سامانه های اجتماعی

سامانه سپهر آجا + answer.aja.ir سامانه پاسخگویی مشکلات ارتش

ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای بهبود کیفیت خدمات رسانی به نیروهای خود سامانه ای به نام سامانه سپهر آجا طراحی و راه اندازی کرده است تا از این طریق کارکنان ارتش بتوانند مشکلات و درخواست های خود را بیان کنند تا پیگیری برای حل مشکل این افراد انجام شود.

لازم به ذکر است که از طریق این سامانه نیازی به مراجعات و مکاتبات حضوری نیست و کارکنان و نیروهای ارتش می توانند در اسرع وقت و به صورت غیر حضوری مشکلات و سوالات خود را بیان کرده و نتیجه درخواست را نیز پیگیری نمایند. برای آشنایی بیشتر با این سامانه و معرفی بخش های مختلف آن، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی سایت سپهر آجا بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

معرفی سامانه سپهر آجا

معرفی سامانه سپهر آجا

همانطور که گفتیم این سامانه برای بیان مشکلات، سوالات و درخواست های کارکنان و نیروهای ارتش طراحی و راه اندازی شده تا از این طریق علاوه بر گسترش خدمات غیر حضوری در ارتش، میزان کیفیت خدمات نیز افزایش یابد. لازم به ذکر است در این سامانه امکانی نیز فراهم شده تا متقاضیان شرکت در آزمون ها و گزینش دانشگاه های افسری نیز بتوانند درخواست ها و مشکلات خود را که حین مراحل گزینش با آن ها مواجه می شوند بیان کرده و نتیجه درخواست خود را از طریق همین سامانه پیگیری نمایند.

برای اطلاع از بخش های سامانه استعلام ممنوع الخروجی بر روی لینک کلیک کنید.

راهنمای ارسال درخواست در سامانه سپهر آجا

برای ارسال درخواست در این سامانه باید ابتدا نشانی اینترنتی answer.aja.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی این سایت مطابق با تصویر زیر برای شما نمایش داده شود، حال باید از سمت راست صفحه گزینه ارسال درخواست را انتخاب نمایید.

ارسال درخواست در سامانه سپهر آجا

با ورود به مرحله جدید از شما خواسته می شود موارد مشاهده شده در تصویر را با دقت تکمیل کنید.

بیان مشکلات در سامانه سپهر آجا

نحوه پیگیری درخواست در سامانه سپهر آجا answer.aja.ir

همانطور که گفتیم در این سامانه امکانی فراهم شده تا افراد بتوانند نتیجه درخواست خود را پیگیری نمایند، به این منظور بعد از درج نشانی اینترنتی در مرورگر و انجام جستجو باید از صفحه اصلی این سایت گزینه پیگیری درخواست را انتخاب کنید.

پیگیری درخواست در سامانه سپهر آجا

در مرحله جدید باید موارد خواسته شده را در قسمت های مربوطه مطابق با تصویر زیر وارد کرده تا نتیجه درخواست برای شما نمایش داده شود.

نتیجه ارسال درخواست در سامانه سپهر آجا

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در سامانه سماح بر روی لینک کلیک کنید.

همانطور که گفتیم در این سامانه امکان ارسال درخواست برای افراد متقاضی دانشگاه های افسری نیز وجود دارد، به همین منظور افراد متقاضی که تمایل به ارسال درخواست دارند باید مطابق با تصویر زیر از صفحه اصلی سایت، گزینه ویژه ثبت نام دانشگاه های افسری را انتخاب نمایند.

درخواست متقاضیان در سامانه سپهر آجا

در صفحه جدیدی که نمایش داده می شود باید مشخصات خواسته شده را درج کنید تا درخواست شما ارسال شود. همچنین لازم به ذکر است امکان پیگیری درخواست در همین صفحه نیز فراهم می باشد.

بیان مشکلات گزینش در سامانه سپهر آجا

برای اطلاع نحوه مشاهده ابلاغیه در سامانه ابلاغ بر روی لینک کلیک کنید.

آیا امکان پیگیری درخواست در سامانه سپهر آجا وجود دارد؟

بله، با مراجعه به صفحه اصلی سایت و انتخاب گزینه پیگیری درخواست این امکان فراهم می باشد.

آیا افرادی که در حین گزینش دانشگاه های افسری با مشکل مواجه می شوند نیز می توانند در این سامانه مشکل خود را بیان کرده و درخواست ارسال کنند؟

بله، این افراد می توانند با انتخاب گزینه ویژه ثبت نام دانشگاه های افسری، مشکل خود را بیان کرده و نتیجه درخواست را نیز پیگیری کنند.

آیا به هنگام ارسال درخواست در سامانه سپهر آجا کد پیگیری ارائه می شود؟

بله، کد پیگیری دریافتی را باید به هنگام پیگیری درخواست در این سامانه درج نمایید.

آیا امکان پرسیدن سوال نیز در سامانه سپهر آجا وجود دارد یا فقط می توان مشکلات به وجود آمده را بیان کرد؟

در بخش ارسال درخواست می توانید سوالات خود را نیز مطرح نمایید و نتیجه درخواست خود را نیز پیگیری کنید.

4.3/5 - (19 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *