سامانه های مالی و سرمایه

اینترنت بانک پست بانک ib.postbank.ir

ارائه خدمات گسترده و متنوع غیر حضوری از طریق اینترنت بانک پست بانک سبب سرعت بخشیدن به روند انجام امورات بانکی مشتریان پست بانک ایران شده است. سایت اینترنت بانک یا در واقع بخش بانکداری الکترونیک پست بانک ایران با کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شعب این بانک سبب افزایش میزان رضایت دارندگان حساب بانکی پست بانک شده است.

در حال حاضر خدمات و امکانات متنوع و کارآمدی از طریق ورود مشتریان به سایت اینترنت بانک متعلق به پست بانک قابل دریافت هستند. به دلیل گسترده و کارآمد بودن امکانات اینترنت بانک مذکور، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف اینترنت بانک متعلق به پست بانک بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

ورود به سایت اینترنت بانک پست بانک

ورود به سایت اینترنت بانک پست بانک

پست بانک ایران به عنوان یکی از گسترده ترین بانک های کشور در حال حاضر دارای 6500 شعبه و باجه شهری و روستایی می باشد که دسترسی تمامی مردم به خدمات بانکی را تسهیل بخشیده است.

پست بانک ایران در کنار سایر خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهد اقدام به راه اندازی سایت اینترنت بانک پست بانک کرده تا از این طریق میزان مراجعات حضوری مشتریان به شعب این بانک کاهش یابد.

برای اطلاع از نحوه ثبت چک در سامانه صیاد پست بانک، بر روی لینک کلیک کنید.

در اینترنت بانک مذکور امکانات گسترده ای از قبیل فعال سازی رمز دوم پویا، خدمات چک های صیادی، پرداخت اقساط، انتقال وجه و… در اختیار مشتریان پست بانک قرار گرفته اند.

باتوجه به توضیحات گفته شده مشتریان پست بانک برای انجام اکثر امورات بانکی از طریق فعال سازی اینترنت بانک خود نیازی به مراجعات حضوری نخواهند داشت. البته برای ثبت نام و فعال سازی اینترنت بانک باید به صورت حضوری به یکی از شعب پست بانک مراجعه کرده و درخواست خود را تحویل دهید.

برای اطلاع از خدمات اینترنت بانک صنعت و معدن بر روی لینک کلیک کنید.

در همین راستا چنانچه نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک خود را در اختیار دارید برای ورود به این سایت باید نشانی اینترنتی ib.postbank.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی اینترنت بانک برای شما نمایش داده شود، سپس مطابق با تصویر زیر نام کاربری و رمز عبور را در قسمت های مربوطه درج و بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

نحوه ورود به اینترنت بانک پست بانک

برای اطلاع از امکانات اینترنت بانک مسکن بر روی لینک کلیک کنید.

ثبت نام اینترنت بانک پست بانک ib.postbank.ir

باتوجه به گسترش ارائه و استفاده از خدمات غیر حضوری در کشور، تمامی بانک ها نیز اقدام به راه اندازی سایت ها و سامانه های اینترنتی کرده اند. یکی از خدمات آنلاین بانک ها، بخش بانکداری اینترنتی یا همان اینترنت بانک می باشد، پست بانک ایران نیز از این مورد مستثنی نشده و با طراحی و فعال سازی اینترنت بانک پست بانک اکثر امورات بانکی مورد نیاز مشتریان خود را به صورت غیر حضوری ارائه داده است.

همانطور که گفتیم برای ورود به اینترنت بانک ابتدا باید به یکی از شعب پست بانک ایران مراجعه کرده و درخواست کتبی خود را به شعبه تحویل دهید. توجه داشته باشید که مراجعه حضوری به شعب پست بانک جهت ثبت نام در اینترنت بانک فقط یکبار انجام شده و نیازی به مراجعه مجدد ندارید.

برای اطلاع از خدمات اینترنت بانک سامان بر روی لینک کلیک کنید.

فعال سازی اینترنت بانک پست بانک

یکی از خدمات کاربردی که از جانب پست بانک ایران به مشتریان این بانک ارائه شده و انجام امورات بانکی را برای افراد راحت تر کرده است، بخش اینترنت بانک می باشد. در حال حاضر عموم مردم می توانند از امکانات این سایت استفاده کنند به شرط اینکه نسبت به افتتاح حساب در پست بانک ایران اقدام نمایند.

در قسمت های قبلی همین مقاله بیان کردیم که مشتریان پست بانک برای ورود به اینترنت بانک باید نام کاربری و رمز عبور داشته باشند، بهتر است بدانیم فعال سازی اینترنت بانک مذکور و دریافت نام کاربری و رمز عبور از طریق مراجعه حضوری به شعب پست بانک قابل انجام می باشند.

برای اطلاع از بخش های سایت بانک سینا بر روی لینک کلیک کنید.

درواقع مشتریان این بانک با یکبار مراجعه حضوری می توانند ثبت نام، فعال سازی و دریافت نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک را انجام داده و پس از آن اکثر امورات بانکی مورد نیاز خود را به صورت غیر حضوری به انجام برسانند.

دانلود اینترنت بانک پست بانک ib.postbank.ir

با گسترش چشمگیر استفاده از وسایل الکترونیکی همچون گوشی های تلفن همراه هوشمند، طراحی و فعال سازی برنامه ها و اپلیکیشن های قابل نصب بر روی چنین وسایلی نیز گسترش یافته و دسترسی به خدمات غیر حضوری مختلف راحت تر شده است. به همین دلیل اکثر مردم تمایل دارند به جای استفاده از نسخه تحت وب سامانه ها و سایت ها، از اپلیکیشن و برنامه قابل نصب استفاده کنند.

همانطور که گفتیم پست بانک ایران اکثر خدمات خود را از طریق اینترنت بانک پست بانک در اختیار مشتریان قرار داده است، همچنین برای افزایش رفاه و رضایت مشتریان برنامه همراه بانک را نیز فعال کرده تا از این طریق خدمات اینترنت بانک با ورود به همراه بانک نیز در دسترس باشند.

برای اطلاع از امکانات سایت بانک دی بر روی لینک کلیک کنید.

بنابراین برای استفاده از امکانات اینترنت بانک از طریق اپلیکیشن باید فایل همراه بانک پست بانک را دریافت و نصب کنید. به همین منظور می توانید از طریق نشانی اینترنتی postbank.ir وارد صفحه اصلی سایت پست بانک ایران شده و مطابق با تصویر زیر از کادر بالایی صفحه بر روی گزینه “همراه بانک” کلیک نمایید.

اپلیکیشن اینترنت بانک پست بانک

با ورود به مرحله جدید می توانید متناسب با سیستم عامل گوشی تلفن همراه هوشمند خود، نسخه همراه بانک پست بانک را دریافت کنید.

دانلود اینترنت بانک پست بانک

برای دریافت فایل برنامه اینترنت بانک پست بانک بر روی لینک کلیک کنید.

خدمات اینترنت بانک پست بانک

در قسمت های قبلی همین مقاله به برخی از امکانات ارائه شده در سایت اینترنت بانک متعلق به پست بانک اشاره کردیم، همچنین نحوه ثبت نام، فعال سازی و ورود به اینترنت بانک را نیز توضیح دادیم. حال باتوجه به گسترده بودن امکانات اینترنت بانک قصد داریم در ادامه مطلب به تعداد بیشتری از امکانات و خدمات این سایت اشاره کنیم:

  • انتقال وجه به روش کارت به کارت
  • انتقال وجه پایا دسته ای و بین بانکی
  • برداشت وجه بدون کارت
  • خدمات چک های صیادی
  • مدیریت تسهیلات و پرداخت اقساط
  • فعال سازی دریافت رمز دوم پویا
  • پرداخت قبوض و خرید شارژ سیم کارت انواع اپراتورها
  • اطلاع از لیست سپرده
  • مدیریت کارت شامل انسداد، موجودی و…
  • گزارش گیری شامل تاریخچه عملیات، ارائه رسید مجدد و…

برای اطلاع از خدمات اینترنت بانک دی بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توان به سایت اینترنت بانک پست بانک وارد شد؟

برای ورود به سایت مذکور باید از نشانی اینترنتی ib.postbank.ir استفاده کنید و مطابق با توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا می توان به صورت غیر حضوری در اینترنت بانک متعلق به پست بانک ایران ثبت نام کرد؟

خیر، ثبت نام در اینترنت بانک مذکور به صورت حضوری و از طریق مراجعه به شعب پست بانک انجام می شود.

آیا امکان مسدود کردن کارت بانکی پست بانک از طریق اینترنت بانک وجود دارد؟

بله، مشتریان پست بانک می توانند با ورود به اینترنت بانک نسبت به مسدود کردن کارت بانکی خود اقدام کنند.

آیا برای ورود به اینترنت بانک متعلق به پست بانک باید رمز عبور داشته باشیم؟

بله، دریافت نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک ضروری بوده و با مراجعه حضوری به شعب پست بانک انجام می شود.

3.8/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *