر از افرادی است که به صورت آنلاین موضوعات مورد نظر خود را انجام می دهند.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در سامانه صیاد بانک صادرات بر روی لینک کلیک کنید.

بنابراین برای هر فردی در جامعه که با امورات بانکی مواجه می باشد ضروری است که از جزئیات خدمات غیر حضوری ارائه شده توسط بانکی که مشتری آن می باشد اطلاع یافته و نحوه کار کردن با بسترهای آنلاین را نیز یاد بگیرد. سایت بانک تجارت نیز در راستای افزایش رفاه مشتریان راه اندازی شده تا میزان مراجعات حضوری به شعب بانک تجارت کاهش یابد.

برای اطلاع از امکانات سامانه پیچک بانک مرکزی بر روی لینک کلیک کنید.

به همین منظور چنانچه قصد ورود به سایت بانک تجارت را دارید ابتدا باید نشانی اینترنتی www.tejaratbank.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی سایت مطابق با تصویر زیر برای شما نمایش داده شود، سپس بخش مورد نظر خود را انتخاب کنید.

وارد شدن به سایت بانک تجارت

نحوه مسدود کردن کارت بانکی در سایت بانک تجارت

در قسمت های قبلی همین مقاله در مورد امکانات جالب سایت متعلق به بانک تجارت صحبت کردیم، همانطور که گفتیم از طریق مراجعه به این سایت می توانید کارت بانکی خود را مسدود کنید. این کار می تواند به دلیل سرقت کارت بانکی و یا گم شدن آن انجام شود.

برای اطلاع از نحوه ورود به سایت بانک ملی بر روی لینک کلیک کنید.

به همین منظور چنانچه قصد مسدود کردن کارت بانک تجارت را دارید بی نیاز از مراجعات حضوری به شعب بانک کافی است از طریق نشانی اینترنتی www.tejaratbank.ir وارد صفحه اصلی سایت شده و مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “مسدودی کارت” کلیک نمایید.

مسدود کردن کارت بانک تجارت

در مرحله جدید باید تمامی مشخصات خواسته شده را در قسمت های مربوطه درج و گزینه “تایید” را انتخاب کنید.

نحوه مسدودی کارت

فعال کردن سرویس پیامک لحظه ای بانک تجارت www.tejaratbank.ir

یکی از امکانات بانکی که تقریبا تمامی افراد جامعه از آن استفاده می کنند، سرویس پیامکی حساب های بانکی می باشد. با فعال شدن این سرویس شما از جزئیات تراکنش های برداشت و واریز وجه به حساب خود مطلع خواهید شد.

در حال حاضر بانک تجارت در راستای افزایش رضایت مشتریان خود، کاهش اتلاف وقت و مراجعات حضوری به شعب بانک برای فعال کردن سرویس پیامکی، بخشی را در وب سایت خود با عنوان “مدیریت ارسال پیامک لحظه ای” قرار داده تا مشتریان این بانک به صورت آنلاین سرویس پیامکی حساب خود را فعال کنند.

برای اطلاع از نحوه ورود به سایت بانک صادرات بر روی لینک کلیک کنید.

به همین منظور چنانچه قصد استفاده از این خدمت را دارید باید از طریق نشانی اینترنتی www.tejaratbank.ir وارد صفحه اصلی سایت بانک تجارت شده و مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “مدیریت ارسال پیامک لحظه ای” کلیک نمایید.

سرویس پیامک لحظه ای بانک تجارت

در مرحله جدید بعد از مطالعه شرایط، قوانین و هزینه فعال سازی این سرویس باید یکی از روش های فعال سازی را از میان گزینه های بانکداری اینترنتی، همراه بانک تجارت و یا تلفن بانک انتخاب کنید.

انتخاب روش فعال سازی سرویس پیامکی

ورود به سامانه بانکداری اینترنتی بانک تجارت

یکی از بخش های گسترده سایت بانک تجارت که خدمات متنوع و کارآمدی را در اختیار مشتریان این بانک قرار می دهد، بخش بانکداری اینترنتی می باشد. در واقع اکثر اموراتی که به صورت غیر حضوری برای مشتریان بانک تجارت به انجام می رسند در بخش بانکداری اینترنتی قرار گرفته اند.

لازم به ذکر است خدمات این بخش در صورتی قابل استفاده می باشند که صاحبان حساب های بانک تجارت به صورت حضوری به شعب بانک مراجعه کرده و رمز عبور خود را دریافت کنند.

برای اطلاع از خدمات سایت کارگزاری بانک صادرات بر روی لینک کلیک کنید.

به همین منظور چنانچه رمز عبور بخش بانکداری اینترنتی بانک تجارت را دریافت کرده اید حال می توانید از طریق نشانی اینترنتی www.tejaratbank.ir وارد صفحه اصلی سایت بانک تجارت شده و مطابق با تصویر زیر از کادر بالایی صفحه بر روی گزینه “بانکداری اینترنتی” کلیک کرده و سپس با توجه به نیاز خود یکی از گزینه های نمایش داده شده را انتخاب کنید. ما برای مثال گزینه “ورود اشخاص حقیقی و حقوقی” را انتخاب خواهیم کرد.

ورود به بانکداری اینترنتی سایت بانک تجارت

در مرحله جدید باید کد ملی، رمز عبور و عبارت امنیتی که در صفحه مشاهده می کنید را در قسمت های مربوطه درج و بر روی گزینه “ورود به سامانه” کلیک نمایید.

رمز عبور بانکداری اینترنتی تجارت

معرفی بخش سامانه زمرد بانک تجارت www.tejaratbank.ir

معرفی سامانه زمرد بانک تجارت

بانک تجارت در کنار تمامی خدمات غیر حضوری که در اختیار مشتریان خود و گاها عموم مردم قرار می دهد، یک سامانه مهم و کارآمد به نام سامانه زمرد بانک تجارت را نیز راه اندازی کرده تا از این طریق یک شعبه دیجیتال تجارت نیز فعال شود.

در واقع از طریق سامانه زمرد می توانید نسبت به افتتاح حساب بانکی، احراز هویت و ثبت امضای الکترونیک به صورت غیر حضوری اقدام نمایید.

برای اطلاع از بخش های سامانه صیاد بانک مسکن بر روی لینک کلیک کنید.

به همین منظور چنانچه قصد نصب اپلیکیشن این سامانه را دارید باید از طریق نشانی اینترنتی www.tejaratbank.ir وارد صفحه اصلی سایت بانک تجارت شده و با مراجعه به انتهای صفحه، مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “دانلود مستقیم نرم افزار زمرد تجارت” کلیک کنید. سپس در مرحله جدید نسخه مورد نظر خود را دانلود نمایید.

دانلود سامانه زمرد تجارت

برای دریافت برنامه زمرد بانک تجارت بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توان به سایت بانک تجارت وارد شد؟

برای ورود به سایت متعلق به بانک تجارت باید از نشانی اینترنتی www.tejaratbank.ir استفاده کنید و مطابق با مراحل گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا افرادی که حساب بانک تجارت ندارند می توانند از خدمات سایت متعلق به بانک تجارت استفاده کنند؟

برخی از بخش های سایت این بانک مانند پرداخت قبوض برای عموم مردم قابل دسترس می باشد.

آیا می توان بدون مراجعه حضوری به شعب بانک تجارت و دریافت رمز به بخش بانکداری اینترنتی سایت آن وارد شد؟

خیر، برای دریافت رمز ورود به بخش بانکداری اینترنتی تجارت باید به صورت حضوری به شعب این بانک مراجعه کنید.

آیا اپلیکیشن قابل نصب سامانه زمرد تجارت در دسترس می باشد؟

بله، نحوه دریافت فایل این برنامه را در همین مقاله توضیح دادیم.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *