سامانه های مالی و سرمایه

اینترنت بانک کارآفرین

در حال حاضر امکان انجام غیر حضوری اکثر امورات بانکی از طریق اینترنت بانک کارآفرین برای مشتریان این بانک فراهم شده است. یکی از اقدامات مهم بانک های کشور راه اندازی سایت اینترنت بانک و فراهم کردن امکان انجام غیر حضوری امورات بانکی است. بانک کارآفرین نیز به عنوان یکی از بانک های خصوصی کشور تا حد امکان اکثر امورات کاربردی و مورد نیاز مشتریان خود را در قالب اینترنت بانک در اختیار آنان قرار داده است.

بنابراین افرادی که قصد استفاده از خدمات غیر حضوری همچون انتقال وجه، پرداخت قبوض، خدمات چک های صیادی بانک کارآفرین و… را داشته باشند باید در این بانک افتتاح حساب کرده و اینترنت بانک خود را فعال کنند. به دلیل گسترده و کارآمد بودن امکانات سایت اینترنت بانک مذکور، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف اینترنت بانک کارآفرین بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

نحوه ورود به اینترنت بانک کارآفرین e.karafarinbank.ir

ورود به اینترنت بانک کارآفرین

قبل از بررسی نحوه ورود به سایت اینترنت بانک مذکور بهتر است درمورد بانک کارآفرین اطلاعاتی را کسب کنیم. در حال حاضر بانک کارآفرین یکی از بانک های خصوصی و موفق کشور است که سهام آن در بازار بورس و اوراق بهادار مورد معامله قرار می گیرد.

بانک کارآفرین در سال 78 به عنوان یک شرکت اعتباری غیر بانکی به نام شرکت کارآفرینان فعالیت خود را آغاز کرده و سپس در سال 79 با کسب مجوزهای مربوطه به عنوان بانک خصوصی کارآفرین حوزه فعالیت خود را گسترده تر کرده است. در حال حاضر تمامی امورات بانکی که سایر بانک های خصوصی و دولتی کشور ارائه می دهند توسط بانک کارآفرین نیز در اختیار مشتریان این بانک قرار می گیرد.

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه بام بانک ملی بر روی لینک کلیک کنید.

یکی از جدیدترین اقدامات بانک مذکور راه اندازی سایت اینترنت بانک کارآفرین است، مشتریان این بانک می توانند با مراجعه به سایت اینترنت بانک اکثر امورات مورد نیاز خود همچون پرداخت قبوض، مسدود کردن کارت بانکی، خرید شارژ سیم کارت، انتقال وجه و… را در کمترین زمان ممکن به انجام برسانند. توجه داشته باشید مشتریان بانک کارآفرین برای ورود به اینترنت بانک به نام کاربری و رمز عبور نیاز دارند، این دو مورد نیز با مراجعه حضوری مشتریان به شعب بانک کارآفرین قابل دریافت هستند.

برای اطلاع از خدمات اینترنت بانک صنعت و معدن بر روی لینک کلیک کنید.

بنابراین چنانچه ثبت نام خود را به صورت حضوری انجام داده و نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک کارآفرین را دریافت کرده اید، برای ورود به این سایت باید نشانی اینترنتی e.karafarinbank.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید. بعد از جستجو نشانی اینترنتی مذکور صفحه اصلی سایت اینترنت بانک مطابق با تصویر زیر برای شما نمایش داده می شود، حال باید نام کاربری و رمز عبور خود را در قسمت های مربوطه درج و بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

نحوه وارد شدن به اینترنت بانک کارآفرین

سایر امکانات اینترنت بانک کارآفرین e.karafarinbank.ir

امکانات اینترنت بانک کارآفرین

بانک کارآفرین به عنوان یکی از بانک های خصوصی کشور در راستای کاهش مراجعات حضوری، جلوگیری از ازدحام جمعیت و در نهایت افزایش میزان رضایت و رفاه مشتریان خود اقدام به راه اندازی سایت اینترنت بانک کارآفرین کرده است. ورود و دسترسی به خدمات ارائه شده در اینترنت بانک مختص مشتریان بانک کارآفرین بوده و افرادی که حسابی در این بانک ندارند امکان استفاده از خدمات اینترنت بانک را نخواهند داشت.

برای اطلاع از امکانات اینترنت بانک مسکن بر روی لینک کلیک کنید.

در قسمت قبلی همین مقاله به تعدادی از امکانات اینترنت بانک متعلق به بانک کارآفرین اشاره کردیم، حال قصد داریم به بررسی تعداد بیشتری از خدمات سایت مذکور بپردازیم:

انتقال وجه به روش کارت به کارت

یکی از خدمات اینترنت بانک کارآفرین فراهم کردن امکان انتقال وجه با روش کارت به کارت است. این خدمت یکی از کاربردی ترین امکانات اینترنت بانک بوده و مشتریان بانک کارآفرین چندین بار در طول ماه از آن استفاده می کنند.

انتقال وجه به روش پایا و ساتنا

چنانچه قصد انتقال وجه بیشتر از سقف تراکنش کارت به کارت را دارید، این امکان برای شما به عنوان مشتری بانک کارآفرین فراهم شده تا از انتقال وجه پایا و ساتنا برای انجام امورات مورد نظر خود استفاده کنید.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در اینترنت بانک سامان بر روی لینک کلیک کنید.

مسدود کردن کارت بانکی

گاهی اوقات بنا به دلایل مختلفی همچون سرقت و یا مفقود شدن کارت بانکی، باید نسبت به مسدود کردن آن و جلوگیری از سوء استفاده های مالی اقدام کنید. در اینترنت بانک کارآفرین امکان مسدود کردن کارت بانکی به صورت غیر حضوری فراهم شده است.

خدمات چک های صیادی

براساس قوانین بانک مرکزی اطلاعات تمامی چک های صیادی به هنگام صدور، دریافت و انتقال باید در سامانه پیچک یا همان سامانه صیاد به ثبت برسند. مشتریان بانک کارآفرین می توانند با ورود به اینترنت بانک از خدمات مربوط به چک های صیادی استفاده کنند.

برای اطلاع از بخش های سایت بانک سینا بر روی لینک کلیک کنید.

پرداخت قبوض و خرید شارژ سیم کارت

یکی دیگر از خدمات اینترنت بانک مذکور، امکان پرداخت قبوض و همچنین خرید شارژ سیم کارت انواع اپراتورهای تلفن همراه کشور می باشد.

دریافت گزارش تراکنش و موجودی حساب

چنانچه قصد اطلاع از تاریخچه و گزارش تراکنش های حساب بانکی کارآفرین و همچنین مشاهده موجودی حساب را دارید، این امکان در اینترنت بانک متعلق به بانک کارآفرین برای شما فراهم شده است.

برای اطلاع از امکانات سایت بانک دی بر روی لینک کلیک کنید.

مدیریت سپرده

بانک کارآفرین امکانی را فراهم کرده تا مشتریان این بانک بدون نیاز به مراجعات حضوری، بلکه از طریق اینترنت بانک نسبت به مدیریت سپرده ها اقدام کنند.

چگونه می توان به اینترنت بانک کارآفرین وارد شد؟

برای ورود به سایت مذکور باید از نشانی اینترنتی e.karafarinbank.ir استفاده کنید و مطابق با توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا برای استفاده از خدمات اینترنت بانک متعلق به بانک کارآفرین به ثبت نام نیاز داریم؟

بله، مشتریان بانک کارآفرین برای استفاده از خدمات اینترنت بانک باید به صورت حضوری به یکی از شعب این بانک مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

آیا می توان به صورت غیر حضوری کارت بانک کارآفرین را مسدود کنیم؟

بله، این امکان در اینترنت بانک برای مشتریان بانک کارآفرین فراهم شده است.

آیا در اینترنت بانک کارآفرین خدمات چک های صیادی نیز ارائه می شوند؟

بله، یکی از امکانات مهم اینترنت بانک، بخش خدمات چک های صیادی بانک کارآفرین است.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *