سامانه های تحصیلی

سامانه کارمند وزارت بهداشت karmand.behdasht.gov.ir


وزارت بهداشت برای ارائه خدمات آموزشی به کارمندان خود سامانه ای به نام سامانه کارمند وزارت بهداشت را راه اندازی کرده است. این سامانه تلاش می کند سطح عملکرد کارمندان وزارت بهداشت را ارتقا دهد و توانمندی آن ها را در حوزه کاری بالا ببرد تا آن ها وظایف خود را به صورت موثرتر انجام دهند. سپس برای پذیرش نقش های جدید در این وزارت یا ارتقا شغلی آماده باشند.

علاوه بر آن، سامانه کارمند وزارت بهداشت آزمون های توجیهی را از شروع خدمت کارمندان برای آن ها برگزار می کند و نتایج آن را نیز از طریق همین سامانه اعلام می کند. لذا می توان دریافت که این سامانه همواره تلاش می کند سطح توانمندی کارمندان وزارت بهداشت را تقویت کند تا با توانایی بیشتری به مردم خدمت کنند.

به دلیل اهمیت این موضوع لازم است کارمندان وزارت بهداشت با سامانه کارمند وزارت بهداشت و مراحل ورود به آن آشنایی داشته باشند تا با شرکت در آزمون ها بتوانند توانمندی خود را افزایش دهند. به همین دلیل در این مقاله از سامانه رسمی قصد داریم در این مورد صحبت کنیم تا کارمندان وزارت بهداشت بتوانند از این سامانه و امکانات آن استفاده کنند.

معرفی سامانه کارمند وزارت بهداشت

معرفی سامانه  کارمند وزارت بهداشت

سازمان وزارت بهداشت برای تحقق اهداف خود در جامعه سعی می کند سطح عملکرد نیروی انسانی خود را ارتقا دهد که برای این کار سامانه کارمند وزارت بهداشت را راه اندازی کرده است. در این سامانه آموزش های متنوعی برای کارمندان خود تدارک دیده است تا بتواند یادگیری کارکنان را افزایش دهد. لذا هدف کلی راه اندازی سامانه کارمند وزارت بهداشت دستیابی به سطح بالایی از توانمندی در این وزارت است. لذا کارمندانی که به تازگی در سامانه وزارت بهداشت قبول شدند باید در دوره های آموزشی این وزارت شرکت کنند و دانش خود را همچنان با علم روز جهان تطبیق دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه رشد وزارت بهداشت کلیک کنید.

سامانه کارمند وزارت بهداشت قصد دارد برای همسو شدن با علم بهداشت و درمان روز دنیا برنامه های آموزشی پیوسته برای کارمندان خود ارائه دهد. برای این کار نیاز به همکاری جامع و گسترده مسئولان واحدهای مختلف دارد. سپس با بررسی شاخص هایی مانند رضایت کارکنان، رضایت بیماران و غیره اثر بخشی آموزش های خود را به کارمندان بررسی می کند تا در صورت لزوم در آموزش ها تجدیدنظر کند.

جهت آشنایی با سامانه هدایت تحصیلی پایه نهم، بر روی لینک کلیک کنید.

سامانه کارمند وزارت بهداشت در حال حاضر به نشانی اینترنتی karmand.behdasht.gov.ir در اختیار کارمندان است. این کارمندان ضمن برخورداری از آموزش های مختلف وزارت بهداشت می توانند در آزمون های توجیهی بدو خدمت آن نیز ثبت نام، شرکت و نتایج آن را مشاهده کنند. برای این کار باید به صفحه شخصی خود در سامانه کارمند وزارت بهداشت مراجعه کنند.

ورود به سامانه کارمند وزارت بهداشت karmand.behdasht.gov.ir

در حال حاضر وزارت بهداشت تمامی آموزش های خود را از طریق سامانه کارمند وزارت بهداشت به کارمندان خود ارائه می دهد. به طوری که آن ها برای استفاده از این امکانات، باید وارد سامانه کارمند وزارت بهداشت شوند. برای ورود به سامانه مذکور نیاز به نام کاربری و کلمه عبور دارید که با درج آن ها می توانید وارد پنل کاربری خود شوید. مراحل ورود به سامانه کارمند وزارت بهداشت بسیار آسان است که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

برای اطلاع در مورد سامانه مدیریت امور داروخانه ها و کار با آن کلیک کنید.

• در یکی از مرورگر های خود نشانی اینترنتی karmand.behdasht.gov.ir را سرچ کنید.
• در نتایج جستجوی گوگل روی صفحه اصلی سامانه کارمند وزارت بهداشت کلیک کنید تا وارد آن شوید.

ورود به سامانه کارمند وزارت بهداشت

• در صفحه باز شده، در قسمت نام کاربری و رمز عبور به ترتیب کد ملی و شماره شناسنامه (در صورتی که برای اولین بار وارد سامانه کارمند وزارت بهداشت می شوید.) خود را درج کنید. سپس روی گزینه “ورود” کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه ارسال لیست بیمه کلیک کنید.

آموزش ورود به سامانه karmand.behdasht.gov.ir

بررسی اصالت مدارک در سامانه کارمند علوم پزشکی

یکی از خدمات و سایر امکانات سامانه کارمند وزارت بهداشت، ارائه بررسی اصالت مدارک برای کارمندان این وزارت است. برای استفاده از این بخش سامانه می توانید بدون نیاز به وارد شدن به پنل کاربری خود اقدام کنید. برای بررسی اصالت مدارک در سامانه کارمند علوم پزشکی می توانید مراحل زیر را طی کنید:

جهت اطلاع از سامانه صدور پروانه ها وزارت بهداشت روی لینک کلیک کنید.

• با جستجو کردن آدرس اینترنتی karmand.behdasht.gov.ir به صورت مستقیم وارد صفحه اصلی سامانه کارمند وزارت بهداشت شوید.
• روی عبارت «بررسی اصالت مدارک» کلیک کنید.

بررسی اصالت مدارک در سامانه کارمند علوم پزشکی

• در صفحه باز شده، کد اصالت را در کادر مشخص شده درج کرده و گزینه مشاهده را بزنید تا نتایج جستجو برای شما نمایان شود.

مراحل بررسی اصالت مدارک در سامانه karmand.behdasht.gov.ir

اکنون شما با انجام چند حرکت ساده بالا می توانید اصالت مدارک خود را در سامانه کارمند علوم پزشکی بررسی کنید. اگر به هنگام بررسی اصالت مدارک خود در این سامانه به هر گونه مشکلی برخوردید کردید می توانید برای راهنمایی بیشتر با مشاوران سامانه رسمی در تماس باشید.

بازیابی رمز عبور سامانه کارمند وزارت بهداشت karmand.behdasht.gov.ir

بازیابی رمز عبور، یکی از مهم ترین بخش هایی است که در هر سامانه وجود دارد. در این بخش آن دسته از کاربرانی که رمز عبور خود را فراموش کرده اند می توانند برای بازیابی آن به این بخش مراجعه کنند. نحوه بازیابی رمز عبور سامانه کارمند وزارت بهداشت بسیار آسان است و در چند دقیقه می توانید رمز عبور جدید خود را به دست بیاورید. حال برای این که به هنگام انجام مراحل بازیابی رمز عبور سامانه کارمند وزارت بهداشت به مشکل برخورد نکنید می توانید طبق روش زیر آن را انجام دهید:

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه رسا سلامت و خدمات آن ضربه بزنید.

• نشانی اینترنتی karmand.behdasht.gov.ir را در یکی از مرورگر های سیستم خود جستجو کنید و وارد سایت کارمند وزارت بهداشت شوید.
• روی عبارت «رمز را فراموش کرده اید؟» ضربه بزنید تا صفحه جدیدی برای شما باز شود.

بازیابی رمز عبور سامانه کارمند وزارت بهداشت

• در این پنجره مشخصات خواسته شده را بنویسید و روش ارسال رمز عبور خود را انتخاب کنید. به طوری که اگر ایمیل شما در سامانه کارمند وزارت بهداشت ثبت شده باشد می توانید به کمک آن نیز رمز عبور جدید خود را دریافت کنید. سپس روی گزینه «ارسال رمز» ضربه بزنید.

راهنمای بازیابی رمز عبور سامانه karmand.behdasht.gov.ir

در این مقاله از سامانه رسمی در مورد سایت کارمند وزارت بهداشت صحبت کردیم. در این سایت کلیه کارمندان وزارت بهداشت باید در آموزش های مختلف آن ثبت نام کنند. سپس در آزمون های توجیهی شرکت کرده و نتایج آزمون را نیز در این سامانه مشاهده کنند. برای این که کارمندان وزارت بهداشت به هنگام ورود به سایت karmand.behdasht.gov.ir دچار مشکل نشوند، مراحل آموزش تصویری آن را بیان کردیم. حال اگر شما با مطالعه مقاله بالا، باز هم به توضیحات بیشتری نیاز داشتید می توانید با کارشناسان سامانه رسمی صحبت کنید.

سوالات متداول

هدف از راه اندازی سامانه کارمند وزارت بهداشت چیست؟

در این سامانه با ارائه آموزش های مختلفی قصد دارند سطح توانمندی و علمی کارمندان وزارت بهداشت را تقویت کنند تا آن ها بتوانند با آگاهی کامل به مردم خدمت کنند و را راستای ارتقا اهداف وزارت بهداشت گام بردارند.

آزمون های توجیهی بدو خدمت در سامانه karmand.behdasht.gov.ir برای چه افرادی است؟

این آزمون برای کلیه کارمندان وزارت بهداشت می باشد. به طوری که آن ها از بدو خدمت تا دوران بازنشستگی باید در این سامانه آموزش های لازم را ببینند و در آزمون های توجیهی آن شرکت کنند. سپس از طریق همین سامانه نیز نتایج آزمون را مشاهده کنند.

آیا برای بررسی اصالت مدارک در سامانه کارمند وزارت بهداشت باید وارد پنل کاربری شویم؟

خیر، شما برای بررسی اصالت مدارک در سامانه کارمند وزارت بهداشت نیازی به ورود به پنل کاربری خود ندارید. بلکه در روی عبارت «بررسی اصالت مدارک» در زیر گروه «ورود» کلیک کنید. سپس مراحل بعدی آن را طبق روش گفته شده در بالا انجام دهید.

4/5 - (6 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *