سامانه های تحصیلی

سامانه مدرسه هوشمند myschools.ir + راهنمای ورود به سایت

سامانه مدرسه هوشمند، یکی از سامانه های مدارس غیرانتفاعی است که در آن دانش آموزان، والدین آن ها به همراه معلمان برای دسترسی به امکانات آموزشی و محتویات آن ها می توانند به این سایت مراجعه کنند. سامانه مدرسه هوشمند به نشانی اینترنتی myschools.ir در اختیار تمام دانش آموزان است. به طوری که در آن کلیه نیازهای آموزشی مدرن دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

یکی از مهم ترین مواردی که در روش های آموزش جدید دانش آموزان و معلمان ایجاد شده است، هوشمند سازی مدارس به صورت آموزش غیر حضوری است. این نیاز در شرایط ویروس کرونا بیشتر احساس شده است تا مدارس هر چه سریع‌تر در این روش گام بردارند. لذا استقبال دانش آموزان به منظور دسترسی راحت و سریع به امکانات آموزشی مدارس غیرانتفاعی سامانه ای به نام سامانه مدرسه هوشمند به نشانی اینترنتی myschools.ir را ایجاد کردند. لذا آن ها از این پس می توانند در هر زمان که تمایل داشته باشند به امکانات آموزشی آن دسترسی پیدا کنند.

از آن جا که ممکن است برخی از دانش آموزان و معلمان در مورد سامانه مدرسه هوشمند آشنایی نداشته باشند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم در مورد سامانه مدرسه هوشمند، مراحل ورود به آن و امکاناتش صحبت کنیم تا آن ها بتوانند از این سایت و خدمات آن استفاده کنند.

 ورود به سامانه مدرسه هوشمند

دانش آموزان مدارس غیرانتفاعی برای این که بتوانند از امکانات سامانه مدرسه هوشمند استفاده کنند باید با مراجعه به سایت myschools.ir در آن ثبت نام کنند و با ایجاد یک حساب کاربری بتوانند از امکانات آن استفاده کنند. زیرا بسیاری از بخش های مربوط به کلاس ها و آموزش های مجازی سامانه مدرسه هوشمند بدون عضویت در اختیار کاربران قرار نمی گیرد.

برای ورود به سامانه سناد مدارس می توانید روی آن کلیک کنید.

حال برای راهنمایی بیشتر والدین و دانش آموزان در این بخش قصد داریم مراحل ورود و عضویت در سامانه مدرسه هوشمند را به صورت کاملا ساده و روان بیان کنیم: 

  • در مرورگر سیستم خود آدرس سامانه مدرسه هوشمند به نشانی اینترنتی myschools.ir را جستجو کنید.
  • بعد از تایید نشانی درج شده وارد صفحه عضویت در سامانه مدرسه هوشمند شوید.
 ورود به سامانه مدرسه هوشمند
  • حالا باید نام کاربری و رمز عبور خود را در کادر های مشخص شده سامانه مدرسه هوشمند درج کنید.
  • روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید تا وارد سایت myschools.ir شوید.
آموزش  ورود به سامانه myschools.ir

سایر امکانات سامانه مدرسه هوشمند myschools.ir

سایت مدرسه هوشمند مدارس غیرانتفاعی، بسیار از امکانات و خدمات برای یادگیری بهتر مطالب درسی و آموزشی را به همراه دارد. به طوری که استفاده از این سایت می تواند به آن ها کمک کند تا در هر زمان به مطالب آموزشی مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه آزمون آغازین و کار با آن کلیک کنید.

در حال حاضر امکانات و گزینه های ایجاد شده در سامانه مدرسه هوشمند بر اساس نیازهای روز دانش آموزان و معلمان است و آن ها در هر زمان که تمایل داشته باشند می توانند به موارد طراحی شده در سایت مدرسه هوشمند myschools.ir دسترسی داشته باشند. حال برای آشنایی بهتر کاربران با سامانه مدرسه هوشمند در این بخش قصد داریم قسمت های مختلف آن را شرح دهیم:

 بخش ورودی

بخش ورودی سامانه مدرسه هوشمند

پس از آن که شما نام کاربری و رمز عبور خود را برای ورود به سامانه مدرسه هوشمند درج کردید وارد صفحه ای به نام صفحه آغازین می شوید. در این صفحه با کلیک کردن بر روی گزینه شروع می توانید وارد صفحه اصلی سایت مدرسه هوشمند شوید.

 صفحه اصلی

صفحه اصلی سامانه مدرسه هوشمند
امکانات سامانه myschools.ir

پس از ورود به سامانه مدرسه هوشمند بخش اصلی سایت را مشاهده خواهید کرد که در این بخش گزینه های مختلفی برای مشاهده وجود دارند. صفحه اصلی سامانه مدرسه هوشمند به صورت کلی به دو بخش تقسیم می شود.

جستجو

بخش جستجو سامانه myschools.ir

دانش آموزان و والدین آن ها به منظور دسترسی سریع به امکانات و خدماتی که در این سایت قرار داده شده است می توانند آن را در بخش جستجو بگردند. لذا دانش آموزانی که محل قرارگیری دقیق برخی از امکانات سامانه myschools.ir را نمی دانند می توانند آن را در این بخش جستجو کنند.

برای ورود به سامانه گلستان فرهنگیان روی لینک کلیک کنید.

دنیای تصاویر

دنیای تصاویر در سامانه مدرسه هوشمند

یکی از خدمات و سایر امکانات سامانه مدرسه هوشمند، دنیای تصاویر است. در این بخش تصاویر و عکس هایی با کیفیت بالا در مورد موضوعات مختلف هنری و آموزشی در دسترس دانش آموزان قرار دارد.

مدرسه هوشمند

بخش مدرسه هوشمند در سامانه myschools.ir

در این بخش کاربران می توانند به تمامی موارد مرتبط با سیستم آموزشی، کلاس های درس، امتحانات، تکالیف، حسابداری و غیره مدارس غیرانتفاعی دسترسی داشته باشند.

تولید محتوا

این بخش قسمت های مختلفی دارد که بخش اصلی آن مربوط به معلمان یا کاربرانی است که می خواهند در این سایت تولید محتوا تحصیلی و کمک آموزشی کنند تا دانش آموزان و سایر کاربران از آن استفاده کنند.

تولید محتوا در سامانه مدرسه هوشمند

خوب است بدانید کاربرانی که قصد استفاده از این بخش سامانه مدرسه هوشمند را داشته باشند باید به صورت جداگانه در آن ثبت نام کنند. حال شما برای دریافت توضیحات بیشتر می توانید با کارشناسان سامانه رسمی صحبت کنید.

ثبت نام در بخش تولید محتوا سامانه myschools.ir

البته لازم به ذکر است که دانش آموزان در این بخش می توانند با مراجعه به بخش خرید محتواهای آموزشی تولید شده یا فروشگاه، آن ها را خریداری کنند. سپس با خیال راحت استفاده کنند.

خرید محتوا در سایت مدرسه هوشمند

کتابخانه من

این بخش از سامانه مدرسه هوشمند مربوط به کتابخانه درسی و آموزشی مدارس غیرانتفاعی است. به طوری که در آن بخش های مختلفی مانند کتاب های درسی ورق زن، فروشگاه کتاب، پایه تحصیلی، دانلود سریع، وبلاگ و تماس وجود دارد.

کتابخانه من در سایت مدرسه هوشمند

دانش آموزان با مراجعه به هر کدام از بخش ها می توانند از امکانات آن استفاده کنند. 

بخش  های مختلف کتابخانه من در سایت myschools.ir

قلم هوشمند

قلم هوشمند در سامانه مدرسه هوشمند

دانش آموزان برای دسترسی سریع به موارد نوشتاری و تکالیف تعیین شده برای آن ها می توانند به بخش قلم هوشمند در سایت myschools.ir مراجعه کنند.

آموزش آسان

آموزش آسان در سامانه مدرسه هوشمند

یکی از خدمات و سایر امکانات سامانه مدرسه هوشمند، آموزش آسان است. این بخش از مدرسه هوشمند برای معرفی و اجرای روش های استاندارد و مناسب آموزش غیر حضوری و آنلاین اختصاص داده شده است که دانش آموزان با ورود به این بخش می توانند از گزینه های موجود استفاده کنند.

مجله دنیای مجازی

مجله دنیای مجازی در سامانه مدرسه هوشمند

همان گونه که از نامش پیدا است در این بخش از سامانه مدرسه هوشمند کاربران می توانند به آخرین و جدیدترین اخبار علمی، آموزشی و خبرهای مرتبط با مدارس و آموزش کشور دسترسی داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه پاس پرونده الکترونیکی سلامت دانش آموزان کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی در سامانه myschools.ir

دانش آموزان با ورود به این بخش سایت myschools.ir می توانند هر یک از محصولات آموزشی ارائه داده را در فروشگاه سفارش داده و خریداری کنند.

دنیای موسیقی

دنیای موسیقی در سامانه myschools.ir

در این بخش از سایت مدرسه هوشمند موزیک و آهنگ های مناسب و لذت بخش برای دانش آموزان، معلمان و والدین طراحی شده است.

دنیای بازی

دنیای بازی در سامانه myschools.ir

 یکی از خدمات و سایر امکانات سامانه مدرسه هوشمند دسترسی به بازی های مهیج فکری با استانداردهای لازم است. دانش آموزان با مراجعه به این بخش می توانند در اوقات فراغت خود از آن استفاده کنند.

 خدمات الکترونیک

خدمات الکترونیک در سامانه مدرسه هوشمند

دانش آموزان و معلمان در این بخش می توانند خدمات مربوط به تراکنش های الکترونیکی قابل پرداخت با کارت‌های عضو شتاب را انجام دهند. آن ها به منظور استفاده از این خدمات و سایر امکانات سامانه مدرسه هوشمند باید وارد این بخش شوند و تراکنش های مورد نیاز را انجام دهند.

جهت آشنایی با نحوه ثبت نام و نقل و انتقال دانشجویان در سامانه پادا بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

در این بخش از سایت رسمی در مورد سامانه مدرسه هوشمند به نشانی اینترنتی myschools.ir صحبت کردیم. به طوری که دانش آموزان مدارس غیرانتفاعی با ورود به این سایت می توانند از خدمات و امکانات آن استفاده کنند. آن ها باید برای ورود به سایت myschools.ir نام کاربری و رمز عبور داشته باشند که آن را از مدیر مدرسه خود دریافت کنند. سپس با ورود به سامانه مدرسه هوشمند می توانند از کلیه خدمات و امکانات آن استفاده کنند. حال اگر شما با مطالعه مقاله بالا به سوالات و ابهامات خود پیرامون سامانه مدرسه هوشمند نرسیدید می توانید جهت راهنمایی بیشتر با کارشناسان سامانه رسمی صحبت کنید.

سوالات متداول

آیا کلیه دانش آموزان می توانند از سامانه مدرسه هوشمند استفاده کنند؟

خیر، طبق مطالب ذکر شده در بالا تنها دانش آموزان مدارس غیرانتفاعی می توانند از خدمات و امکانات سایت myschools.ir استفاده کنند.

نحوه عضویت در سامانه مدرسه هوشمند را ذکر کنید؟

دانش آموزان برای عضویت در سامانه مدرسه هوشمند باید نام کاربری و کلمه عبور داشته باشند که آن را باید از مدیر مدرسه خود دریافت کنند و طبق موارد ذکر شده در بالا وارد سایت myschools.ir شوند.

مدرسه هوشمند myschools.ir از چه امکاناتی برخوردار است؟

در سایت مدرسه هوشمند خدمات و امکانات زیادی تعبیه شده است که در بالا به چند مورد آن ذکر کردیم. حال شما برای دریافت راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان رسمی صحبت کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *