سامانه های مالی و سرمایه

اینترنت بانک ملی ssohaj.bmi.ir

دریافت و استفاده از خدمات غیر حضوری بانکی از طریق مراجعه به اینترنت بانک ملی، برای مشتریان این بانک امکان پذیر شده است. بانک ملی در کنار سایر سایت ها، سامانه ها و برنامه های آنلاین خود، اینترنت بانک را نیز راه اندازی کرده تا مشتریان این بانک بتوانند به صورت غیر حضوری بسیاری از امورات بانکی مورد نظر خود را به انجام برسانند. خدماتی همچون پرداخت قبوض، اعلام موجودی، دریافت تراکنش های مالی، مدیریت چک های صیادی و… از طریق ورود به اینترنت بانک برای مشتریان بانک ملی قابل انجام هستند.

توجه داشته باشید استفاده از خدمات نامبرده مختص مشتریانی از بانک ملی است که نسبت به ثبت نام در سایت خدمات اینترنتی یا همان اینترنت بانک اقدام کنند. با توجه به اهمیت گسترش استفاده از خدمات غیر حضوری، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف اینترنت بانک ملی بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

آشنایی با اینترنت بانک ملی

آشنایی با اینترنت بانک ملی

بانکی ملی یکی از قدیمی ترین بانک های کشور است که با تاسیس شعب مختلف در سراسر کشور، امکان دریافت خدمات بانکی را برای مشتریان فراهم کرده است. بانک ملی همانند سایر بانک های کشور تمامی خدمات تعیین شده حوزه بانکداری را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. همچنین به منظور ارائه خدمات غیر حضوری، کاهش میزان مراجعه به شعب بانک و به طور کلی افزایش رفاه و رضایت مشتریان خود، سامانه اینترنت بانک را راه اندازی کرده است.

در حال حاضر اغلب امورات بانکی مورد نظر مشتریان بانک ملی از قبیل پرداخت اقساط، خرید شارژ سیم کارت، اعلام موجودی، انتقال وجه، مدیریت چک های صیادی و… از طریق اینترنت بانک ملی به صورت غیر حضوری قابل انجام هستند.

برای اطلاع از نحوه ورود و ثبت نام در سامانه بام بانک ملی بر روی لینک کلیک کنید.

نحوه ورود به اینترنت بانک ملی ssohaj.bmi.ir

افرادی که قصد استفاده از خدمات اینترنتی و غیر حضوری بانک ملی را دارند ابتدا باید نسبت به افتتاح حساب در یکی از شعب این بانک اقدام کرده و سپس با طی کردن مراحل ثبت نام در اینترنت بانک از خدمات غیر حضوری بانک ملی استفاده کنند. در همین راستا چنانچه جزء مشتریان بانک ملی هستید و اینترنت بانک خود را نیز فعال کرده اید، حال برای ورود به این سامانه باید نشانی اینترنتی ssohaj.bmi.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی سایت برای شما نمایش داده شود، سپس شناسه کاربری و رمز عبور خود را در قسمت های مربوطه درج کرده و بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

ورود به اینترنت بانک ملی

برای اطلاع از نحوه ورود به اینترنت بانک رسالت بر روی لینک کلیک کنید.

راهنمای ثبت نام در اینترنت بانک ملی ssohaj.bmi.ir

ثبت نام مشتریان بانک ملی در سامانه اینترنت بانک طی دو مرحله غیر حضوری و حضوری انجام می شود. برای شروع ثبت نام ابتدا باید به صفحه اصلی سایت اینترنت بانک ملی مراجعه کرده و مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “ثبت نام در سامانه خدمات اینترنتی بانک ملی ایران” کلیک نمایید.

ثبت نام در اینترنت بانک ملی

در مرحله جدید باید یک فرم که شامل مشخصات فردی، شماره موبایل، آدرس ایمیل و در نهایت شناسه کاربری و رمز عبور دلخواه است را تکمیل کرده و گزینه “ثبت اطلاعات” را انتخاب کنید.

عضویت در ssohaj.bmi.ir

بعد از تکمیل فرم ثبت نام آنلاین باید به یکی از شعب بانک ملی مراجعه کرده تا مراحل احراز هویت شما و تایید شناسه کاربری انجام شود. چنانچه مشخصات به تایید برسند، شناسه کاربری و رمز عبور اینترنت بانک برای شما فعال خواهند شد.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در اینترنت بانک شهر بر روی لینک کلیک کنید.

بازیابی رمز عبور در اینترنت بانک ملی ssohaj.bmi.ir

یکی از مشکلاتی که اغلب افراد برای ورود به سامانه های آنلاین و استفاده از خدمات غیر حضوری، با آن مواجه هستند، فراموشی رمز عبور است. بانک ملی برای رفع مشکل فراموشی رمز عبور اینترنت بانک مشتریان خود، امکان بازیابی رمز عبور را به صورت حضوری فراهم کرده است. برای انجام این کار بعد از ورود به صفجه اصلی سایت اینترنت بانک باید بر روی گزینه “رمز عبور را فراموش کرده ام” کلیک نمایید.

بازیابی رمز عبور در اینترنت بانک ملی

در مرحله جدید باید شناسه کاربری خود را به همراه عبارت امنیتی که در تصویر مشاهده می کنید در قسمت های مربوطه درج کرده و گزینه “ساخت رمز جدید” را انتخاب کنید.

فراموشی رمز عبور ssohaj.bmi.ir

با انجام مراحل قبلی رمز عبور جدید برای آدرس ایمیلی که به هنگام ثبت نام در اینترنت بانک در اختیار سامانه قرار داده اید، ارسال خواهد شد.

برای اطلاع از امکانات اینترنت بانک رفاه بر روی لینک کلیک کنید.

سایر امکانات اینترنت بانک ملی

بانک ملی به منظور گسترش خدمت رسانی و ارائه خدمات غیر حضوری به مشتریان خود، سایت اینترنت بانک را راه اندازی کرده است. در قسمت های قبلی همین مقاله نحوه ورود، ثبت نام و بازیابی رمز عبور اینترنت بانک ملی را توضیح دادیم، حال قصد داریم به برخی از امکانات آن اشاره کنیم:

  • مدیریت چک های صیادی
  • انتقال وجه با روش های مختلف
  • اعلام موجودی حساب
  • پرداخت اقساط
  • دریافت گزارش تراکنش ها
  • پرداخت قبوض مختلف
  • خرید شارژ سیم کارت
  • دریافت صورتحساب

بنابراین مشتریانی از بانک ملی که نسبت به فعال سازی و ثبت نام اینترنت بانک خود اقدام کرده اند، امکان استفاده از خدمات نامبرده را به صورت غیر حضوری خواهند داشت.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در اینترنت بانک کشاورزی بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توانیم به اینترنت بانک ملی وارد شویم؟

برای ورود به سایت مذکور باید از نشانی اینترنتی ssohaj.bmi.ir استفاده کنید و مطابق با توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا ثبت نام مشتریان بانک ملی در اینترنت بانک به صورت غیر حضوری انجام می شود؟

بعد از طی کردن مراحل ثبت نام غیر حضوری برای فعال سازی شناسه کاربری باید به یکی از شعب بانک ملی به صورت حضوری مراجعه کنید.

آیا مشتریان بانک ملی می توانند از طریق اینترنت بانک، انتقال وجه انجام دهند؟

بله، یکی از امکانات کاربردی اینترنت بانک، انتقال وجه است.

آیا امکان بازیابی رمز عبور اینترنت بانک برای مشتریان بانک ملی وجود دارد؟

بله، بازیابی رمز عبور اینترنت بانک به صورت غیر حضوری انجام می شود.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *