سامانه های مالی و سرمایه

اینترنت بانک سینا ib.sinabank.ir

خدمات غیر حضوری بانک سینا از طریق اینترنت بانک سینا در اختیار مشتریان این بانک قرار می گیرند. در حال حاضر تمامی بانک های کشور بخشی از خدمات خود را از طریق سایت ها، سامانه ها و اپلیکیشن های مختلف به مشتریان ارائه می دهند. بانک سینا نیز تا حد امکان اکثر امورات مورد نیاز مشتریان این بانک را به صورت آنلاین و از طریق اینترنت بانک ارائه می دهد.

باتوجه به تمایل اغلب مردم برای استفاده از خدمات غیر حضوری، استقبال از اینترنت بانک نیز خوب بوده و همین امر سبب گسترش یافتن ارائه خدمات غیر حضوری بانکی شده است. مشتریان بانک سینا می توانند با مراجعه به اینترنت بانک خود از خدمات مختلفی همچون پرداخت قبوض، انتقال وجه، دریافت موجودی، ثبت چک های صیادی و… استفاده کنند.

باتوجه به گسترده و کارآمد بودن امکانات سایت مذکور، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف اینترنت بانک متعلق به بانک سینا بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

معرفی اینترنت بانک سینا

معرفی اینترنت بانک سینا

بانک سینا در سال 64 با عنوان موسسه مالی و اعتباری بنیاد فعالیت خود را آغاز کرده و سپس در سال 87 با کسب مجوزهای لازم به بانک سینا ارتقاء یافته است. بانک سینا یکی از بانک های خصوصی کشور است که سهام آن در بازار سرمایه عرضه شده و توسط سهامداران مورد معامله قرار گرفته است.

در حال حاضر شعب متعددی از بانک سینا در سراسر کشور تاسیس شده اند تا عموم مردم بتوانند به راحتی از خدمات متنوع این بانک استفاده کنند. بانک سینا به منظور کاهش مراجعات حضوری به شعب این بانک، همچنین افزایش میزان رفاه و رضایت مشتریان خود اقدام به راه اندازی اینترنت بانک سینا کرده است.

برای اطلاع از امکانات سامانه فام بر روی لینک کلیک کنید.

در سایت اینترنت بانک اکثر امورات مورد نیاز و کاربردی که مشتریان به صورت مکرر از آن ها استفاده می کنند به صورت غیر حضوری قابل دریافت هستند. توجه داشته باشید ورود به سایت اینترنت بانک سینا و استفاده از خدمات آن مختص مشتریان بانک سینا می باشد، بنابراین چنانچه قصد استفاده از خدمات اینترنت بانک نامبرده را دارید ابتدا باید نسبت به افتتاح حساب در این بانک اقدام کنید.

نحوه ورود به اینترنت بانک سینا ib.sinabank.ir

باتوجه به گسترش بسترهای اینترنتی و افزایش تعداد سایت ها و سامانه های ارائه دهنده خدمات غیر حضوری، اغلب مردم تمایل دارند امورات مختلف روزمره خود را به صورت آنلاین به انجام برسانند. به همین علت بانک های کشور از جمله بانک سینا در راستای افزایش خدمت رسانی به مشتریان خود اقدام به ارائه خدمات غیر حضوری کرده اند.

اینترنت بانک سینا نیز به همین منظور راه اندازی شده تا بخشی از خدمات این بانک بدون نیاز به مراجعات حضوری برای مشتریان قابل دریافت باشند. نکته مهمی که در مورد اینترنت بانک وجود دارد این است که مشتریانی می توانند به سایت مذکور وارد شوند که نسبت به ثبت نام و دریافت نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک اقدام کرده باشند.

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه بام بانک ملی بر روی لینک کلیک کنید.

باتوجه به توضیحات گفته شده چنانچه قصد ورود به سایت اینترنت بانک را دارید باید نشانی اینترنتی ib.sinabank.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی سایت برای شما نمایش داده شود، سپس مطابق با تصویر زیر نام کاربری، رمز عبور و عبارت امنیتی که در تصویر مشاهده می کنید را در قسمت های مربوطه درج و بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

ورود به اینترنت بانک سینا

برای اطلاع از خدمات اینترنت بانک صنعت و معدن بر روی لینک کلیک کنید.

راهنمای ثبت نام در اینترنت بانک سینا ib.sinabank.ir

بانک سینا از طریق راه اندازی سایت اینترنت بانک امکانی را فراهم کرده تا مشتریان این بانک بتوانند به صورت غیر حضوری بسیاری از امورات بانکی خود را به انجام برسانند. از جمله خدمات ارائه شده در اینترنت بانک سینا می توان به انتقال وجه، مشاهده گردش و موجودی حساب، خدمات چک های صیادی، پرداخت قبوض، مدیریت تسهیلات، بررسی سپرده و… اشاره کرد.

همانطور که در قسمت قبلی همین مقاله توضیح دادیم امکان ورود به اینترنت بانک برای افرادی فراهم است که در بانک سینا افتتاح حساب کرده اند و همچنین مراحل ثبت نام در اینترنت بانک را نیز به انجام برسانند.

برای اطلاع از نحوه ورود به اینترنت بانک مسکن بر روی لینک کلیک کنید.

به همین منظور برای ثبت نام در این سایت ابتدا باید از طریق نشانی اینترنتی ib.sinabank.ir وارد صفحه اصلی سامانه شده و مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “ثبت نام اینترنت بانک” کلیک نمایید.

ثبت نام در اینترنت بانک سینا

سپس در مرحله جدید مطابق با تصویر زیر گزینه “اینترنت بانک” را انتخاب کنید.

دریافت رمز عبور

در نهایت برای شروع مراحل ثبت نام وارد صفحه ای مطابق با تصویر زیر خواهید شد که باید کد ملی و شماره کارت بانک سینا را در قسمت های مربوطه درج نمایید.

مراحل ایجاد حساب کاربری در اینترنت بانک سینا

سپس باید با متن توافقنامه بانک سینا موافقت کرده و شماره موبایل خود را به تایید برسانید.

بعد از انجام مراحل قبلی باید احراز و تایید شماره کارت بانکی را به پایان رسانده و سپس اطلاعات حساب کاربری را در همین سامانه ثبت کنید.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در اینترنت بانک سامان بر روی لینک کیک کنید.

چگونه می توان به اینترنت بانک سینا وارد شد؟

برای ورود به سایت مذکور باید از نشانی اینترنتی ib.sinabank.ir استفاده کنید و مطابق با توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا برای ثبت نام در اینترنت بانک متعلق به بانک سینا باید از طریق همین سایت اقدام کنیم؟

بله، مراحل ثبت نام در اینترنت بانک از طریق ورود به همین سایت قابل انجام می باشند.

آیا می توانیم از طریق اینترنت بانک سینا اقساط تسهیلات این بانک را پرداخت کنیم؟

بله، امکان پرداخت اقساط تسهیلات بانک سینا از طریق ورود به اینترنت بانک فراهم شده است.

آیا مشتریان سایر بانک ها می توانند از خدمات سایت اینترنت بانک متعلق به بانک سینا استفاده کنند؟

خیر، خدمات اینترنت بانک مختص مشتریان بانک سینا است.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *