سامانه های تحصیلی

سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای

سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای با هدف ارائه خدمات آموزشی و اداری برای دانشجویان فنی و حرفه ای ایجاد شده است. آن ها با ورود به این سامانه می توانند درخواست های خود را به صورت تیکت ارسال کنند. با راه اندازی این سامانه انجام بسیاری از امور مربوط به دانشجویان فنی و حرفه ای به صورت آنلاین و غیرحضوری انجام می گیرد.

در حال حاضر سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای به نشانی اینترنتی khedmat.tvu.ac.ir در اختیار کاربران قرار دارد. لذا دانشجویان دانشگاه های فنی و حرفه ای با مراجعه به این سامانه می توانند از خدمات متعدد آن بهره ببرند. در ادامه توضیحات کاملی را در مورد سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای و روند ثبت نام آن اشاره می کنیم.

راهنمای ورود به سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای

با توجه به شرایط کنونی کرونا و محدودیت های تردد در محیط دانشگاه ها باعث شد تا سامانه های زیادی راه اندازی شوند. سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای به نشانی اینترنتی khedmat.tvu.ac.ir نیز توسط دانشگاه فنی و حرفه ای برای انجام امور دانشجویان ایجاد شده است. به طوری که دانشجویان فنی و حرفه ای در آن می توانند برخی از امور اداری خود را انجام دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایت آزمون ادواری سازمان فنی حرفه ای کشور کلیک کنید.

لذا در صورتی که دانشجویان فنی و حرفه ای یا افراد دیگری قصد استفاده از امکانات سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای را داشته باشند می توانند با ورود به این سامانه از امکانات آن بهره‌مند شوند. خوب است بدانید که درخواست ها از طریق ارسال تیکت در سایت میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای انجام می گیرد. این افراد برای ارسال درخواست یا انجام هرگونه فرآیندی در سامانه khedmat.tvu.ac.ir باید در آن ثبت نام کنند. سپس با دریافت نام کاربری و کلمه عبور از خدمات آن استفاده کنند.

نحوه ثبت نام در سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای

همان گونه بیان شد افرادی که قصد استفاده از خدمات سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای را دارند باید نام کاربری و کلمه عبور داشته باشند. شما این اطلاعات را تنها از طریق ثبت نام در سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای می توانید دریافت کنید. لذا اگر دانشجویان دانشگاه های فنی و حرفه ای تاکنون در این سامانه ثبت نام نکرده باشند می توانند طبق مراحل زیر فرآیند ثبت نام در سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای را تکمیل کنند:

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه صدور مجوزهای وزارت کار کلیک کنید.

• ابتدا آدرس اینترنتی سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای به نشانی khedmat.tvu.ac.ir را در مرورگر خود جستجو کرده و وارد صفحه اصلی سایت شوید.

نحوه ثبت نام در سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای


• از طریق منوی سمت راست و بالای سایت روی گزینه «ثبت نام» کلیک کنید.

ثبت نام در سامانه khedmat.tvu.ac.ir


• در صفحه باز شده اطلاعات خواسته شده مانند نام کاربری، رمز عبور، نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی، شماره تلفن و غیره را وارد کرده سپس روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید.

وارد کردن اطلاعات در سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای

• بعد از انجام مراحل بالا مجددا به صفحه اصلی سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای مراجعه نمایید و در آن جا بر روی گزینه «ورود» کلیک کنید.

جهت اطلاع از سامانه کارا و کار با آن کلیک کنید.

مراحل ثبت نام در سامانه khedmat.tvu.ac.ir

• حالا با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور می توانید وارد سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای شوید.

شیوه ثبت نام در سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای

امکانات سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای

سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای با هدف ارائه خدمات آنلاین و غیرحضوری به دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای و سایر افراد ایجاد شده است. لذا این سامانه امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد. تمامی این امکانات در راستای ارسال درخواست دانشجویان به سازمان مرکزی یا مراکز مرتبط به آن ها است. حال در زیر به چند مورد امکانات سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای اشاره می کنیم:

ارسال تیکت:

در این بخش دانشجویان می توانند درخواست های خود را به صورت تیکت به دانشگاه ارسال کنند. باید در تیکت متن پیام خود را به صورت خلاصه، کوتاه، روان و با مشخصات کامل خود بنویسند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه کارورزی کلیک کنید.

ارسال فایل یا عکس های پیوستی در قالب تیکت:

کلیه دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای در صورت نیاز می توانند در تیکت های خود از فایل های پیوستی یا عکس ها استفاده کنند تا درخواست خود را به صورت کامل و دقیق با مدارک کامل ارسال کنند.

دریافت پاسخ تیکت ها:

دانشجویان در سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای علاوه بر ارسال تیکت با فایل های متنی و تصویری می توانند جواب تیکت خود را نیز از مسئولین دانشگاه فنی و حرفه ای دریافت کنند.

هر چند که امکانات سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای زیاد است؛ اما در بالا به مهم ترین آن ها اشاره کردیم. حال اگر شما با مطالعه این مقاله در مورد موضوعات مرتبط با آن هر گونه سوال یا ابهامی داشته باشید می توانید با کارشناسان سامانه رسمی صحبت کنید.

سوالات متداول

دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای درخواست خود را چگونه ارسال می کنند؟

کلیه دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای در کشور می توانند درخواست های خود را در قالب تیکت در سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای ارسال کنند و جواب آن را نیز از طریق همین سامانه دریافت کنند.

برای ثبت نام در سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای چه اطلاعاتی لازم است؟

کلیه دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای برای ثبت نام در این سامانه باید اطلاعات هویتی و تحصیلی خود را در سامانه درج کنند.

آیا سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای مختص دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای است؟

بله، این سامانه مختص دانشجویان و کارمندان دانشگاه فنی و حرفه ای کشور است که در آن خدمات متعددی را برای دانشجویان به صورت غیرحضوری ارائه می دهند.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *