سامانه های اجتماعی

سامانه بر خط بازار متشکل ارز ایران my.ice.ir + نحوه ثبت نام درخواست ارز

با توجه به نوساناتی که در بازار ارز رخ می دهد تهیه ارز مسافرتی برای اشخاص حقیقی سخت تر و زمان بر شده است، به همین علت در راستای ارائه ارز به طریق قانونی، راحت و بدون اتلاف وقت، سامانه بر خط بازار متشکل ارز ایران راه اندازی شده است. مهم ترین هدف آغاز به کار سایت بازار متشکل ارز ایران خرید نقدی ارز توسط مسافران، بدون دغدغه و اتلاف وقت می باشد.

بنابراین افرادی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند و برای سفر خود نیازمند تهیه ارز هستند، بهترین راه برای خریداری ارز به طریق قانونی و بدون اتلاف وقت، مراجعه به سایت بازار متشکل ارز ایران می باشد. لازم به ذکر است استفاده از خدمات سامانه مذکور نیازمند ثبت نام و ایجاد حساب کاربری می باشد و بدون انجام این کار، خرید ارز امکان پذیر نخواهد بود.

به همین منظور برای آگاهی بخشی بیشتر به مسافرانی که قصد تهیه ارز مسافرتی دارند، ما در این مقاله به بررسی جوانب مختلف سامانه بر خط بازار متشکل ارز ایران می پردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

معرفی سامانه بر خط بازار متشکل ارز ایران

معرفی سامانه بر خط بازار متشکل ارز ایران

یکی از موارد مهمی که افراد حقیقی برای مسافرت به خارج از کشور باید در نظر بگیرند خرید ارز می باشد. با توجه به نوسانات و تغییراتی که به طور پیوسته در قیمت ها و بازار ارز ایجاد می شود، تهیه ارز مسافرتی راحت نبوده و مراجعه به چندین صرافی برای خرید نقدی ارز بسیار وقت گیر می باشد.

جهت آشنایی با سایت اهدای عضو و نحوه دریافت کارت عضویت بر روی لینک کلیک کنید.

به همین منظور سامانه بر خط بازار متشکل ارز ایران در راستای خدمت رسانی به افراد حقیقی که برای سفر به خارج از کشور نیازمند تهیه ارز هستند، راه اندازی شده است. از طریق مراجعه به این سامانه در کمترین زمان ممکن اطلاعات افراد ثبت شده، بررسی های لازم انجام و در صورت تایید به یکی از صرافی ها ارسال می شود. در صورتی که صرافی مورد نظر نیز اطلاعات را به تایید برساند.

برای اطلاع از خدمات سامانه ایران من اصناف بر روی لینک کلیک کنید.

فرد می تواند به صورت حضوری به صرافی مراجعه کرده و ارز مورد نیاز خود را به صورت نقدی خریداری کند. بنابراین از طریق آشنایی با خدمات و بخش های مختلف سایت بازار متشکل ارز ایران می توانید بدون دغدغه، اتلاف وقت و مراجعه حضوری به چندین صرافی در سطح شهر، ارز مورد نیاز خود جهت سفر به خارج از کشور را خریداری نمایید.

ورود به سامانه بر خط بازار متشکل ارز ایران my.ice.ir

بخش های سامانه بر خط بازار متشکل ارز ایران

طی چند سال اخیر با توجه به گسترش بسترهای الکترونیکی و آنلاین در کشور، تعداد بسیار زیادی سامانه آنلاین جهت ارائه خدمات غیر حضوری به مردم راه اندازی شده اند. آغاز به کار سامانه های آنلاین از اتلاف وقت، هزینه های اضافی، رفت و آمد و ازدحام جمعیت در مراکز مربوطه جلوگیری به عمل می آورند و در نتیجه روند انجام امورات را تسهیل می بخشند.

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه کاردان وزارت کار بر روی لینک کلیک کنید.

یکی از موضوعات مهمی که در جامعه وجود دارد و سامانه های مختلفی نیز برای انجام امورات مرتبط با آن راه اندازی شده اند، بازار ارز می باشد. در حال حاضر صادر کنندگان و وارد کنندگان کالا در کشور می توانند برای خرید و فروش ارز به سامانه نیما وارد شوند، ولی موضوع دیگری که در این مورد مطرح است تامین ارز مورد نیاز مسافران می باشد.

به همین منظور برای افزایش رفاه حال افراد حقیقی که قصد سفر به خارج از کشور و در نتیجه خرید نقدی ارز را دارند، سامانه بر خط بازار متشکل ارز ایران راه اندازی شده تا این افراد بتوانند بدون دغدغه و اتلاف وقت، در کمترین زمان ممکن ارز مورد نیاز خود را تهیه کنند.

برای اطلاع از خدمات سامانه سوت زنی وزارت کار بر روی لینک کلیک کنید.

به همین منظور چنانچه قصد ورود به سامانه مذکور را دارید باید نشانی اینترنتی my.ice.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی سامانه مطابق با تصویر زیر برای شما نمایش داده شود. سپس بر روی گزینه “ورود به سامانه” کلیک نمایید.

ورود به سامانه بر خط بازار متشکل ارز ایران

نحوه ثبت درخواست ارز در سامانه بر خط بازار متشکل ارز ایران

همانطور که در قسمت های قبلی همین مقاله توضیح دادیم در حال حاضر سایت بازار متشکل ارز ایران در راستای تسهیل فرآیند تهیه و خرید ارز مسافرتی توسط افراد حقیقی راه اندازی شده است.

برای اطلاع از خدمات سامانه راهگشا بر روی لینک کلیک کنید.

بنابراین افراد حقیقی که قصد سفر به خارج از کشور و در نتیجه خرید ارز مورد نیاز را دارند بهتر است وقت خود را جهت مراجعه حضوری به چندین صرافی تلف نکرده و ابتدا درخواست خود را در سامانه بر خط بازار متشکل ارز ایران به ثبت برسانند.

بعد از ثبت درخواست متقاضی خرید ارز در این سامانه، اطلاعات او بررسی شده و در صورت تایید مشخصات به صرافی که متقاضی انتخاب می کند ارسال خواهد شد. در نهایت با تایید صرافی متقاضی می تواند برای خرید و دریافت ارز به محل صرافی مورد نظر به صورت حضوری مراجعه نماید.

برای دانلود اپلیکیشن سامانه بر خط بازار متشکل ارز ایران بر روی لینک کلیک کنید.

به دلیل چند مرحله ای بودن ثبت درخواست در سامانه بازار متشکل ارز ایران در ادامه مطلب به بررسی مراحل مختلف ثبت درخواست می پردازیم:

ابتدا از طریق نشانی اینترنتی my.ice.ir وارد صفحه اصلی سامانه شده و بر روی گزینه “ورود به سامانه” کلیک نمایید.

وارد شدن به سامانه my.ice.ir

در مرحله جدید باید کد ملی، شماره همراه و کد امنیتی که مشاهده می کنید را در قسمت های مربوطه درج و گزینه “ورود” را انتخاب کنید.

ثبت نام در سامانه بر خط بازار متشکل ارز ایران

سپس کد تاییدی برای شماره تماس شما ارسال می شود که باید آن را در مرحله جدید وارد کرده و بر روی گزینه “تایید” کلیک نمایید.

کد تایید سامانه my.ice.ir

در مرحله جدید از شما خواسته می شود اطلاعات فردی خود را در سامانه وارد کرده، عکس کارت ملی را بارگذاری و گزینه “تایید و ادامه” را انتخاب کنند.

تکمیل اطلاعات فردی در سامانه my.ice.ir

در ادامه مطلب بقیه مراحل پیش رو جهت ثبت درخواست و مراجعه به صرافی برای دریافت ارز را بیان خواهیم کرد:

  • بارگذاری ویدیو از شخص حقیقی متقاضی خرید ارز مسافرتی
  • تایید اطلاعات وارد شده به سامانه توسط متقاضی
  • ثبت درخواست و انتخاب نوع ارز مورد نظر
  • بارگذاری تصویر گذرنامه، ویزا و بلیط
  • بررسی اطلاعات وارد شده و مطابقت آن ها با قوانین بانک مرکزی
  • ارائه فهرست صرافی های نزدیک به فرد متقاضی
  • ارسال اطلاعات متقاضی به صرافی مورد نظر
  • تایید اطلاعات توسط صرافی و ارسال مشخصات صرافی به فرد متقاضی
  • مراجعه حضوری به صرافی مورد نظر

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه باربرگ بر روی لینک کلیک کنید.

دانلود اپلیکیشن سامانه بر خط بازار متشکل ارز ایران my.ice.ir

دانلود برنامه سامانه بر خط بازار متشکل ارز ایران

در زندگی های امروزی و دسترسی اغلب مردم به گوشی های تلفن همراه هوشمند، مردم تمایل دارند از اپلیکیشن های قابل نصب بر روی گوشی های هوشمند تلفن همراه خود برای ورود به سامانه های مختلف استفاده کنند.

در این میان برای دسترسی راحت تر مسافران به سامانه بر خط بازار متشکل ارز ایران و ثبت درخواست خرید ارز، اپلیکیشن این سامانه نیز برای سیستم عامل اندروید طراحی و فعال شده است.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در سامانه یارانه دستمزد بر روی لینک کلیک کنید.

به همین منظور چنانچه قصد دانلود این اپلیکیشن را دارید باید از طریق نشانی اینترنتی my.ice.ir وارد صفحه اصلی سامانه شده و مطابق با تصویر بر روی گزینه “نسخه اندروید” کلیک نمایید.

اپلیکیشن سامانه بر خط بازار متشکل ارز ایران

چگونه می توان به سامانه بر خط بازار متشکل ارز ایران وارد شد؟

برای ورود به این سامانه باید از نشانی اینترنتی my.ice.ir استفاده کنید و مطابق با مراحل گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا برای خرید ارز می توانیم صرافی مورد نظر را خودمان در سایت بازار متشکل ارز ایران انتخاب کنیم؟

بله، این امکان در سامانه مذکور فراهم می باشد.

آیا بارگذاری تصویر بلیط در سایت بازار متشکل ارز ایران برای ثبت درخواست خرید ارز مسافرتی ضروری است؟

بله، یکی از مراحل ثبت درخواست در سامانه مذکور بارگذاری تصویر بلیط می باشد.

آیا برای خرید ارز از طریق سایت بازار متشکل ارز ایران باید حساب کاربری ایجاد کنیم؟

بله، بدون ثبت نام در سامانه و ایجاد حساب کاربری امکان ثبت درخواست خرید ارز مسافرتی وجود نخواهد داشت.

4/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *