سامانه های فناوری اطلاعات

سامانه بیمه توانیر bime.tavanir.org.ir

سامانه بیمه توانیر با هدف پرداخت خسارت های شرکت توانیر برای افراد مختلف ایجاد شده است. در واقع شرکت توانیر از طریق این سامانه در بستر امن اینترنت، خسارت افراد آسیب دیده را واریز می کند؛ بنابراین با روی کار آمدن سامانه بیمه توانیر به نشانی اینترنتی bime.tavanir.org.ir افراد مختلف از مراجعه غیرحضوری به شرکت توانیر منع خواهند شد. مشترکین مختلف به کمک این سامانه می توانند اعلام خسارت کنند و پیگیری های لازم را در این مورد از طریق همین سایت انجام دهند لذا سامانه bime.tavanir.org.ir موجب تسهیل امور مربوط به پرداخت خسارت شرکت توانیر، به افراد خسارت دیده شده است.

شرکت توانیر، سامانه bime.tavanir.org.ir را در سال 1398 ایجاد کرده است تا به افرادی که از طریق نوسانات برق دچار آسیب دیدگی شده اند، کمک کند؛ بنابراین شما به کمک سامانه بیمه توانیر می توانید به صورت غیرحضوری در سایت bime.tavanir.org.ir درخواست غرامت کنید، سپس درخواست خود را از طریق همین سایت پیگیری و دریافت نمایید. در واقع راه اندازی سامانه بیمه توانیر موجب شد تا مراجعات حضوری به شرکت برق برای دریافت خسارت و شرکت های بیمه کاهش یابد.

حال با توجه به این که ممکن است روزانه افراد زیادی از شرکت توانیر خسارت ببینند. در ادامه قصد داریم نحوه ورود به سامانه بیمه توانیر، اعلام خسارت در آن و پیگیری خسارت را بیان کنیم.

ورود به سامانه بیمه توانیر bime.tavanir.org.ir

با توجه به مطالب گفته شده در بالا مشترکانی که قصد ورود به سامانه بیمه توانیر را دارند می توانند طبق مراحل گفته شده در زیر اقدام کنند.

جهت اطلاع از سامانه مخابرات من و کار با آن کلیک کنید.

• ابتدا سامانه بیمه توانیر به آدرس اینترنتی bime.tavanir.org.ir را در مرورگر گوگل خود جستجو کنید.
• سپس به صفحه اصلی سایت بیمه توانیر هدایت خواهید شد که در آن جا برای ثبت درخواست اعلام خسارت و پیگیری آن، می توانید روی گزینه های مدنظر خود کلیک کنید.

ورود به سامانه بیمه توانیر

نحوه اعلام خسارت در سامانه ثبت خسارت مشترکین برق

افرادی که وسایل برقی آن ها بر اثر نوسانات برق دچار آسیب دیدگی شده است می توانند جهت دریافت خسارت به سایت بیمه توانیر مراجعه کنند و در آن جا درخواست خود را ثبت کنند. پس از آن شرکت توانیر درخواست آن ها را بررسی و در صورت تایید، میزان بیمه را پرداخت می کند. حال در ادامه برای این که افراد مختلف به هنگام اعلام خسارت در سامانه ثبت خسارت مشترکین برق به مشکل برخورد نکنند مراحل آن را بیان می کنیم:

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید.

• ابتدا طبق مراحل گفته شده در بالا پروسه ورود به سامانه بیمه توانیر را طی کنید.
• در صفحه اصلی سایت، روی دکمه قرمز رنگ “اعلام خسارت” کلیک کنید.

نحوه اعلام خسارت در سامانه ثبت خسارت مشترکین برق

• حالا فرم ثبت “اعلام خسارت” را مشاهده خواهید کرد که در آن جا باید اطلاعات خواسته شده را با دقت درج کنید. سپس آن را ثبت نمایید. حال در صورتی که ثبت شما با موفقیت در سامانه بیمه توانیر انجام شده باشد، یک کد پیگیری دریافت خواهید کرد که باید آن را ذخیره و نگهداری کنید.

آموزش تصویری اعلام خسارت در سامانه بیمه توانیر

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه آزمون پژوهشکده بیمه کلیک کنید.

نحوه پیگیری خسارت در سامانه بیمه توانیر bime.tavanir.org.ir

مشترکانی که در سایت بیمه توانیر خسارت خود را ثبت کردند‌، یک کد پیگیری خواهند داشت که به کمک آن و شناسه قبض می توانند درخواست خود را در این سامانه پیگیری کنند. حال در صورتی که با درخواست شما موافقت شده باشد می توانید از طریق همین سامانه خسارت آن را دریافت کنید. در ادامه نحوه پیگیری خسارت در سامانه بیمه توانیر را بیان می کنیم:

• ابتدا باید وارد صفحه اصلی سامانه بیمه توانیر شوید.
• روی گزینه قرمز رنگ “پیگیری خسارت” کلیک کنید.

نحوه پیگیری خسارت در سامانه بیمه توانیر

• در صفحه جدید باز شده باید شناسه قبض، کد پیگیری و کد امنیتی خود را در کادرهای مشخص شده درج نموده سپس بر روی گزینه “ادامه” کلیک کنید.

برای اطلاع از سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی کلیک کنید.

پیگیری خسارت در سامانه bime.tavanir.org.ir

• با انجام مراحل بالا وضعیت درخواست شما در سامانه بیمه توانیر مشخص می شود.
حال شما به راحتی می توانید نتیجه درخواست خود را در سایت بیمه توانیر پیگیری کنید. اگر با درخواست شما موافقت شده باشد می توانید خسارت آن را از طریق همین سایت دریافت کنید. برای نحوه دریافت خسارت از سامانه بیمه توانیر می توانید با مشاوران سامانه رسمی صحبت کنید. این کارشناسان ضمن مشاوره در این زمینه می توانند در مورد سوالات متعدد سامانه بیمه توانیر شما راهنمایی کنند.

جهت اطلاع از سامانه سنهاب بیمه مرکزی کلیک کنید.

سوالات متداول

آیا برای دریافت خسارت از شرکت توانیر باید به صورت حضوری به آن مراجعه کنیم؟

خیر، در حال حاضر با راه اندازی سامانه بیمه توانیر به نشانی اینترنتی bime.tavanir.org.ir کاربران می توانند به صورت غیرحضوری به این سایت مراجعه کنند و در آن جا درخواست خود را ثبت کنند.

برای ثبت درخواست خسارت در سامانه بیمه توانیر چیکار باید کنیم؟

شما برای ثبت درخواست خسارت در سامانه بیمه توانیر به صفحه اصلی آن به نشانی اینترنتی bime.tavanir.org.ir مراجعه کنید و در آن با کلیک کردن بر روی گزینه قرمز رنگ «ثبت درخواست» مراحل آن را طی کنید. سپس در نهایت برای پیگیری درخواست خود کد پیگیری را ذخیره کنید.

چه کسانی می توانند در سامانه بیمه توانیر درخواست خسارت ثبت کنند؟

افرادی که وسایل برقی آن ها بر اثر نوسانات برق آسیب دیده است می توانند در سامانه بیمه توانیر درخواست غرامت کنند.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *