سامانه های اجتماعی

سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان

افرادی که به دنبال دریافت حکم حقوق بازنشستگی خود هستند می توانند با مراجعه به سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری آن را به صورت آنلاین دریافت کنند. بازنشستگان تامین اجتماعی و بازنشستگان کشوری می توانند با مراجعه به این سامانه، حکم حقوقی خود را دریافت نمایند. در این سایت، اطلاعات دقیقی در مورد آخرین احکام جدید بازنشستگان کشوری منتشر شده است که می توانید از آن ها مطلع شوید؛ زیرا همان گونه که می دانید حکم حقوقی یکی از مهم ترین احکام بازنشستگان و کارمندان سازمان ها و ارگان های مختلف کشور است.

در حال حاضر کلیه کارمندان و بازنشستگان به صورت غیر حضوری می توانند به سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری مراجعه کنند. در این سامانه علاوه بر مشاهده حکم حقوقی خود، می توانید فیش حقوقی را نیز دریافت کنید.

معرفی سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری

افرادی که بازنشسته هستند یا می خواهند به زودی بازنشسته شوند معمولا به دنبال دریافت حکم حقوقی خود هستند؛ زیرا اطلاعات دقیقی در مورد واریز حقوق، میزان واریزی حقوق، میزان افزایش یا کاهش حقوق و غیره در حکم حقوقی بازنشستگان وجود دارد؛ بنابراین بسیار مهم است که این افراد در مورد آن اطلاعات دقیقی داشته باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد صندوق بازنشستگی کشوری کلیک کنید.

خوشبختانه در حال حاضر در سایت دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری امکان مشاهده و دریافت آنلاین حکم حقوقی فراهم شده است و می توانید با ورود به سامانه مذکور، از حکم حقوقی خود مطلع شوید. سایت نامبرده تحت نظر سایت صندوق بازنشستگی کشور به نشانی اینترنتی cspf.ir قرار دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه پیگیری مرسوله پستی مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید.

با راه اندازی سایت دریافت حکم حقوق بازنشستگان دیگر نیازی به مراجعه حضوری جهت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان و مستمری بگیران کشور وجود ندارد. حال در ادامه برای آشنایی بیشتر این افراد نحوه ورود به سامانه را بیان می کنیم.

نحوه ورود به سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری

اگر قصد دریافت حکم حقوقی بازنشستگان کشوری را دارید باید به سایت cspf.ir مراجعه کنید و از طریق درگاه خدمات الکترونیک به قسمت مربوط به دریافت حکم حقوقی بازنشستگان وارد شوید.

خوشبختانه در حال حاضر برای دریافت حکم حقوقی نیازی به ثبت نام در سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری ندارید؛ بلکه باید اطلاعات پیش فرضی خود را درج کنید تا وارد سایت شوید. سپس در آن جا حکم حقوقی خود را دریافت کنید. در ادامه برای راهنمایی بیشتر شما، نحوه ورود به سایت مذکور را بیان می کنیم:

جهت ورود به سامانه پذیرش ۲۴ خدمات پزشکی کلیک کنید.

• عبارت «سایت صندوق بازنشستگی» یا نشانی اینترنتی cspf.ir را در مرورگر گوشی یا لپ تاپ خود جستجو کنید؛ سپس روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنید.

ورود به سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری


• در صفحه اصلی سایت، روی گزینه «درگاه خدمات الکترونیکی» کلیک کنید.

ورود به سامانه cspf.ir

• در صفحه جدیدی که برای شما باز می شود روی گزینه «خدمات حقوق» در بالای صفحه سایت کلیک نمایید.

خدمات حقوق

• در صورتی که قصد دریافت حکم حقوقی بازنشستگی را دارید بر روی عبارت «دریافت حکم حقوق» کلیک کنید.

جهت اطلاع از سامانه جامع خدمات اشتغال کشور یا همان سامانه سامکا کلیک کنید.

دریافت حکم حقوق

• جهت ورود به پورتال شخصی خود در سامانه، اطلاعات خواسته شده را در پنجره جدید درج نمایید. این اطلاعات شماره دفتر کل، کد ملی و شماره حساب هستند. سپس روی گزینه «ورود» کلیک کنید.

راهنمای ورود به سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری


• بعد از انجام مراحل بالا شما به راحتی وارد پورتال شخصی خود در سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگی خواهید شد که در آن جا می توانید حکم حقوقی خود را مشاهده و دریافت کنید.

احکام جدید بازنشستگان کشوری 1401

معمولا احکام جدید بازنشستگان کشور با شروع سال جدید در سایت دریافت حکم حقوق بازنشستگی قرار می گیرد؛ بنابراین اگر به دنبال دریافت احکام جدید بازنشستگان کشوری 1401 هستید می توانید بعد از شروع سال 1401 آن را در سامانه cspf.ir مشاهده کنید. در واقع شما طبق اطلاعیه های منتشر شده باید برای دریافت احکام جدید بازنشستگان کشوری 1401 حتما به سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری مراجعه کنید و در آن جا حکم خود را مشاهده کنید.

برای ورود به سامانه سامح وزارت بهداشت کلیک کنید.

حال با توجه به اطلاعیه های منتشر شده، شما به عنوان یک فرد بازنشسته یا مستمری بگیر سال 1401 نسبت به سال قبل به طور میانگین 90 درصد افزایش حقوق خواهید داشت. باید دقت کنید که درصد افزایش حقوق شما در سامانه cspf.ir به صورت میانگین است؛ بنابراین ممکن است این رقم برای شما بیشتر یا کمتر باشد.

حال اگر به دنبال دریافت احکام جدید بازنشستگان کشوری 1401 هستید باید به پورتال خود مراجعه کنید و در آن جا درصد افزایش حقوق خود را به صورت دقیق مشاهده کنید. لازم به ذکر است کلیه بازنشستگان و مستمری بگیرانی که حکم جدید آن ها در سامانه منتشر شده است از فروردین 1401 طبق احکام جدید حقوق آن ها واریز می شود.

دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری 1401

همان طور که بیان شد در ابتدای سال 1401 احکام جدید حقوقی بازنشستگان کشوری در سامانه cspf.ir منتشر می شود. طبق گزارشات اعلام شده در سال 1401 حقوق بسیاری از بازنشستگان کشور به صورت میانگین 90 درصد افزایش یافته است.

جهت اطلاع از سامانه دفاتر خدمات سلامت و کار با پنل کاربری آن کلیک کنید.

حال با توجه به این که دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری 1401 برای شما ضروری است. لذا باید با مراحل دریافت آن آشنایی داشته باشید. همان گونه که بیان شد در حال حاضر هیچ ضرورتی برای مراجعه حضوری شما جهت دریافت حکم جدید حقوق بازنشستگی 1401 وجود ندارد. بلکه با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگان کشوری می توانید از آن مطلع شوند.

جهت ورود به سامانه ارمغان بهزیستی کلیک کنید.

حال اگر به دنبال دریافت فیش حقوقی خود در سایت دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری هستید می توانید طبق مراحل گفته شده در بالا اقدام کنید. برای دریافت حکم حقوق بازنشستگی 1401 نیازی به ثبت نام در سامانه cspf.ir ندارید. بلکه تنها با وارد کردن کد ملی، شماره حساب و شماره دفتر کل بازنشستگان خود می توانید وارد سایت مذکور شوید؛ سپس طبق مراحل ذکر شده در بالا فیش حقوقی خود را دریافت کنید.

سوالات متداول

هدف از راه اندازی سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری چیست؟

این سامانه با هدف ارائه خدمات آنلاین به بازنشستگان و مستمری بگیران کشور راه اندازی شده است. به طوری که در آن می توانید اطلاعات جدید حکم حقوق، فیش حقوقی، افزایش یا کاهش حقوق و غیره را دریافت کنید.

برای دریافت حکم حقوق در سایت دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟

افرادی که قصد دریافت حکم حقوق بازنشستگی را دارند باید با درج کد ملی، شماره حساب و شماره دفتر کل خود، وارد سایت مذکور شوند.

آدرس اینترنتی سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری کدام است؟

کلیه بازنشستگان و مستمری بگیران برای ورود به سایت دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری می توانند به آدرس اینترنتی cspf.ir مراجعه کنند.

4/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *