سامانه های اجتماعی

سامانه جامع قبول پست webpoffice.post.ir

سامانه جامع قبول پست برای ثبت و پیگیری مرسولات پستی ایجاد شده است. این سامانه در راستای تامین نیازهای مردم برای خدمات پستی طراحی شده است که شما با ثبت نام در سامانه مذکور به نشانی اینترنتی webpoffice.post.ir می توانید نام کاربری و کلمه عبور دریافت کنید. سپس وارد پنل کاربری خود در سامانه نامبرده شوید و از خدمات مختلف آن استفاده نمایید.

در حال حاضر در این سامانه، خدمات زیادی برای کاربران مانند پیگیری مرسوله پستی با کد مرسوله، دریافت تاییدیه کد پستی، مشاهده تعرفه های پستی و غیره وجود دارد. به طوری که کاربران می توانند همه این خدمات را به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام دهند و از مراجعه حضوری به دفاتر پستی خودداری کنند.

معرفی سامانه جامع قبول پست

شرکت ملی پست برای ارائه خدمات آنلاین با دسترسی آسان همواره تلاش های زیادی می کند. به همین دلیل سامانه های زیادی را راه اندازی کرده است. سامانه جامع قبول پست به نشانی اینترنتی webpoffice.post.ir نیز یکی از این سامانه ها است که در آن خدمات مربوط به شرکت ملی پست و سایر خدمات مرتبط با آن را برای مشتریان ارائه می دهد. این سامانه ضمن ارائه خدمات آنلاین تلاش می کند تا آگاهی مردم در مورد خدمات پستی و ارائه آن ها به صورت غیر حضوری افزایش یابد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایت اداره پست کلیک کنید.

سامانه مذکور دارای محیط کاربری بسیار آسانی است. به طوری که اگر کاربران اندکی با سامانه های آنلاین شرکت ملی پست آشنایی داشته باشد می توانند به راحتی با قسمت های مختلف سامانه webpoffice.post.ir کار کنند.

سامانه نامبرده خدمات متنوعی را به کاربران ارائه می دهد، پیگیری مرسوله پستی با کد مرسوله، دریافت تاییدیه کد پستی، مشاهده تعرفه های پستی و غیره از جمله آن ها است. در حال حاضر کلیه افراد می توانند با مراجعه به این سامانه از این خدمات استفاده کنند.

جهت اطلاع از رهگیری مرسولات سازمانی کلیک کنید.

هدف اصلی راه اندازی سامانه جامع قبول پست، ثبت آنلاین مرسولات پستی بدون ارسال اطلاعات، قبولی تمامی سرویس های پستی مانند خدمات الکترونیک، مرسولات عادی، مرسولات ثبتی، راه اندازی سریع، بروزرسانی آنلاین نسخه ها، ارائه آنلاین آمار و اطلاعات ثبت شده در سراسر کشور، متمرکز کردن بانک اطلاعات و غیره است.

ورود به سامانه جامع قبول پست webpoffice.post.ir

در حال حاضر در این سامانه همه خدمات مرتبط به اداره پست به صورت آنلاین و غیر حضوری ارائه می شود و افراد مختلف با ورود به سامانه مذکور می توانند از خدمات آن استفاده کنند و هیچ گونه محدودیتی در استفاده از آن ها وجود ندارد. کاربران برای استفاده از برخی امکانات سامانه جامع قبول پست باید اطلاعاتی را وارد کنند و برخی از قسمت های آن نیز مخصوص اشخاص خاصی است. برای ورود به این سامانه می توانید طبق روش زیر اقدام کنید:

• در مرورگر خود آدرس اینترنتی webpoffice.post.ir را جستجو کنید و وارد صفحه اصلی سامانه شوید.

ورود به سامانه جامع قبول پست

• اطلاعات خواسته شده مانند استان، شهرستان، شهر، دفتر و سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد کنید.

مراحل ورود به سامانه جامع قبول پست

• با انجام مراحل بالا می توانید وارد پنل کاربری خود در سامانه جامع قبول پست شوید. در سمت راست صفحه اصلی منوهایی مانند عملیات اصلی، کاربران، تنظیمات سخت افزار، گزارشات و مستندات نرم افزار را مشاهده خواهید کرد. در آیکون بالای صفحه نیز انواع پست های عادی، پیشتاز، سفارشی، ویژه، الکترونیکی و خدمات فروش را می توانید مشاهده کنید.

شیوه ورود به سامانه webpoffice.post.ir

• با ورود به بخش عملیات پستی می توانید انواع سرویس های پیشتاز، سفارشی، پست ویژه و غیره را مشاهده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه پیگیری گواهینامه کلیک کنید.

نحوه ورود به سامانه جامع قبول پست


• کاربران با کلیک کردن بر روی هر کدام از گزینه ها می توانند اطلاعات مربوط به آن قسمت را مشاهده کنند و در صورت تمایل از آن ها استفاده نمایند. به عنوان مثال شما با کلیک کردن بر روی بخش سرویس پیشتاز می توانید اطلاعات مربوط به آن را مشاهده کنید. کاربران باید دقت کنند که بعد از ورود به بخش های مختلف این سامانه، اطلاعات خواسته شده را وارد کنند، این اطلاعات می تواند نوع سرویس، مخزن کرایه پستی و غیره باشد.

آموزش تصویری ورود به سامانه webpoffice.post.ir

کاربران با ثبت نام در سامانه جامع قبول پست می توانند به همه اطلاعات مربوط در سرویس های مختلف آن و کد رهگیری مرسولات دسترسی داشته باشند.

امکانات سامانه جامع قبول پست webpoffice.post.ir

سایت جامع قبول پست با همکاری گسترده ترین شبکه ارتباطی کشور تلاش می کند تا انواع خدمات پستی (فیزیکی، الکترونیکی و مالی) با استفاده از سرمایه انسانی مجرب و توانا ارائه دهد. به طوری که سالانه در راستای افزایش رضایت مردم و مشتریان خود گام های بلندی را بر می دارد. کاربران در سرویس پیشتاز سامانه مذکور می توانند همه عملیات مربوط به قبولی تا توزیع آن در داخل یا خارج از کشور را پیگیری نمایند و گزینه های قبول مرسولات، لیست مرسولات، رسید قبض المثنی و رسید المثنی مرسولات انبوه را در این سرویس مشاهده کنند. در منوی سرویس سفارشی نیز می توانید انواع مرسولات مطبوعات، کارت پستال، بسته کوچک و امانات را ارسال کنید.

برای اطلاع از سامانه صدور کارت سوخت المثنی کلیک کنید.

هر مرسوله برای خود یک بارکد 10 تا 20 رقمی دارد که فرد با داشتن آن می تواند وضعیت مرسوله خود را پیگیری کند. در سامانه webpoffice.post.ir علاوه بر سرویس های ذکر شده انواع سرویس های دیگری مانند سرویس پست ویژه، خدمات فروش، سرویس پست تصویری، سرویس الکترونیکی، تاییدیه ایمیل پستی، سرویس پستخونه، سرویس متقابل، سرویس الو پست، سرویس درخواست کد پستی، سرویس گواهی و کد پستی و غیره وجود دارد. به طوری که کاربران با توجه به نیاز خود می توانند از آن استفاده کنند.

در این مقاله از سامانه رسمی برای کاربرانی که به دنبال استفاده از امکانات سامانه جامع قبول پست به نشانی اینترنتی webpoffice.post.ir هستند مطالبی را بیان کردیم. حال اگر با مطالعه این مقاله باز هم سوالی در مورد سایت جامع قبول پست دارید می توانید از مشاوران سامانه رسمی کمک بگیرید.

سوالات متداول

هدف سامانه جامع قبول پست چیست؟

این سامانه در راستای ارائه خدمات پستی آنلاین و غیر حضوری برای کاربران به نشانی اینترنتی webpoffice.post.ir ایجاد شده است. به طوری که در آن علاوه بر خدمات پست های عادی، سفارشی و پیشتاز انواع سرویس های دیگری نیز وجود دارد که در بالا به آن ها اشاره کردیم.

آیا امکان پیگیری مرسولات پستی در خارج از کشور در سامانه جامع قبول پست وجود دارد؟

بله، کلیه کاربرانی که از سرویس پیشتاز سامانه جامع قبول پست استفاده کردند می توانند به کمک کد رهگیری آن موقعیت مرسولات پستی خود را در خارج از کشور نیز پیگیری کنند.

استفاده از امکانات سامانه جامع قبول پست چه محدودیت هایی دارد؟

در حال حاضر استفاده از امکانات سامانه جامع قبول پست هیچ گونه محدودیتی ندارد. اما آن ها برای استفاده از این سامانه باید در سایت جامع قبول پست ثبت نام کنند.

4.3/5 - (6 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *