سامانه های اجتماعی

سامانه سپند خوراک دام sepand.dourbord.ir

سامانه سپند خوراک دام، یکی از سامانه‌های جهاد کشاورزی است که برای تامین خوراک دام کشاورزان، دامداران و افرادی که با خوراک دام در ارتباط هستند، ایجاد شده است. این سامانه در حال حاضر تحت نظارت اتحادیه کارخانجات خوراک دام و طیور فارس قرار دارد و از دو بخش اصلی تشکیل شده است. دامداران و شرکت‌های تعاونی می‌توانند به هر یک از بخش‌های ارائه شده توسط سامانه sepand.dourbord.ir مراجعه کنند و از خدمات آن استفاده نمایند.

از آنجا که موضوع تامین خوراک دام برای دامداران و کشاورزان بسیار مهم است؛ به همین دلیل در این مقاله از سامانه رسمی قصد داریم ضمن معرفی سامانه سپند خوراک دام جهاد کشاورزی در مورد مصوبات، نحوه ورود و ثبت نام در آن صحبت کنیم.

معرفی سامانه سپند خوراک دام جهاد کشاورزی

سایت سپند خوراک دام به نشانی اینترنتی sepand.dourbord.ir توسط وزارت جهاد کشاورزی ایجاد شده است. با ایجاد این سامانه شما به عنوان یکی از افراد مشغول به کار در شبکه توزیع خوراک دام کشور می توانید به میزان توزیع خوراک دام در سراسر کشور دسترسی پیدا کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد رهگیری تیپاکس کلیک کنید.

با راه‌اندازی سامانه سپند خوراک دام، شبکه توزیع خوراک دام به صورت پیوسته و با عدالت بیشتری در حال فعالیت است. هر چند که هنوز مشکلات زیادی در این شبکه وجود دارد اما با گسترش و توسعه سامانه مذکور می‌توان این مشکلات را به تدریج کاهش داد و توزیع عادلانه خوراک دام را در کشور رونق بخشید.

همان‌گونه که ذکر کردیم سایت سپند خوراک دام از دو بخش اصلی تشکیل شده است. با ورود به این سایت شما می‌توانید به ناحیه کاربری دسترسی داشته باشید و در صورتی که نام کاربری و رمز عبور دارید می‌توانید به حساب کاربری خود وارد شوید. سپس از کلیه خدمات این سامانه استفاده کنید.

جهت آشنایی با سامانه برق من روی لینک کلیک کنید.

هم‌چنین دسترسی به مصوبات اصلی وزارت جهاد کشاورزی برای دامداران و شبکه توزیع خوراک دام در این سامانه فراهم شده است. به طوری که می‌توانید آن را به صورت فایل متنی از این سامانه دریافت کنید.

ورود به سامانه سپند خوراک دام جهاد کشاورزی sepand.dourbord.ir

سایت سپند جهاد کشاورزی به دنبال توزیع عادلانه خوراک دام در کشور راه‌اندازی شده است. افرادی که در شبکه توزیع خوراک دام کشور فعالیت می‌کنند با ورود به این سامانه می‌توانند از کلیه خدمات جهاد کشاورزی استفاده کنند.

جهت آشنایی با سامانه جامع انبارها کلیک کنید.

باید دقت کنید که جهت ورود به سامانه سپند خوراک دام جهاد کشاورزی باید نام کاربری و کلمه عبور داشته باشید که با ثبت نام در سایت sepand.dourbord.ir می‌توانید آن را به دست بیاورید. حال اگر شما نام کاربری و کلمه عبور در سایت سپند خوراک دام داشته باشید می‌توانید مراحل ورود به سایت سپند خوراک دام جهاد کشاورزی را طبق روش زیر انجام دهید:

  • ابتدا وارد «سامانه سپند جهاد کشاورزی» به نشانی اینترنتی sepand.dourbord.ir شوید.
  • در مرحله بعد به صفحه اصلی سایت سپند خوراک دام هدایت خواهید شد. در قسمت ورود کاربران، نام کاربری و کلمه عبور خود را درج نموده و سپس روی گزینه «ورود» کلیک کنید تا وارد پنل کاربری خود شوید.
  • در نظر بگیرید که کد ملی شما به صورت پیش‌فرض نام کاربری‌تان می‌باشد اما برای دریافت رمز عبور خود باید در سایت سپند خوراک دام sepand.dourbord.ir ثبت نام کنید.
ورود به سامانه سپند خوراک دام

ثبت نام در سامانه سپند خوراک دام sepand.dourbord.ir

همان‌گونه که می‌دانید شما به عنوان یکی از دامداران یا افراد فعال در شبکه‌های توزیع خوراک دام، نمی‌توانید بدون داشتن نام کاربری و کلمه عبور وارد سایت سپند خوراک دام شوید. لذا باید در ابتدا ثبت نام در سایت sepand.dourbord.ir را انجام دهید تا بتوانید وارد حساب کاربری خود شوید. ولی با ورود به سایت سپند خوراک دام جهاد کشاورزی هیچ گزینه‌ای را برای ثبت نام در آن مشاهده نخواهید کرد.

جهت اطلاع از نحوه ورود و ثبت نام در سامانه سیب کلیک کنید.

این موضوع مشخص می‌کند که شما نمی‌توانید به صورت اینترنتی در این سایت ثبت نام کنید؛ بلکه باید با پشتیبان سایت به شماره 32110 و داخلی 999 تماس بگیرید تا آن‌ها ثبت نام در سایت سپند خوراک دام را برای شما انجام دهند. معمولا فرآیند ثبت نام در سایت سپند خوراک دام به صورت تلفنی خیلی راحت است.

مصوبات سامانه سپند خوراک دام sepand.dourbord.ir

سایت سپند خوراک دام علاوه بر توزیع عادلانه خوراک دام در کشور، مصوبات مربوط به وزارت جهاد کشاورزی را در زمینه خوراک دام منتشر می‌کند تا افراد سودجو نتوانند آن را به نفع خود تغییر دهند. در این بخش کلیه مصوبات اعلام شده توسط جهاد کشاورزی در قالب یک فایل متنی را مشاهده می کنید که کلیه افراد به خصوص دامداران و افراد فعال در شبکه توزیع خوراک دام می‌توانند از این مصوبات استفاده کنند.

جهت پیگیری وام ودیعه مسکن کلیک کنید.

خوب است بدانید که شما برای دریافت مصوبات سایت سپند خوراک دام نیاز به نام کاربری و رمز عبور ندارید. در واقع همه کاربران بدون هیچ محدودیتی می‌توانند از این مصوبات استفاده کنند. معمولا در این مصوبات در رابطه با قیمت جدید خوراک پر تولید دام، تولید خوراک دام مرحله هفتم، سومین جلسه کارگروه هماهنگی تولیدات خوراک دام و غیره صحبت شده است.

مصوبات سامانه سپند خوراک دام

راهنمای دریافت رمز عبور سامانه سپند خوراک دام

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که در رابطه با ورود به سامانه سپند خوراک دام جهاد کشاورزی برای دامداران و شبکه توزیع خوراک دام ایجاد می‌شود فراموشی رمز عبور سایت است.

با توجه به این که استفاده از خدمات سایت سپند خوراک دام تنها برای کاربران دارای نام کاربری و کلمه عبور امکان‌پذیر است لذا بدون داشتن کلمه عبور نمی‌توانید وارد سایت مذکور شوید. بنابراین در صورتی که شما رمز عبور خود را به هر طریقی گم یا فراموش کرده باشید می‌توانید برای بازیابی آن از طریق سامانه sepand.dourbord.ir اقدام کنید. اما اگر تاکنون در سایت سپند خوراک دام حساب کاربری و در نتیجه رمز عبور نداشته باشید باید با شماره تلفن‌های پشتیبان سایت صحبت کنید.

برای اطلاع از سایت تلوبیون و خدمات آن کلیک کنید.

اگر شما رمز عبور خود را فراموش کرده باشید می‌توانید جهت بازیابی آن طبق روش زیر اقدام کنید:

  • ابتدا وارد سایت سپند جهاد کشاورزی به نشانی sepand.dourbord.ir شوید.
  • حالا روی گزینه «دریافت رمز عبور» کلیک نمایید.
راهنمای دریافت رمز عبور سامانه سپند خوراک دام
  • در قسمت نام کاربری به صورت پیش‌فرض کد ملی خود را درج نموده سپس روی گزینه “ادامه” کلیک کنید.
دریافت رمز عبور سامانه sepand.dourbord.ir
  • اگر شما قبلا در سامانه ثبت نام کرده باشید، یک رمز عبور جدید برایتان ارسال خواهد شد. لذا پس از آن می‌توانید برای ورود به سامانه سپند خوراک دام جهاد کشاورزی اقدام کنید.

سوالات متداول

جهت ورود به سامانه سپند خوراک دام جهاد کشاورزی به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟

برای ورود به سایت سپند خوراک دام جهاد کشاورزی نیاز به کلمه کاربری و رمز عبور دارید که آن را می‌توانید با ثبت نام در سامانه سپند خوراک دام دریافت کنید. معمولا نام کاربری، کد ملی شما است. اما رمز عبور یک عدد تصادفی می‌باشد که باید آن را از شماره پشتیبان سایت دریافت کنید.

آدرس الکترونیکی سامانه سپند خوراک دام کدام است؟

در حال حاضر آدرس الکترونیکی سایت سپند خوراک دام به نشانی اینترنتی sepand.dourbord.ir است.

آیا امکان بازیابی رمز عبور در سامانه سپند خوراک دام وجود دارد؟

بله، شما جهت بازیابی رمز عبور خود در سایت سپند خوراک دام می‌توانید از طریق همین سایت اقدام کنید که مراحل آن را در مقاله ذکر کرده ایم.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *