سامانه های مالی و سرمایه

اینترنت بانک رسالت ibank.rqb.ir

اکثر خدمات بانکی کاربردی از طریق ورود به اینترنت بانک رسالت، در اختیار مشتریان این بانک قرار گرفته اند. رسالت یکی از بانک های پیشرو در زمینه راه اندازی سامانه های آنلاین است. در بانک رسالت هر سامانه برای ارائه بخشی از خدمات این بانک راه اندازی شده و در کنار یکدیگر، مشتریان بانک رسالت را از مراجعات حضوری بی نیاز کرده اند.

در واقع رسالت یک بانک مجازی و بدون شعبه محسوب می شود، البته تعدادی شعبه برای انجام امورات ویژه و همچنین مشاوره به مشتریان در سراسر کشور فعال هستند. با توجه به غیر حضوری بودن انجام امورات بانکی مشتریان بانک رسالت، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف اینترنت بانک رسالت بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

آشنایی با اینترنت بانک رسالت

آشنایی با اینترنت بانک رسالت

رسالت اولین بانک دیجیتال و بدون شعبه در کشور است، این بانک از نوع قرضه الحسنه، خدماتی و اجتماعی است. یعنی در ازای اعطا تسهیلات به مشتریان خود، سودی را دریافت نمی کند. با توجه به اینکه رسالت بانکی بدون شعبه محسوب می شود، سامانه هایی همچون پیشخوان مجازی و سامانه آی کاپ راه اندازی شده اند تا مشتریان بانک رسالت تمامی امورات بانکی مورد نظر خود را به صورت غیر حضوری به انجام برسانند.

در همین راستا اینترنت بانک نیز به منظور ارائه خدماتی همچون انتقال وجه، پرداخت قبوض، اعلام موجودی، پرداخت تسهیلات، خرید شارژ سیم کارت و… راه اندازی شده و در اختیار مشتریان قرار گرفته است. بنابراین اولین شرط استفاده از خدمات اینترنت بانک، افتتاح حساب در بانک رسالت است.

برای اطلاع از نحوه ورود به اینترنت بانک ملت بر روی لینک کلیک کنید.

ورود به اینترنت بانک رسالت ibank.rqb.ir

بانک رسالت سایت اینترنت بانک را به منظور تکمیل خدمت رسانی غیر حضوری به مشتریان خود راه اندازی کرده تا از این طریق بتواند هدف بلند مدت خود یعنی تکمیل خدمات دیجیتال را به تحقق برساند. چنانچه مشتری این بانک هستید و از طریق سامانه پیشخوان مجازی بانک رسالت، اینترنت بانک خود را فعال کرده و رمز عبور را دریافت کرده اید، حال برای ورود به اینترنت بانک باید نشانی اینترنتی ibank.rqb.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی اینترنت بانک برای شما نمایش داده شود.

سپس شماره مشتری که بر روی کارت بانکی شما درج شده است را به عنوان نام کاربری در قسمت مربوطه درج کرده و بعد از وارد کردن رمز عبور و عبارت امنیتی بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

ورود به اینترنت بانک رسالت

توجه داشته باشید چنانچه از طریق پیشخوان مجازی رسالت، اینترنت بانک خود را فعال کرده باشید، برای ورود به پنل کاربری خود باید نوع رمز را شناسه دو عاملی انتخاب کنید. با انجام این کار رمز ورود یکبار مصرف به شماره موبایل شما ارسال می شود.

برای اطلاع از خدمات اینترنت بانک مرکزی بر روی لینک کلیک کنید.

بازیابی رمز عبور در اینترنت بانک رسالت ibank.rqb.ir

امروزه اکثر مردم برای انجام بسیاری از امورات خود از سامانه های آنلاین استفاده می کنند. تعداد زیاد سامانه هایی که در آن ها ثبت نام می کنیم، سبب فراموشی رمز عبور برخی از آن ها می شود. چنانچه رمز عبور اینترنت بانک رسالت خود را فراموش کرده اید باید به پیشخوان مجازی بانک رسالت مراجعه کنید.

ورود به پیشخوان مجازی نیازی به ثبت نام و رمز عبور ندارد. در همین راستا نشانی اینترنتی pishkhan.rqbank.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی این سایت برای شما نمایش داده شود، سپس کد ملی، شماره موبایل و عبارت امنیتی را در قسمت های مربوطه درج کرده و بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

بازیابی رمز عبور ibank.rqb.ir

با ورود به پنل کاربری خود از منو سمت راست گزینه “اینترنت بانک” و سپس گزینه “فعال سازی و رمز مجدد” را انتخاب کنید.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در اینترنت بانک سپه بر روی لینک کلیک کنید.

خدمات اینترنت بانک رسالت

همانطور که گفتیم بانک رسالت در راستای تکمیل خدمت رسانی غیر حضوری به مشتریان خود و در عین حال ارائه خدمات پرکاربرد بانکی، اینترنت بانک را راه اندازی و فعال کرده است. از جمله خدمات و امکانات اینترنت بانک رسالت می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ثبت درخواست تسهیلات
  • پرداخت قبوض
  • انتقال وجه
  • مدیریت حساب
  • مدیریت کارت
  • اعلام موجودی
  • خدمات رمز
  • خرید شارژ سیم کارت

بنابراین چنانچه قصد استفاده از خدمات مذکور را دارید ابتدا باید نسبت به افتتاح حساب در بانک رسالت و سپس اینترنت بانک اقدام کنید.

برای اطلاع از امکانات اینترنت بانک تجارت بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توانیم به اینترنت بانک رسالت وارد شویم؟

برای ورود به سایت مذکور باید از نشانی اینترنتی ibank.rqb.ir استفاده کنید و مطابق با توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا برای ثبت درخواست تسهیلات بانک رسالت باید به اینترنت بانک مراجعه کنیم؟

بله، ثبت درخواست تسهیلات در اینترنت بانک انجام می شود.

چگونه می توانیم رمز عبور اینترنت بانک خود را بازیابی کنیم؟

چنانچه مشتری بانک رسالت هستید، برای بازیابی رمز عبور اینترنت بانک باید به پیشخوان مجازی رسالت وارد شوید.

آیا مشتریان بانک رسالت می توانند در سامانه اینترنت بانک، انتقال وجه انجام دهند؟

بله، امکان انتقال وجه در اینترنت بانک برای مشتریان بانک رسالت فراهم است.

3.8/5 - (17 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *