سامانه های تحصیلی

سایت آزمون ادواری فنی و حرفه ای 1401- dvari.irantvto.ir

سایت آزمون ادواری توسط سازمان فنی حرفه ای کشور برای برگزاری انواع آزمون های مختلف دانش پژوهان فنی حرفه ای راه اندازی شده است. این آزمون ها توسط سازمان فنی حرفه ای کشور برگزار و توسط آن نیز مدیریت می شود. به طوری که داوطلبان باید برای شرکت به امتحان کارت ورود به جلسه را دریافت کنند. سپس از طریق همین سایت نتایج آزمون خود را مشاهده کنند.

افرادی که در سایت آزمون ادواری امتحان دارند باید در بازه زمانی مشخص شده توسط این سازمان، به سایت advari.irantvto.ir مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. برای راهنمایی بیشتر این داوطلبان در ادامه قصد داریم مراحل ورود به سایت آزمون ادواری، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و مشاهده نتایج آزمون را بیان کنیم.

آزمون ادواری چیست؟

آزمون ادواری آزمونی است که توسط سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور ایجاد شده است. داوطلبانی که قصد دریافت گواهی نامه از این سازمان را دارند باید در آزمون های آن شرکت کنند. در واقع آزمون ادواری برای سنجش مهارت و تخصص نیروهای کار در بخش های مختلف خدمات، صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر ایجاد شده است. این آزمون در دو مرحله شفاهی و کتبی برگزار می شود و شرکت کنندگان باید در آن نمره کافی برای قبولی را بگیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایت ایران آزمون کلیک کنید.

آزمون ادواری به صورت مستمر و ماهانه در واحدهای فنی و حرفه ای مراکز استان ها برگزار می شود. افرادی که در آزمون ادواری شرکت می کنند کسانی هستند که بدون شرکت در کلاس ها قصد دریافت گواهی نامه از فنی حرفه ای دارند.

ورود به سایت ثبت نام آزمون ادواری advari.irantvto.ir

افرادی که قصد دارند در سایت آزمون ادواری، صنعت ساختمان و تفاهم نامه شرکت کنند باید با ورود به سایت advari.irantvto.ir در آزمون ادواری آن نام نویسی کنند. در حال حاضر ثبت نام در آزمون ادواری به صورت غیرحضوری انجام می گیرد و داوطلبان می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به صورت آنلاین در خانه ثبت نام کنند.

پس از ورود به سایت ثبت نام آزمون ادواری، امکانات زیادی را مشاهده خواهید کرد لذا پس از ورود به این سایت می توانید در صورت لزوم به بخش های مختلف آن مراجعه کنید.

ثبت نام در آزمون ادواری

ثبت نام در آزمون ادواری

آزمون ادواری به صورت کتبی و شفاهی در انواع مختلفی برگزار می شود و متقاضیان ثبت نام در این آزمون می توانند به صورت آنلاین در زمان های مشخص شده به سایت مراجعه کنند. در حال حاضر کلیه کسانی که در رشته های مختلف فنی حرفه ای قصد ثبت نام در آزمون ادواری را دارند می توانند به سایت آزمون ادواری مراجعه کنند.

جهت آشنایی با نحوه ورود به سامانه وادانا دانشگاه آزاد، بر روی لینک کلیک کنید.

لازم به ذکر است داوطلبان برای ثبت نام در آزمون ادواری باید کارت اعتباری آن را خریداری کنند و سریال آن را در بخش ثبت نام در آزمون ادواری درج کنند. برای تهیه کارت میتوانید به آدرس advari.irantvto.ir رجوع کنید.

لازم به ذکر است که لینک ثبت نام در آزمون ادواری برای هر کدام از آزمون ها در زمان مشخصی فعال می شود. لذا پس از گذشت مهلت زمان ثبت نام آن ها لینک ها نیز غیر فعال می شوند و امکان ثبت نام در آزمون برای داوطلبان وجود نخواهد داشت. به همین دلیل لازم است کاربران مهلت ثبت نام در سایت آزمون ادواری را پیگیری کنند تا بتوانند در آزمون مدنظر خود ثبت نام نمایند. حال در زیر به مراحل ثبت نام در آزمون ادواری اشاره می کنیم:

برای ورود به سامانه آزمون آغازین روی لینک آبی کلیک کنید.

• ابتدا وارد سایت advari.irantvto.ir شوید.
• روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید.

ثبت نام در آزمون ادواری فنی حرفه ای


• نوع آزمون مدنظر خود را انتخاب کنید و هزینه ثبت نام در آن را پرداخت کنید. سپس دوباره روی گزینه “ثبت نام” در سایت آزمون ادواری کلیک کنید.

آموزش ثبت نام در سایت آزمون ادواری

دریافت کارت ورود به جلسه از سایت ثبت نام آزمون ادواری advari.irantvto.ir

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون ادواری و صنعت ساختمان را دارند باید کارت ورود به جلسه دریافت کنند. کاربران باید در زمان صدور کارت ورود به جلسه آزمون ادواری به سایت advari.irantvto.ir مراجعه کنند و به صورت غیر حضوری کارت خود را دریافت نمایند.

جهت آشنایی با سامانه نوبت دهی پایگاه سنجش سلامت، بر روی لینک کلیک کنید.

در آزمون هایی که به صورت حضوری برگزار می شوند باید کارت ورود به جلسه را پرینت گرفته و آن را در روز آزمون با خود به همراه داشته باشید. در صورتی که داوطلبان بعد از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ادواری تاریخ، حوزه و ساعت برگزاری آزمون آن ها خالی باشد. در واقع آن ها از دادن آزمون ادواری معاف هستند و برای شرکت آزمون عملی یک روز بعد از زمان برگزاری آزمون کتبی به مراکز فنی و حرفه ای شهر خود مراجعه کنند تا در آن جا آزمون عملی خود را ارائه دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه آزمون نظام مهندسی کلیک کنید.

در زیر برای راهنمایی بیشتر کاربران مراحل دریافت کارت ورود به جلسه از سایت ثبت نام آزمون ادواری را بیان می کنیم:

• آدرس اینترنتی advari.irantvto.ir را در سیستم خود جستجو کنید تا وارد سایت شوید.
• روی گزینه “کارت ورود به جلسه” کلیک کنید.

دریافت کارت ورود به جلسه از سایت آزمون ادواری

• روی نام آزمونی که در آن ثبت نام کرده اید کلیک کنید.

مراحل دریافت کارت ورود به جلسه از سایت dvari.irantvto.ir

• حالا اطلاعات خواسته شده مانند نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، شماره ملی و غیره را وارد کنید تا بتوانید کارت ورود به جلسه آزمون را از سایت آزمون ادواری دریافت کنید.

مراحل دریافت کارت ورود به جلسه از سایت ثبت نام آزمون ادواری

مشاهده نتایج آزمون های ادواری

در سایت آزمون ادواری علاوه بر این که ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه را می توان انجام داد، بلکه امکان مشاهده نتایج آزمون های ادواری نیز وجود دارد. در واقع تمامی داوطلبانی که در آزمون شرکت کرده اند می توانند به صورت غیر حضوری در سامانه advari.irantvto.ir نتایج آزمون خود را مشاهده کنند.

مشاهده نتایج آزمون های ادواری

برای مشاهده نتایج آزمون های ادواری نیازی به درج اطلاعات کاربری خاصی نیست و افراد می توانند تنها با درج اطلاعات هویتی خود مانند نام، نام خانوادگی، کد ملی، شماره شناسنامه و غیره در آن نتایج آزمون خود را مشاهده کنند.

جهت اطلاع از سامانه آزمون دانشگاه فرهنگیان کلیک کنید.

در این مقاله برای آشنایی بیشتر کاربران در مورد سایت آزمون ادواری به نشانی اینترنتی advari.irantvto.ir صحبت کردیم. افرادی می توانند در این آزمون شرکت کنند که بدون حضور در کلاس های فنی و حرفه ای گواهی نامه آن را دریافت کنند. آن ها برای این کار باید در سایت آزمون ادواری ثبت نام کرده و در تاریخ برگزاری آزمون آن شرکت کنند. این آزمون به صورت کتبی و شفاهی برگزار می شود و هر کدام از داوطلبان باید با توجه به نوع آزمون خود در آن ها شرکت کنند.

معمولا به دلیل تنوع بالای آزمون ها سایت آزمون ادواری، داوطلبانی که قصد ثبت نام در آن ها را دارند می توانند برای پاسخگویی به هر گونه سوالات خود با کارشناسان سامانه رسمی صحبت کنند.

سوالات متداول

داوطلبان ثبت نام در آزمون ادواری باید به چه سایتی مراجعه کنند؟

آن ها برای انجام هر گونه اقدامی مانند ثبت نام، شرکت در آزمون، کارت ورود به جلسه و مشاهده نتایج آزمون خود می توانند به سایت advari.irantvto.ir مراجعه کنند.

خالی بودن محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه آزمون ادواری به چه معنا است؟

به معنای این است که داوطلب از شرکت در آزمون ادواری معاف است و باید برای آزمون عملی خود یک روز بعد از تاریخ برگزاری آزمون به مراکز فنی و حرفه ای شهر خود مراجعه کند.

آزمون های سایت آزمون ادواری کدام هستند؟

در این سایت آزمون های زیادی مانند خدمات، صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر در بخش های مختلف برگزار می شود. به طوری که داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با کارشناسان سامانه رسمی صحبت کنند.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *