سامانه های مالی و سرمایه

حساب وکالتی بانک پاسارگاد

یکی از خدمات آنلاین پرکاربرد این روزها؛ افتتاح حساب وکالتی بانک پاسارگاد است. بانک پاسارگاد در راستای افزایش خدمت رسانی به مشتریان خود امکان وکالتی کردن حساب ها را برای خرید از بورس کالا فراهم کرده است. کسانی که قصد خرید از بورس کالا مانند خودروهای داخلی یا وارداتی دارند باید یک حساب وکالتی نیز داشته باشند. حساب های وکالتی از تبدیل حساب هایی که نزد بانک های مختلف مانند بانک پاسارگاد دارید، ایجاد می شوند. با توجه به لزوم داشتن حساب وکالتی برای خرید از بورس کالا، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف حساب وکالتی بانک پاسارگاد بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

آشنایی با حساب وکالتی بانک پاسارگاد

این روزها شاهد رشد و افزایش بی رویه قیمت خودرو هستیم. دولت برای ثبات قیمت خودرو و جلوگیری از رشد بی رویه آن اقدام به فروش خودرو از طریق بورس کالا کرده است. خرید خودرو از بورس کالا تنها خدمت این بازار نبوده و محصولات دیگری نیز معامله می شوند. نکته مهمی که در این مورد وجود دارد فراهم کردن شرایط برای خرید محصولات از بورس کالاست. کسانی که قصد انجام معامله در این بازار را دارند ابتدا باید مراحل ثبت نام در سامانه سجام، احراز هویت و ثبت نام در یکی از کارگزاری های کشور را انجام دهند و یک کد بورسی یا همان کد معاملاتی دریافت کنند.

سپس نسبت به افتتاح حساب وکالتی بانک پاسارگاد اقدام کرده و با درج شماره حساب در سامانه ایبیگو یا همان سامانه کد بورس کالا، کد معاملاتی بورس کالا را دریافت کنند. فراموش نکنید برای انجام معامله در بورس کالا طی کردن تمامی این مراحل ضروری بوده و بدون حساب وکالتی امکان انجام معامله وجود ندارد. منظور از حساب وکالتی؛ حسابی است که دارنده آن به کارگزار خود وکالت می دهد تا مبلغ خرید محصول مانند خودرو را در حساب او مسدود کند. بعد از انجام معامله مبلغ مسدود شده را برداشت کرده یا در صورت عدم انجام معامله مبلغ آزاد شود.

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات بانک مرکزی بر روی لینک کلیک کنید.

ورود به حساب وکالتی بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد یکی از بانک های خصوصی کشور است که خدمات غیر حضوری بسیار زیادی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. به این ترتیب میزان مراجعات حضوری کاهش یافته و امورات بانکی مورد نیاز مردم در مدت زمان کمتری انجام می شوند. در این میان با توجه به استقبال و تقاضای مردم برای استفاده از خدمات حساب وکالتی بانک پاسارگاد، این بانک امکان ورود غیر حضوری به این حساب ها را نیز فراهم کرده است.

برای اطلاع از نحوه ورود و ثبت نام در اینترنت بانک پاسارگاد، بر روی لینک کلیک کنید.

چنانچه شما هم قبلا حساب بانک پاسارگاد خود را وکالتی کرده اید، الان برای ورود به این حساب باید نشانی اینترنتی vbank.bpi.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی سامانه بانکداری مجازی برای شما نمایش داده شود. سپس از میان گزینه های موجود بر روی گزینه دلخواه اعم از ثبت نام خودروهای وارداتی، ثبت نام ایران خودرو یا ثبت نام سایپا و پارس خودرو کلیک نمایید.

ورود به حساب وکالتی بانک پاسارگاد

برای اطلاع از نحوه پیگیری سهام عدالت بر روی لینک کلیک کنید.

افتتاح حساب وکالتی بانک پاسارگاد به صورت آنلاین

بانک پاسارگاد شرایطی را فراهم کرده تا مشتریان این بانک به صورت غیر حضوری حساب خود را برای خرید خودرو از بورس کالا، وکالتی کنند. داشتن حساب وکالتی برای انجام معامله در بورس کالا ضروری است. به همین علت چنانچه قصد افتتاح حساب وکالتی به صورت آنلاین دارید باید مطابق با مرحله گفته شده در قسمت قبلی همین مقاله به صفحه اصلی بانکداری مجازی پاسارگاد وارد شوید. سپس گزینه شرکت خودروسازی مورد نظر را انتخاب کنید. ما برای مثال گزینه “ثبت نام خودرو وارداتی” را انتخاب می کنیم.

افتتاح حساب وکالتی بانک پاسارگاد

در مرحله جدید باید از منو سمت راست صفحه ابتدا بر روی گزینه “ثبت نام خودرو” و سپس گزینه “ثبت نام خودرو وارداتی” کلیک نمایید.

برای اطلاع از نحوه افتتاح حساب بانک پاسارگاد به صورت غیر حضوری، بر روی لینک کلیک کنید.

مراحل افتتاح حساب وکالتی بانک پاسارگاد

بعد از انجام مراحل قبلی حال از شما خواسته می شود سطح امنیت احراز هویت را افزایش دهید.

نحوه افتتاح حساب وکالتی بانک پاسارگاد

سپس باید کد ملی، شماره موبایل و عبارت امنیتی را در قسمت های مربوطه درج کرده و گزینه “ورود” را انتخاب کنید.

برای اطلاع از نحوه ورود به کارگزاری بانک ملی بر روی لینک کلیک کنید.

ایجاد حساب وکالتی بانک پاسارگاد
با توجه به چند مرحله ای بودن افتتاح حساب های وکالتی بانک پاسارگاد و لزوم انجام این کار برای شرکت در معاملات بورس کالا، می توانید با کارشناسان سامانه رسمی به شماره 9099075308 تماس حاصل فرمایید.

فرم حساب وکالتی بانک پاسارگاد

در کنار معاملاتی که در بازار بورس و اوراق بهادار، فرابورس و بورس انرژی انجام می شود، بورس کالا نیز به میدان آمده تا کمکی به ثبات قیمت کالاها و در عین حال تامین به موقع محصولات مورد نیاز مردم کند. برای انجام معامله در بورس کالا مانند خرید خودروهای داخلی یا وارداتی ابتدا باید مراحل ثبت نام در سامانه سجام، احراز هویت و ثبت نام در یکی از کارگزاری های کشور را انجام دهید تا کد بورسی برای شما صادر شود.

پس از آن باید مراحل وکالتی کردن حساب بانکی خود را انجام داده و در سامانه ایبیگو نیز ثبت نام کنید تا کد معاملاتی بورس کالا برای شما صادر شود. در میان مراحل ثبت نام در سامانه ایبیگو مرحله ای برای دریافت فرم وکالتی کردن حساب های بانکی وجود دارد که باید بعد از انجام مراحل افتتاح حساب، شماره حساب خود را در آن وارد کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با کارشناسان سامانه رسمی تماس حاصل فرمایید.

برای اطلاع از خدمات سامانه فیروزه بانک ملی بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توانیم حساب وکالتی بانک پاسارگاد را افتتاح کنیم؟

برای افتتاح این حساب باید به سامانه بانکداری مجازی وارد شوید و مطابق با توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا امکان وکالتی کردن حساب بانک پاسارگاد وجود دارد؟

بله، این امکان در حال حاضر فراهم است.

آیا برای افتتاح حساب های وکالتی بانک پاسارگاد باید نزد این بانک نوع دیگری از حساب را نیز داشته باشیم؟

بله، باید از قبل مشتری بانک پاسارگاد باشید.

آیا بدون حساب وکالتی می توانیم از بورس کالا خرید کنیم؟

خیر، چنین امکانی برای معامله در بورس کالا وجود ندارد.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *