سامانه های اجتماعی

سامانه ثبت نام پرستاران تعدیل شده و طرحی

سازمان نظام پرستاری کشورمان با راه اندازی سامانه ثبت نام پرستاران تعدیل شده و طرحی امکانی را فراهم کرده تا چنین پرستارانی در سامانه ثبت نام کرده و شرایط آنان مورد بررسی قرار بگیرد. برخلاف زحماتی که پرستاران در دوران گسترش شیوع ویروس کرونا برای درمان بیماران کشیده اند بسیاری از آنان تعدیل شده و یا در ماه های آینده شغل خود را از دست می دهند. سازمان نظام پرستاری قصد دارد با ثبت نام این پرستاران در سامانه ای یکپارچه امکان بررسی شرایط و تا حد امکان عقد قرارداد جدید را فراهم کند.

متاسفانه بسیاری از پرستاران زحمتکش کشورمان استخدام رسمی نیستند، به همین علت از امنیت شغلی نیز برخوردار نخواهند بود. با توجه به اهمیت ثبت نام پرستاران تعدیل شده و طرحی، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف سامانه ثبت نام پرستاران تعدیل شده و طرحی بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

آشنایی با سامانه ثبت نام پرستاران تعدیل شده و طرحی

آشنایی با سامانه ثبت نام پرستاران تعدیل شده و طرحی

در حال حاضر تمامی پرستاران کشور استخدام رسمی نبوده و بسیاری از این افراد به عنوان نیرو طرحی، پیمانی، شرکتی و قراردادی مشغول به فعالیت هستند. متاسفانه بیکاری پرستاران و تعدیل نیروهای شاغل همیشه وجود داشته ولی بعد از کاهش شیوع ویروس کرونا بیشتر شده است. در زمان اوج شیوع ویروس کرونا و نیاز شدید بیمارستان ها به حضور پرستاران، دوره طرح نیروهای طرحی تمدید شد ولی بعد از کاهش نیاز به حضور پرستاران بسیاری از این نیروهای زحمتکش بیکار شدند.

سازمان نظام پرستاری به منظور پیدا کردن راه حل برای این موضوع سامانه ثبت نام پرستاران تعدیل شده و طرحی را راه اندازی کرده تا پرستارانی که جزء نیروهای طرحی بدون سهمیه هستند، پرستارانی که تعدیل شده و یا طی ماه های آینده قرار بر تعدیل آنان وجود دارد در این سامانه ثبت نام کنند.

برای اطلاع از امکانات سامانه پیام ایران بر روی لینک کلیک کنید.

ورود به سامانه ثبت نام پرستاران تعدیل شده و طرحی job.digipair.ir

پرستاری یکی از شغل هایی است که سطح امنیت و ثبات شغلی برای آن کم می باشد. متاسفانه بسیاری از پرستاران استخدام رسمی نبوده و به همین علت بنا به دلایل گوناگون مورد تعدیل نیرو یا همان بیکاری قرار می گیرند. سازمان نظام پرستاری با راه اندازی سامانه ثبت نام پرستاران تعدیل شده و طرحی قصد جمع آوری اطلاعات چنین پرستارانی و ارائه راه حل دارد. بنابراین چنانچه قبلا در این سامانه ثبت نام کرده و حال قصد ورود به پنل کاربری خود را دارید باید نشانی اینترنتی job.digipair.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی سامانه ثبت نام پرستاران تعدیل شده و طرحی برای شما نمایش داده شود، سپس بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

ورود به سامانه ثبت نام پرستاران تعدیل شده و طرحی

در مرحله جدید باید نام کاربری و رمز عبور خود را در قسمت های مربوطه درج کرده و گزینه “ورود” را انتخاب کنید.

پنل کاربری سامانه job.digipair.ir

برای اطلاع از آموزش تصویری ثبت نام کارت سوخت بر روی لینک کلیک کنید.

راهنمای ثبت نام در سامانه ثبت نام پرستاران تعدیل شده و طرحی job.digipair.ir

چنانچه جزء پرستاران طرحی بدون سهمیه، تعدیل شده و یا افرادی هستید که در ماه های آینده تعدیل می شوید باید در سامانه ای که سازمان نظام پرستاری به منظور جمع آوری اطلاعات پرستاران طرحی و تعدیل شده راه اندازی کرده ثبت نام کنید. به همین منظور از طریق نشانی اینترنتی job.digipair.ir وارد صفحه اصلی سایت شده و بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک نمایید.

ثبت نام در سامانه ثبت نام پرستاران تعدیل شده و طرحی

در مرحله جدید مشخصات خواسته شده را در قسمت های مربوطه درج کرده و گزینه “ثبت نام” را انتخاب کنید.

فرم ثبت نام در سامانه job.digipair.ir

برای اطلاع از خدمات سامانه استعلام الکترونیکی ملک بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توان به سایت ثبت نام پرستاران تعدیل شده و طرحی وارد شد؟

برای ورود به سایت مذکور باید از نشانی اینترنتی job.digipair.ir استفاده کنید و مطابق با توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا امکان ایجاد پنل کاربری در سایت ثبت نام پرستاران تعدیل شده و طرحی وجود دارد؟

بله، بعد از انجام ثبت نام در این سایت برای شما یک پنل کاربری ایجاد می شود.

آیا امکان ویرایش اطلاعات در سایت ثبت نام پرستاران تعدیل شده و طرحی فراهم است؟

بله، این امکان در سامانه مذکور برای ثبت نام شدگان وجود دارد.

آیا پرستارانی که در طی ماه های آینده نیز قرار بر تعدیل آنان وجود دارد می توانند در سایت ثبت نام پرستاران تعدیل شده و طرحی ثبت نام کنند؟

بله، امکان ثبت نام برای چنین پرستارانی نیز فراهم است.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *