سامانه های مالی و سرمایه

سامانه رواق بانک رفاه ravagh.refah-bank.ir

بانک رفاه، در سال‌های اخیر سامانه‌های زیادی را برای کارمندان و مشتریان خود راه‌اندازی کرده است. به طوری که این سامانه‌ها در راستای ارائه خدمات غیرحضوری و آن ها می‌باشند تا بتوانند به خدمات متنوع این بانک، در خانه، محل کار یا هر جای دیگر دسترسی داشته باشند. سامانه رواق بانک رفاه به نشانی ravagh.refah-bank.ir نیز یکی از این سامانه‌ها است که بانک رفاه آن را برای کارمندان خود راه‌اندازی کرده است.

ممکن است به عنوان یکی از کارمندان بانک رفاه از خود سوال کنید که سایت رواق بانک رفاه چیست و چه خدماتی را برای کارمندان ارائه می‌دهد؟ در راستای پاسخگویی به این سوال قصد داریم ضمن معرفی سامانه مذکور به نحوه ورود و سایر امکانات آن اشاره کنیم.

معرفی سامانه رواق بانک رفاه

سایت رواق بانک رفاه به نشانی اینترنتی ravagh.refah-bank.ir، یک از سامانه‌های بانک رفاه برای کلیه کارمندان شاغل و بازنشسته آن است. به طوری که شما با مراجعه به این سامانه می‌توانید از کلیه خدمات آنلاین بانک رفاه استفاده کنید و در صورت لزوم آن‌ها را از طریق همین سامانه پیگیری کنید. با راه‌اندازی سامانه رواق مراجعه حضوری به شعب بانکی کمتر شده است. لذا شما به عنوان یکی از کارمندان بانک رفاه می‌توانید با استفاده از سامانه رواق ravagh.refah-bank.ir امور مربوط به خود را در خانه به صورت آنلاین و غیرحضوری در هر ساعات شبانه روز انجام دهید. بعد از معرفی سایت رواق بانک رفاه نوبت به نحوه ورود به سامانه می‌رسد که در ادامه مقاله به آن اشاره می‌کنیم.

جهت ورود به سامانه صیاد بانک سپه کلیک کنید.

ورود به سامانه رواق بانک رفاه ravagh.refah-bank.ir

همان طور که در بالا اشاره کردیم سامانه رواق برای ارائه خدمات آنلاین به کارمندان شاغل و بازنشسته بانک رفاه ایجاد شده است. شما با داشتن نام کاربری و کلمه عبور می‌توانید از این خدمات استفاده کنید. برای ورود به سایت مذکور لازم است نام کاربری و کلمه عبور خود را با مراجعه به شعب بانک رفاه دریافت کنید سپس با مراجعه به لینک ravagh.refah-bank.ir و با درج این اطلاعات در کادرهای مشخص شده وارد سامانه شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه مرات کلیک کنید.

نحوه ورود به سامانه مذکور بسیار آسان است و شما تنها با داشتن نام کاربری و کلمه عبور می‌توانید وارد پنل کاربری خود شوید اما معمولا مشاهده شده است برخی از کارمندان به هنگام ورود به این سامانه، دچار اخطار و اشتباه می‌شوند و پیام‌های مختلفی را دریافت می‌کنند.

اگر هنگام ورود به سامانه رواق به هرگونه خطایی برخورد کردید می توانید با مشاوران و کارشناسان سامانه رسمی تماس حاصل نمایید تا شما را راهنمایی کنند.

ورود به سامانه رواق بانک رفاه

خدمات و سایر امکانات سامانه رواق بانک رفاه ravagh.refah-bank.ir

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که به ذهن شما برسد این است که در این سامانه چه خدماتی برای کارمندان ارائه می‌شود که بدون مراجعه حضوری می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید؟

در خصوص این سوال باید بیان کرد که سامانه ravagh.refah-bank.ir خدمات زیادی را به کارمندان خود ارائه می‌دهد که شما با مراجعه به پنل کاربری خود می‌توانید آن‌ها ر ا مشاهده کنید اما در زیر به مهم‌ترین خدمات و سایر امکانات سامانه رواق بانک رفاه اشاره می‌کنیم:

امکان مشاهده فیش حقوقی کارمندان:

همه کارمندان شاغل و بازنشسته بانک رفاه می‌توانند با مراجعه به سامانه مذکور فیش حقوقی خود را به صورت آنلاین مشاهده کنند.

جهت استفاده از خدمات سامانه صیاد بانک صادرات کلیک کنید.

مشاهده سوابق پرسنلی و خدماتی کارمندان:

در صورتی که قصد دارید سوابق پرسنلی و خدماتی خود را مشاهده کنید می‌توانید به سامانه رواق بانک رفاه وارد شوید و در آن جا تمامی سوابق را با تمام جزییات مشاهده کنید.

مشاهده لیست کلیه تسهیلات کارمندی دریافت شده از بانک:

یکی از خدمات و سایر امکانات سامانه مذکور ارائه لیست کلیه تسهیلات بانکی دریافت شده توسط شما از بانک رفاه می‌باشد. به طوری که شما با مراجعه به این بخش می‌توانید کلیه تسهیلاتی که از بانک دریافت کردید را مشاهده کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیشخوان مجازی بانک رسالت کلیک کنید.

امکان مشاهده قوانین و مقررات استخدام در بانک رفاه:

در صورتی که قصد دارید در مورد شرایط استخدام در بانک رفاه اطلاعاتی را به دست بیاورید یا این که آن‌ها را به خاطر بیاورید می‌توانید به سایت رواق مراجعه کنید و در بخش قوانین و مقررات استخدام در بانک رفاه کلیه این اطلاعات را کسب کنید.

در بالا کلیه خدمات مهم و سایر امکانات سامانه رواق بانک رفاه را برای شما بیان کردیم. حال اگر شما نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد خدمات این سامانه داشته باشید می‌توانید با کارشناسان سامانه رسمی در تماس باشید.

سوالات متداول

کاربرد سایت رواق بانک رفاه چیست؟

این سامانه در راستای ارائه خدمات بیشتر به کارمندان شاغل و بازنشسته بانک رفاه راه‌اندازی شده است و افراد دیگر نمی‌توانند از این سامانه استفاده کنند.

آیا سامانه رواق بانک رفاه تنها برای کارمندان شاغل این بانک ایجاد شده است؟

خیر، همان طور که در مقاله اشاره شده است علاوه بر کارمندان شاغل بانک رفاه همه کارمندان بازنشسته آن نیز می‌توانند از این سامانه به نشانی ravagh.refah-bank.ir استفاده کنند.

سایت رواق بانک رفاه چه خدمات و امکاناتی را ارائه می‌دهد؟

خدمات و سایر امکانات سامانه رواق بانک رفاه بسیار زیاد است که در بالا به چند نمونه آن مانند مشاهده فیش حقوقی، مشاهده سوابق پرسنلی و خدماتی و غیره اشاره کردیم. حال اگر شما به اطلاعات بیشتری نیاز دارید می‌توانید با کارشناسان رسمی صحبت کنید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *