سامانه های تحصیلی

ورود به سامانه آزمون دانشگاه فرهنگیان azmoon.cfu.ac.ir

دانشگاه فرهنگیان یکی از دانشگاه های کشور است که در جهت گسترش خدمات غیر حضوری مرتبط با دانشجویان خود اقدامات مهمی از جمله راه اندازی سامانه آزمون دانشگاه فرهنگیان را انجام داده است. به همین منظور دانشجو معلمان می توانند با ورود به این سامانه از امکانات مختلف آن استفاده کنند.

البته لازم به ذکر است به تازگی با درج نشانی اینترنتی این سامانه در مرورگر و جستجوی آن، به صورت خودکار صفحه سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه فرهنگیان نمایش داده می شود که سامانه ای جامع بوده و علاوه بر خدمات سامانه آزمون چند خدمت دیگر را در اختیار دانشجو معلمان قرار می دهد. با توجه به غیر حضوری شدن دانشگاه ها آموزش نحوه ورود به بخش های این سامانه بسیار مهم می باشد، به همین علت ما در این مقاله به بررسی نحوه ورود و استفاده از بخش های سامانه آزمون این دانشگاه می پردازیم.

معرفی سامانه آزمون دانشگاه فرهنگیان

معرفی سامانه آزمون دانشگاه فرهنگیان

همانطور که گفتیم این سامانه در راستای گسترش خدمات غیر حضوری و اینترنتی راه اندازی شده تا از این طریق بسیاری از آزمون های دانشجو معلمان به راحتی و بدون مراجعه به دانشگاه انجام شود. با توجه به غیر حضوری شدن دانشگاه ها این سامانه توانسته کمک به سزایی در رابطه با آزموش اصولی و به موقع دانشجو معلمان داشته باشد.

بهتر است بدانیم به تازگی بعد از درج نشانی اینترنتی سامانه آزمون به صورت خودکار کاربر وارد سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه فرهنگیان می شود. سامانه مدیریت یادگیری جامع تر از سامانه آزمون بوده و علاوه بر امکانات سامانه آزمون، چند خدمت مهم دیگر مانند برگزاری کلاس های آنلاین را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. به همین علت علاوه بر دانشجو معلمان، اساتید دانشگاه فرهنگیان نیز می توانند به این سامانه مراجعه کرده و روند آموزشی دانشجویان را ارتقاء دهند.

برای اطلاع از بخش های مختلف سامانه سوابق تحصیلی بر روی لینک کلیک کنید.

راهنمای ورود به سامانه آزمون دانشگاه فرهنگیان azmoon.cfu.ac.ir

برای ورود به این سامانه باید نشانی اینترنتی azmoon.cfu.ac.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا از این طریق صفحه اصلی سایت مطابق با تصویر زیر برای شما نمایش داده شود، سپس از سمت چپ صفحه گزینه “ورود” را انتخاب کنید.

ورود به سامانه آزمون دانشگاه فرهنگیان

حال صفحه جدیدی برای شما نمایش داده می شود که باید شهر محل تحصیل، نام کاربری و رمز عبور خود را در قسمت های مربوطه درج نمایید. لازم به ذکر است نام کاربری دانشجویان مطابق با شماره دانشجویی و رمز عبور همان کد ملی می باشد. برای اساتید دانشگاه فرهنگیان نیز نام کاربری و رمز عبور همان کد استادی است.

نام کاربری سامانه آزمون دانشگاه فرهنگیان

سایر امکانات سامانه آزمون دانشگاه فرهنگیان

امکانات سامانه آزمون دانشگاه فرهنگیان

همانطور که گفتیم سامانه آزمون این دانشگاه امکانات مختلفی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد، حال که این سامانه جزیی از سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه فرهنگیان نیز می باشد، بنابراین امکانات بیشتری در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت. از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برگزاری آزمون های غیر حضوری درسی
  • برگزاری آزمون های اصلی دانشجو معلمان و مهارت آموزان
  • برگزاری آزمون های جبرانی
  • در اختیار قرار دادن محتوی آموزشی به دانشجو معلمان
  • قابل مشاهده بودن برنامه امتحانی
  • برگزاری آزمون اصلح
  • تشکیل کلاس های مجازی و غیر حضوری

برای اطلاع از نحوه ورود به سایت گلستان پیام نور بر روی لینک کلیک کنید.

آیا برای ورود به سامانه آزمون دانشگاه فرهنگیان رمز عبور لازم است؟

بله، شناسه کاربری مطابق با شماره دانشجویی و رمز عبور هماند کدملی می باشد.

آیا اساتید دانشگاه فرهنگیان نیز می توانند به سامانه آزمون این دانشگاه وارد شوند؟

بله، این امکان برای اساتید دانشگاه فرهنگیان نیز فراهم می باشد.

آیا در سامانه آزمون دانشگاه فرهنگیان کلاس مجازی نیز تشکیل می شود؟

بله، به دلیل اینکه سامانه آزمون در حال حاضر جزیی از سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه فرهنگیان است، امکان تشکیل کلاس مجازی نیز وجود دارد.

چگونه می توان به سامانه آزمون دانشگاه فرهنگیان وارد شد؟

از طریق درج نشانی اینترنتی azmoon.cfu.ac.ir در مرورگر و جستجوی آن می توانید وارد سامانه آزمون دانشگاه فرهنگیان شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *